Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1Gbps Internet - supersnel !
-
Fellow2012
1Gbps Internet - supersnel !
Na onze recente verhuizing waren we opzoek naar betaalbare "Internet Only" abonnement zonder bundles met TV kanalen etc - er is echt niks dat ons interesseert in Amerikaanse TV zenders. We hadden twee opties
1- Internet only via kabelmaatschappij 50Mbps voor $65
2- Internet only via telefoonmaatschappij 1Gbps voor $70 (we kwamen erachter dat glasvezelkabels waren reeds aangelegd in de nieuwe gedeelte van de wijk)
Keuze was makkelijk gemaakt. Via speedtest.net haal ik 650Mbps als download snelheid... echter als de monteur via zijn laptop het test haalt hij 840Mbps! Hij beweert dat hij een laptop gebruikt die geen virusscanner en/of personal firewall software bevat.
Verder heeft Google plannen om binnenkort in deze regio Google Fiber uit te rollen... ik wacht het af en heb me aangemeld om updates te ontvangen wanneer het beschikbaar is.
1- Internet only via kabelmaatschappij 50Mbps voor $65
2- Internet only via telefoonmaatschappij 1Gbps voor $70 (we kwamen erachter dat glasvezelkabels waren reeds aangelegd in de nieuwe gedeelte van de wijk)
Keuze was makkelijk gemaakt. Via speedtest.net haal ik 650Mbps als download snelheid... echter als de monteur via zijn laptop het test haalt hij 840Mbps! Hij beweert dat hij een laptop gebruikt die geen virusscanner en/of personal firewall software bevat.
Verder heeft Google plannen om binnenkort in deze regio Google Fiber uit te rollen... ik wacht het af en heb me aangemeld om updates te ontvangen wanneer het beschikbaar is.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 1Gbps Internet - supersnel !
Ik zit hier in Seattle in hetzelfde schuitje. Wij zitten bij Comcast. Geen tv, alleen Internet. Heeft altijd prima gewerkt, hoor, maar er waren pas wat technici van CenturyLink nieuwe kabels in onze straat aan het leggen. Dat blijkt dus voor glasvezel te zijn. Dat kan wat mij betreft niet snel genoeg beschikbaar zijn.
$70 voor Gigabit-Internet is helemaal niet duur, zeg! Daar komen ongetwijfeld nog allerlei "fees and taxes" bij, maar toch zeker niet slecht. Dat zou het mij dubbel en dwars waard zijn.
Enjoy!
$70 voor Gigabit-Internet is helemaal niet duur, zeg! Daar komen ongetwijfeld nog allerlei "fees and taxes" bij, maar toch zeker niet slecht. Dat zou het mij dubbel en dwars waard zijn.
Enjoy!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
Fellow2012
Re: 1Gbps Internet - supersnel !
Dat valt wel mee. We hebben pas onze eerste rekening ontvangen. Eindbedrag met taxes/fees/ etc was $72.33. Trowuens, als je van plan bent om bij Comcast weg te gaan... zie eerst deze video:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 7882 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr