Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Skydiven

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
SusanenJermaine
Amerika-ontdekker

Skydiven

Bericht door SusanenJermaine »

Ik zou graag met mijn vriend willen gaan skydiven ergens tijdens onze reis door het zuidwesten. Nu heb ik gehoord dat dit heel gaaf is in Las Vegas. Ik ben alleen bang dat dit zo toeristisch is dat je minder waar voor je geld krijgt. Nu zie ik op internet dat je dit ook vanaf andere locaties kan doen zoals bij Yosemite, Zion of Page kan doen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is een aanrader?
(We maken een ronde SF-SF via yosemite, death valley, las Vegas, Zion, bryce, Page, MV, GC, LA, en dan stuk kustroute)
Laatst gewijzigd door SusanenJermaine op 25 mei 2015, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Skydiven

Bericht door PSVwally »

Vanaf Jean en/of Boulder vlakbij Las Vegas zijn gewoon goede locaties hoor.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met "ik ben bang dat het te toeristisch is"? Waarom zou je geen waar voor je geld krijgen? Je springt van dezelfde hoogte, het gaat net zo hard en je ziet in de verre verte Las Vegas liggen. Ik heb geskydived vanuit Jean en dat was werkelijk fantastisch. Ik zou het zo weer doen in Las Vegas.
SusanenJermaine
Amerika-ontdekker

Bericht door SusanenJermaine »

Dat bedoel ik eigenlijk met mijn vraag. Is de sprong altijd hetzelfde? je kan toch een sprong maken op verschillende hoogtes waardoor het bij de ene langer duurt dan de ander.. (En dan tegen een bepaalde prijs). En de persoonlijke aandacht zal misschien anders zijn op een drukkere locatie.. Maar daar staat weer de nodige ervaring en ruimere keus aan tijden om te springen tegenover.
Maar als het bij las Vegas bij de genoemde plaatsen goed is dan is dat een bruikbaar antwoord voor mij! Ga ik daar informeren over de mogelijkheden!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Las Vegas: Allemaal volgens mij vanaf 15.000 ft en de sprong zelf zal nog geen 10min duren. De 1e link zit in Boulder en je springt min of meer boven de Hoover Dam. Dit is denk ik van wat ik zie op youtube wel de meest bekende in de omgeving Las Vegas en zou in jullie kwalificatie misschien als 'te toeristisch' kunnen worden omschreven. Die andere 2 spring je vanuit Jean en zit je wel wat meer naar het zuiden.

http://www.skydivelasvegas.com/
http://www.vegasextremeskydiving.com/book-a-dive.html
http://www.alllasvegastours.com/body.as ... ourDetails

Page: Vanaf 16.500 ft boven Lake Powell. Ziet er op youtube ook geweldig uit trouwens.
http://www.skydivelakepowell.com/

Ik weet niet of je Moab ook op je route hebt, maar deze http://www.goskydivemoab.com/ heeft ook een prachtig uitzicht.

Ik heb wel het idee dat het allemaal niet super persoonlijk zal zijn en dat ze allemaal wel de vaste fotomomenten voor de vlucht en in het vliegtuig ed. hebben.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Tandem springen is gewoon een business. Net als in Nederland. Wel wordt het gedaan door mensen, die niets liever willen dan jou als gast laten kennismaken met deze mooie sport.
Het heeft niet direct met toeristisch te maken.
Waarde voor je geld krijg je zo wie zo, want het is gewoon een fantastische ervaring ( ik heb zelf jaren gesprongen op Eelde :-))
Het kost een paar centen maar ga dan ook voor de foto's/video, want dat is een mooie herinnering.
Ga na een reservering lekker op tijd naar zo'n springcentrum en kijk en geniet van het enthousiasme van de springers hun voorbereidingen en debriefings na de sprongen.
Op sommige centra mag je op het landingspunt foto's nemen of mag je meelopen naar het instappunt voor foto's. Vraag na wat de mogelijkheden zijn.

Eén ding is zeker...het wordt zo wie zo genieten :clap: :thumbup:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Voor ik het vergeet. Parachutespringen valt onder risicosporten.Check wel je reisverzekering of deze dekking vergoed wordt !
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer