Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inchecken

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Yoshi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Inchecken

Bericht door Yoshi »

Marenko schreef:Wij hebben 65 min. overstap, en volgens lufthansa is het haalbaar.
De stoelen bij Lufthansa kunnen niet van te voren gereserveerd worden. Niet via Lufthansa en niet via United. We hebben beide maatschappijen al aan de telefoon gehad hiervoor. Of we moeten upgraden of bij betalen. En anders pas bij het online inchecken.
Bij het online inchecken zn 23 uur van te voren (bijna op de minuut af) zag ik dat het halve toestel al was vastgelegd, geen idee hoe die mensen dat dan hebben gedaan? We hadden nog wel genoeg keuze en heb mn stoelen toch veranderd. Bij het vliegen bleek dat we een nieuw vliegtuig hadden en dat ze allerlei mensen een upgrade aanboden om voorin het toestel te gaan zitten op ruimere plaatsen. Wij zaten daardoor achterin heel erg ruim. 3 stoelen voor ons beide, dus dat zat prima. Helaas zaten we wel net op de rij achter de mensen die zn babycrib aan de wand kunnen hangen, dus achter de jengelende ukkies. Dat was wat minder, helaas kun je dat niet goed zien als je boekt. En dan is 10 uur vliegen met jengelende kids voor je wel wat minder.
Voor de terugweg hadden we andere stoelen geboekt, ook helemaal achterin en daarbij zaten we ook weer ruim met een extra stoel tussen ons in.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Yoshi schreef: Bij het online inchecken zn 23 uur van te voren (bijna op de minuut af) zag ik dat het halve toestel al was vastgelegd, geen idee hoe die mensen dat dan hebben gedaan?
Verschillende opties:
- anderen betalen de toeslag om vooraf hun stoel te reserveren
- Frequent Flyer status bij Star Alliance kan helpen
- Mensen die overstappen daar waar jij opstapt: bij de in check voor hun eerste vlucht kunnen ze de stoelen voor de hele reis vastleggen. Dus ze zijn jou een paar uur voor.
- afhankelijk van jouw boekingsklasse is maar een deel van de stoelen voor jou beschikbaar.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Marenko schreef:Twitter of facebook ga ik nog proberen. !
Hoi hoi, Ik had nog iets af te handelen met Lufthansa.
Heb dat vanmiddag via Facebook gedaan.
Gewoon op hun pagina een bericht plaatsen.
Zoals jullie tussen wal en schip verhaal.
Met de vraag wie-hoe wordt het opgelost.
Ik had binnen kwartier een antwoord met bijlage.
Succes met de aktie !

https://www.lufthansa-promotion.de/soci ... /index.php
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door gera_r »

Bij onze boeking bij Tix hebben we geen stoelen vast kunnen leggen voor Lufthansa. In tegenstelling tot vorige jaren moet daar nu voor betaald worden. Heb echter voor de terugvlucht, die uitgevoerd wordt door United, op de website van United zelf de stoelen gratis later vast kunnen leggen. Kon gewoon inloggen met de boekingscode die ik via Tix had gekregen en kreeg bij United tegelijkertijd ook een andere code, waarmee ik voortaan bij hen in kon loggen. Maar die andere code werkt ook gewoon nog.
Omdat we voor de heenweg dus wél moesten betalen 2 x 10 (Amsterdam-Frankfurt) en 2 x 25 (Frankfurt-Seattle), heb ik dat even laten zitten en wilde dat nog even aanzien. Vorige week echter, besloot ik toch voor het tweede gedeelte de stoelen vast te leggen. Kon dat gewoon doen via de website van Lufthansa. Geen enkel probleem, wél even 2 x 25 euro's dokken...
plume
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door plume »

Ik heb het ook via de Lufthansa site geprobeerd en ik kom dan in mijn boeking, maar het lukt me daar niet om stoelen vast te zetten. Krijg dan een melding dat het niet gaat. Heb bericht naar Lufthansa gestuurd, dit is al twee dagen geleden, maar nog steeds niets gehoord van hen. Voor United heb ik de stoelen ook al vastgezet.
Heb het gedaan via deze link https://www.lufthansa-promotion.de/soci ... /index.php
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je twitter of facebook hebt stel je vragen dan eens bij hun via deze media. Ze zijn vaak veel sneller met reageren dan per e-mail.
plume
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door plume »

30 uur voor vertrek nog maar eens geprobeerd of ik in mijn boeking kon komen en dit is dus gelukt! :thumbup: . Ondanks dat we netjes twee stoelen naast elkaar toegewezen hebben gekregen, heb ik toch voor andere gekozen. Boardingpassen ook netjes 24 uur van tevoren uit kunnen printen.
Tot zo ver geen problemen. Gelukkig is de staking ook al weer voorbij.
Vrijdagochtend om 8 uur vertrekken we naar Frankfurt en vandaar naar Seattle. Dank jullie wel voor alle hulp en adviezen. Dit blijft toch een geweldig forum.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer