Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
help help bij inchecken
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
help help bij inchecken
Wij vertrekken morgenvroeg vanuit Dusseldorf naar Los Angeles ,om 9 uur met een tussenstop in Chicago.
Ik wou online inchecken ,voor mijn vrouw lukt dat maar voor mij niet ,ik krijg de melding : Please check in at the airport with an agent. The passenger's name in the reservation does not match the travel documents provided.
Kan dit ernstige gevolgen hebben of wordt het op de luchthaven simpel opgelost.
Ik wou online inchecken ,voor mijn vrouw lukt dat maar voor mij niet ,ik krijg de melding : Please check in at the airport with an agent. The passenger's name in the reservation does not match the travel documents provided.
Kan dit ernstige gevolgen hebben of wordt het op de luchthaven simpel opgelost.
Re: help help bij inchecken
Dit kan ernstige gevolgen hebben.
Maar dat weten we pas welke namen waar vermeld staan.
Maar dat weten we pas welke namen waar vermeld staan.
-
- Amerikafan
Is er dan al iets dat ik nu kan ondernemen of moet ik gewoon afwachten tot morgenvroeg , om dan te horen te krijgen dat ik niet mee kan .
- bedeve
- Amerika-expert
Tsja, die vraag kun je toch echt zelf het beste beantwoorden.
Jij kunt een verschil zien tussen de informatie die je bij het boeken hebt opgegeven en de info die je in je API hebt verstrekt.
Een verschil in roepnaam en officiele naam ?
Of ligt het aan het systeem van de vliegmij ?
Dan zou ik even bellen !
Anders goed op tijd zijn met niet te veel zorgen voor de dag van morgen
Jij kunt een verschil zien tussen de informatie die je bij het boeken hebt opgegeven en de info die je in je API hebt verstrekt.
Een verschil in roepnaam en officiele naam ?
Of ligt het aan het systeem van de vliegmij ?
Dan zou ik even bellen !
Anders goed op tijd zijn met niet te veel zorgen voor de dag van morgen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bellen inderdaad. Ik zou niet tot morgen wachten.
Ik vraag me af wat er precies met "reservation" bedoeld wordt, en wat met de "travel documents".
Heb je rechtstreeks bij de airline geboekt? Of via een reisbureau? Heb je al gezien waar er een verkeerde naam staat?
Marianne
Ik vraag me af wat er precies met "reservation" bedoeld wordt, en wat met de "travel documents".
Heb je rechtstreeks bij de airline geboekt? Of via een reisbureau? Heb je al gezien waar er een verkeerde naam staat?
Marianne
-
- Amerikafan
wij hebben geboekt via een reisbureau ,en ik heb alles nagezien en alle info is overal dezelfde.
- Sabrina1985
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Neem contact op met het reisbureau én met de airline en zoek zo snel mogelijk uit waar de fout ligt.
Reisverslag Berkeley 2011:http://sabincal.waarbenjij.nu/reisversl ... berkeley/1
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
-
- Amerikafan
Het reisbureau kan ik nu niet contacteren, en bij de luchtvaartmaatschappij hang ik al 20 min aan een wachtmuziekje.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien een foutje in het systeem? Dat je niet online in kunt checken gebeurt wel vaker. Inderdaad zo vroeg mogelijk naar de luchthaven. Sterkte!
Hopelijk kan de airline je verder helpen, sterkte ermee!
Marianne
Hopelijk kan de airline je verder helpen, sterkte ermee!
Marianne
Ik hoop dat alles in orde komt. Jullie is in ieder geval al helemaal klaar ervoor.
Veel plezier, het ziet eruit als een mooie trip.
Veel plezier, het ziet eruit als een mooie trip.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
-
- Amerikafan
Er is inderdaad een foutje gebeurt ,maar niet in het systeem maar eerder bij mezelf.
Onze originele vlucht was via Air Berlin maar doordat ze deze tot 2x toe geannuleerd hebben vliegen we uiteindelijk met American Airlines .
Ik wilde inchecken via Air Berlin ,wat bij hen mag gebeuren 30 uur voor de vlucht,maar werd doorverwezen naar de site van AA om dit te doen en dat werkte niet.
Dus heb dit enkele malen geprobeerd tot ik erachter kwam dat je bij AA maar 24 uur op voorhand kan inchecken , en vermits ik dit enkele malen heb geprobeerd zag het systeem van AA dit aan als een fout en wed daarom doorverwezen naar de luchthaven om in te checken.
Bij AA hebben ze alles gecontroleerd en alles was perfect in orde ,dus is alles oke voor morgen.
Bedankt aan iedereen voor de vlugge reacties .
Onze originele vlucht was via Air Berlin maar doordat ze deze tot 2x toe geannuleerd hebben vliegen we uiteindelijk met American Airlines .
Ik wilde inchecken via Air Berlin ,wat bij hen mag gebeuren 30 uur voor de vlucht,maar werd doorverwezen naar de site van AA om dit te doen en dat werkte niet.
Dus heb dit enkele malen geprobeerd tot ik erachter kwam dat je bij AA maar 24 uur op voorhand kan inchecken , en vermits ik dit enkele malen heb geprobeerd zag het systeem van AA dit aan als een fout en wed daarom doorverwezen naar de luchthaven om in te checken.
Bij AA hebben ze alles gecontroleerd en alles was perfect in orde ,dus is alles oke voor morgen.
Bedankt aan iedereen voor de vlugge reacties .
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Pfff, dat zal een opluchting zijn. Ik kan me de stress helemaal voorstellen.
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Gelukkig maar. Vooral met zo'n melding als difference.....
Ik heb ook weleens gehad dat ik niet online in kon checken, maar geen melding ofzo dat er iets niet klopte.
Fijne reis!!
Ik heb ook weleens gehad dat ik niet online in kon checken, maar geen melding ofzo dat er iets niet klopte.
Fijne reis!!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pff, opluchting!
Goede reis gewenst!
Marianne
Goede reis gewenst!
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mocht je social media gebruiken. Je kan vaak met vragen aan airlines ook op facebook en twitter terecht. Mijn ervaring is dat je daar meestal erg snel reactie krijgt/geholpen wordt, ook in de weekenden. Maar blij dat het opgelost is.
Veel plezier de komende weken
Veel plezier de komende weken

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 980 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa