Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
trein New York naar Philadelphia
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
trein New York naar Philadelphia
Wij gaan deze zomer na een paar dagen New York met de trein naar Philadelphia. Van daaruit zakken we met een auto af naar Florida.
Nou heb ik wel eens gelezen dat je in trein geen koffers mee mag nemen.
Ik heb geen idee wat er waar is van dit verhaal, wie kan mij helderheid verschaffen?
En nu ik toch bezig ben, het volgende: een andere vraag is hoe je van JFK naar Penn station reist. Ons hotel is daar vlak bij.
Nou heb ik wel eens gelezen dat je in trein geen koffers mee mag nemen.
Ik heb geen idee wat er waar is van dit verhaal, wie kan mij helderheid verschaffen?
En nu ik toch bezig ben, het volgende: een andere vraag is hoe je van JFK naar Penn station reist. Ons hotel is daar vlak bij.
2008: MA- ME- NH - VT - NY; 2009: GA- AL - MS - TN- NC-SC ; 2010: FL; 2012: FL; 2013: CA - AZ - UT - NV; 2014: WA- ID - MT - WY - CO. 2015 New York - PA- NC-SC- GA-FL. 2016 Canada 2019 UT - AZ - CO - NV 2022 Canada - NY- OH - IN - IL- MI
Re: trein New York naar Philadelphia
Natuurlijk mag je koffers meenemen in de trein. JFK-Penn kan met de LIRR-trein, metro, bus of taxi.
Uiteraard kun je wel koffers meenemen. Je kunt ze alleen niet inchecken. Maar bij de ingang van de coupe heb je gewoon grote bagagerekken waar je je koffers kwijt kunt.
Als je naar Penn station moet is de LIRR op zich wel het snelst. Tarieven zijn afhankelijk van het tijdstip, ergens tussen $7 en $20. De subway kost $2.75 maar doet er ca 20 minuten langer over. In beide gevallen nog de kosten van de JFK airtrain meerekenen ($5 als je uitstapt op Jamaica).mtl schreef:Natuurlijk mag je koffers meenemen in de trein. JFK-Penn kan met de LIRR-trein, metro, bus of taxi.
Taxi kan natuurlijk altijd maar is duur ($50 tot $70). Als je met zijn vieren oid bent is de afweging wellicht anders en is een taxi concurrend met de Airtrain/LIRR combo.
Koffers in Amtrak is geen probleem. Prima treinen, kofie is drinkbaar en leuk om Philly en Baltimore een keer vanaf het spoor te zien. De Acela Express is mijns inziens de extra kosten niet waard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5966 Weergaves
-
Laatste bericht door Minkie1974
-
- 10 Reacties