Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dilemma: begeleide groepsreis of zelf reizen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Hockey
Amerika-expert

Re: Dilemma: begeleide groepsreis of zelf reizen

Bericht door Hockey »

first_kiar schreef:En als je in de steden geen zin hebt om te rijden stap je gewoon openbaar vervoer in en laat je de auto staan.
Voor SF werkt dit prima. Maar in LA niet zo heel erg best. Het OV in LV ken k niet, maar alle grote hotels zitten aan de Strip en dat kan je lopen.
first_kiar schreef:Wij hebben in 2009 een deel van deze route gereden, neem gerust een kijkje, wie weet haal je er nog tips uit.
Ga je nu in elk topic jouw eigen reis aanbevelen?
first_kiar schreef:De kustroute zou ik juist willen rijden, die is echt de moeite waard.
Eens. Maar neem hier wel de tijd voor. Dus minimaal 2 dagen, liever nog 3.
first_kiar
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door first_kiar »

Hockey schreef:
first_kiar schreef:Wij hebben in 2009 een deel van deze route gereden, neem gerust een kijkje, wie weet haal je er nog tips uit.
Ik dacht dat dit forum er was om mensen tips te geven, dit is enige wat ik hiermee probeer.
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Excuus,
http://erikensamanthaopvakantie.jouwweb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 - West Amerika
2010 - Canada
2012 - Florida
2015 - Alaska
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Hockey schreef:Ga je nu in elk topic jouw eigen reis aanbevelen?
Iedereen verwijst hier toch naar elkaars verslag ter inspiratie?
Voor SF werkt dit prima. Maar in LA niet zo heel erg best. Het OV in LV ken k niet, maar alle grote hotels zitten aan de Strip en dat kan je lopen.
Er rijdt een bus (Deuce) van de Strip naar Downtown en dat is in principe alles dat je nodig hebt qua openbaar vervoer in Las Vegas.
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

first_kiar schreef:

Ik dacht dat dit forum er was om mensen tips te geven, dit is enige wat ik hiermee probeer.
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Excuus,
Dat wordt zeker gewaardeerd hoor, Hockey is soms wat kribbig naar nieuwe leden toe, trek het je niet aan. Heel veel leden plaatsen een link naar hun verslag(en).
first_kiar
Amerika-ontdekker

Dat wordt zeker gewaardeerd hoor, Hockey is soms wat kribbig naar nieuwe leden toe, trek het je niet aan. Heel veel leden plaatsen een link naar hun verslag(en).
Dankje, :thumbup:
Wel jammer, want jaagt nieuwe leden ook gelijk weer weg.
http://erikensamanthaopvakantie.jouwweb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 - West Amerika
2010 - Canada
2012 - Florida
2015 - Alaska
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hockey schreef: Ga je nu in elk topic jouw eigen reis aanbevelen?
Dat zullen ze van mij ook wel zeggen :lol:
Ik persoonlijk vind het altijd erg fijn om ervaringen van anderen te lezen, dus wat mij betreft, blijf die links maar posten :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ondanks dat je zeker je info moet blijven geven is het misschien wel handig om je reisverslagsite in je onderbalk te zetten. Dan hoef je niet altijd je link neer te zetten. Maar kun je gewoon in de tekst verwijzen naar je pagina.
Ik vind reisverslagen ook altijd leuk om te lezen, maar soms is een klein stukje eruit, of 1 dag ook al genoeg om te vermelden. Iets als: " kijk evt. op dag 2 van onze 2009 reis onder mijn post".
first_kiar
Amerika-ontdekker

Dank voor de tip, ga ik wat mee doen.
:thumbup:
Laatst gewijzigd door PSVwally op 10 jun 2015, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, het is niet nodig om heel het bovenstaande bericht te quoten
2009 - West Amerika
2010 - Canada
2012 - Florida
2015 - Alaska
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer