Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vraagje mbt binnenlandse vluchten

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
alaska
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 15

vraagje mbt binnenlandse vluchten

Bericht door alaska »

In mei 2016 willen we met 4 personen Amerika aandoen. De andere keren was het gewoon vliegen vanaf Amsterdam met max. 1 tussenstop om op de plaats van bestemming te komen in the States. Ivm de gevarieerdheid van het gezelschap willen we nu in 3 weken: Memphis (Nashville, New Orléans) aandoen alsmede Las Vegas (Grand Canyon). Heeft er iemand een tip waar ik het best binnenlandse vluchten kan boeken?
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: vraagje mbt binnenlandse vluchten

Bericht door Marcopstal »

Goed nadenken als je zoiets wil doen. Drie weken is alles bij alles kort ! Er is overal veel te zie en te doen.

Meestal kan je dit gewoon van hieruit boeken als multicity. Afzonderlijk binnenlandse vluchten boeken levert vaak andere bagagevoorwaarden (en soms extra kosten) op.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

En vooral eerst dit forum goed uitpluizen, je zal er eens schat aan informatie vinden. :thumbup:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Je kan idd multicity vluchten boeken of met een losse binnenlandse vlucht werken. Ik heb in 2011 eens een losse binnenlandse van buffalo naar orlando genomen. koste 5 keer niets + kon mn koffer zonder extra kost meenemen. Kijk dit zéker goed na want veel maatschappijen vragen idd extra kost voor ruimtebaggage :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Ik heb meerdere keren een losse binnenlandse vlucht geboekt. Heb met Southwest en Virgin America gevlogen.
Southwest heeft (nog?) geen bagagetoeslag en hier mag 1 koffer per persoon gratis mee. Virgin en Spirit is bijbetalen voor de bagage.
Let op dat niet alle low cost airlines vanaf hetzelfde vliegveld vliegen. Ik heb zelf regelmatig op http://www.whichairline.com/ gekeken.
Afbeelding
poel1966
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door poel1966 »

Inderdaad met Southwest Airlines https://www.southwest.com, per persoon 2 koffers mee zonder extra kosten (Bag fees don't fly with us), ongeveer 6-7 maanden van te voren te boeken. Wij vliegen deze zomer van Las Vegas naar Washington DC.
Afbeelding

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ksanthony
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door ksanthony »

Bij JetBlue kan je volgens mij ook nog steeds gratis 1 bag inchecken :)
Weet natuurlijk wel niet of zij ook de routes aanvliegen die jullie nodig gaan hebben.
Afbeelding
MC_CC
Amerika-newbie

Bericht door MC_CC »

Niet elke website ondersteund binnenlandse vluchten volgens mij als je het in 1 geheel wilt doen.
MC_CC
Amerika-newbie

Bericht door MC_CC »

MC_CC schreef:Niet elke website ondersteund binnenlandse vluchten volgens mij als je het in 1 geheel wilt doen.
Ik zal even mezelf quoten. Op websites zoals tix.nl is een extra binnenlandse vlucht niet mogelijk alleen een enkele reis of een retour. Cheaptickets heeft de optie wel, maar slechts voor 1 tussenstop. Waar te kijken voor meerdere binnenlandse vluchten?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

de maatschappijen zelf bieden die mogelijkheid vrijwel altijd wel op hun website. Ik kijk zelf meestal voor een overzicht van mogelijkheden en een prijsindicatie op http://matrix.itasoftware.com/ of in de app OnTheFly, en vervolgens bij de maatschappijen.
Terug in Texas!
MC_CC
Amerika-newbie

Bericht door MC_CC »

MC_CC schreef:
MC_CC schreef:Niet elke website ondersteund binnenlandse vluchten volgens mij als je het in 1 geheel wilt doen.
Ik zal even mezelf quoten. Op websites zoals tix.nl is een extra binnenlandse vlucht niet mogelijk alleen een enkele reis of een retour. Cheaptickets heeft de optie wel, maar slechts voor 1 tussenstop. Waar te kijken voor meerdere binnenlandse vluchten?
Wat vreemd, dit lijkt bij cheaptickets ineens te zijn verdwenen???
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer