Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huurhuis in omgeving Seattle

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Ing1972
Amerika-newbie

Re: Huurhuis in omgeving Seattle

Bericht door Ing1972 »

Super bedankt voor al jullie nuttige info! Hier heb ik meer aan dan aan onze relo agent.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Graag gedaan.

Ik herinner me nu dat we in Canada van onze (Shanghai-Chinese) huisbazin de opdracht kregen om voor het hele jaar aan huur de checks alvast te schrijven en die aan haar te overhandigen. Ja hoor ! En vervolgens dus mooi niet gedaan. Maar toen woonden we er al en dan heb je net iets meer macht.

Houdt er rekening mee dat men in de US snel van alles en nog wat wordt belooft - maar een belofte waarmaken is iets heel anders.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Huren in de buurt van Seattle is erg duur en niet makkelijk. Heb net iemand gesproken die daar woont. Alles wordt opgekocht door de vele aziaten die daar wonen. Zij heeft uiteindelijk voor iets moeten settelen wat niet helemaal haar voorkeur was maar na zoveel keer buiten de boot te zijn gevallen moet je soms wel. Succes ermee
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

Ja, Seattle is duur, maar al een stuk betaalbaarder als je een stuk naar het noorden gaat (zoals TS).

En echt niet alles wordt opgekocht door aziaten hoor, er is genoeg op de huurmarkt te vinden dat uberhaupt niet te koop staat. Je zit alleen met die 20 day rule, daardoor is het lastig zoeken naar een huis waar je pas over 2 maanden intrekt.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ja maar als je dat doet moet je via de 405 meen ik. Die schijnt helemaal niet leuk te zijn in het spitsuur. Je commute is dan wel vrij lang
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

Maar de man van TS gaat in Everett werken, dat is nog meer noord dan Mill Creek. 405 houdt op bij Lynnwood, daarna heb je alleen I-5 nog. (en 405 is om in Bellevue te komen, voor Seatle zelf ben je tot de I-5 veroordeeld, ook geen pretje).
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
BenD
Amerika-ontdekker

Bericht door BenD »

Ik heb een aantal jaren in Seattle gewoont. Ben erg bekend met de stad en omgeving. Weten jullie al waar je gaat wonen/huren?

Verkeer en files kunnen een groot verschil maken op de "quality of life", afhankelijk van waar je woont. Seattle is een van de mooiste steden in Amerika omringd door veel water en heuvels en bergen, maar dat betekent ook dat alles erg op elkaar zit (te vergelijken met San Francisco).

De levenskosten buiten de stad zijn enigszinds goedkoper, maar naar mijn mening niet de moeite waard als je de culturele, culinaire (restaurants) en activiteiten drop-off ermee vergelijkt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer