Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaalbare en veilige parkeerplek (buiten) New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
adj.online
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Betaalbare en veilige parkeerplek (buiten) New York

Bericht door adj.online »

In juli hebben wij een rondreis gepland waar New York middenin valt. De huurauto zouden we dan een aantal dagen buiten de stad willen parkeren en dan met de shuttle of openbaar vervoer verder naar Manhattan.

Wie kan ons helpen aan een tip voor een veilige en betaalbare parkeerplek bij voorkeur in de buurt van openbaar vervoer voor deze dagen?
theborgh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Betaalbare en veilige parkeerplek (buiten) New York

Bericht door theborgh »

Zoek ergens een AirBnB in UnionCity of WestNewYork op of rond Park Ave of JFKBlvd. Parkeer bij het AirBnB en met bus naar porth authority bus terminal (42nd street).
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Waarom de auto parkeren? Is het niet makkelijker de auto in te leveren en dan later met een nieuwe door te reizen?
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Ik parkeerde twee jaar terug gewoon in de straat op enkele honderden meters van mijn hotel. Gratis, veilig en gemakkelijk.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Vinay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Vinay »

Wij parkeren de auto altijd bij North Bergen Park & Ride (https://goo.gl/SLQunq" onclick="window.open(this.href);return false;).
Er loopt daar heel de dag iemand rond die toezicht houdt, dus je auto staat daar gewoon veilig.

Je betaalt daar 9,50 per dag inclusief busticket naar manhattan. Losse bustickets kosten 6 dollar voor een retourtje.
Buslijn 320 brengt je (zonder file) in 10/15 minuten naar de 42nd st Port Authority bus terminal.
Voor bustijden zie https://www.njtransit.com/pdf/bus/T0320.pdf.

Ik heb dit tot nu altijd als beste optie ervaren. Vergeet niet dat de tolbedragen om vanuit NJ, manhattan in te komen ook niet mals zijn. $14 als je een EZPass hebt. $16 als je cash betaald.
Minoes
Amerika-ontdekker

Bericht door Minoes »

Wij gaan in augustus een kleine week in een hotel in Secaucus. De Meadowlands River Inn. Gratis parkeren (alhoewel we zelf geen huurauto zullen hebben). Een bus naar New York stopt om de hoek van het hotel. En het ligt tegenover een gebied met veel winkels en restaurants.

We hadden eigenlijk voor een week een AIrBnB gehuurd in Weehawken (iets ten zuiden van Union City) maar kregen van het weekend een cancellation door de verhuurder! Gelukkig kregen we zonder probleem ons geld terug van AirBnB. Maar ik was toch wel erg verbaasd te zien dat dezelfde accomadatie voor dezelfde periode even later weer werd aangeboden voor 100 dollar meer! Dat zou toch niet moeten mogen... Nu gaan we toch maar voor de zekerheid van een hotel.
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Andere optie is de auto te parkeren bij de ferry terminal en met de ferry naar Manhattan over te steken.
http://www.nywaterway.com
adj.online
Amerika-ontdekker

Bedankt voor alle tips tot nu toe!

Inmiddels heb ik tickets voor een wedstrijd in de Red Bull Arena de dag van vertrek uit Manthattan. Ik heb daarvoor een hotel geboekt vlakbij het stadion in Newark/Harisson. Daarvoor zitten we dus een aantal dagen in New York Manhatthan. Ik heb het hotel in Harisson gevraagd of we de auto daar een paar dagen eerder (tegen betaling) neer mogen zetten. Helaas kon dat niet. Bij Newark airport heb ik al gekeken, maar dat is nog best prijzig. Dat geldt ook voor tijdelijk inleveren van de huurauto op een andere locatie dan waar we deze gehuurd hebben.

Mochten jullie nog tips voor een parkeerplek in Newark / Harisson hebben, hoor ik ze graag.
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

Twee jaar geleden hebben wij ook een hotel in Secaucus genomen met gratis parkeren en inderdaad de bus dienst vertrok voor het hotel voor nog geen 4 dollar enkele reis. Je wordt afgezet bij de bus terminal Port Authority en dat is nog geen 5 minuten lopen naar Times Square. In de spits ging de bus om de 10 minuten daar buiten rond de 20 en dat tot ’s avonds laat.
Ik vond het echt een prima oplossing.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
adj.online
Amerika-ontdekker

Bedankt voor alle tips!
Inmiddels zit onze reis er helaas al weer op. Ik laat jullie graag weten welke oplossing we uiteindelijk gevonden hebben, zodat iemand anders daar misschien ook weer wat aan heeft.

We hebben geparkeerd bij LAZ Parking bij het Path Station Harrison in New Jersey. Vanaf deze parkeergarage loop je binnendoor zo het station op. Er is 24 uur beveiliging en veel camera's. Met een rechtstreekse lijn kun je naar het WTC. Wij zijn echter overgestapt op een lijn naar 33rd st, waar ons hotel was. Dat ging heel eenvoudig omdat de trein op hetzelfde perron al stond te wachten.
De kosten van het treinkaartje zijn $ 5,50 pp voor een retour. Parkeren afhankelijk van het aantal dagen. Zie daarvoor de link naar de garage: http://harrisonparkingcenter.com

In dezelfde garage hebben we geparkeerd toen we naar een voetbalwedstrijd gingen (met Chelsea FC) in de Red Bull Arena. Daar liepen we in minder dan 10 minuten heen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer