Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal Studios- in front of line kaartjes of gewoon?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mr.Smiley
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Universal Studios- in front of line kaartjes of gewoon?

Bericht door Mr.Smiley »

op de website van universal studios. Waarschijnlijk niet de goedkoopste optie, maar wel de veiligste :-)
Kloosgoesusa
Amerika-ontdekker

Bericht door Kloosgoesusa »

Wij hebben ook net onze tickets via site Universal Studios gekocht. Toch gekozen voor FOL ondanks prijs. Dit nav ervaring in ander park, met vorige schrijver eens, al die 3 kwartiertjes in de rij in de hitte is slopend, vooral als je met 3 kinderen bent. Prijstechnisch heb ik verschillende sites bekeken, bv ook de op dit forum genoemde Duitse site attractionticketdirect.de. Nu inclusief parkeerkaart omgerekend naar Euros toch nog goedkoper uit. Succes met wikken en wegen ;-)
Anita
Nori
Amerika-ontdekker

Bericht door Nori »

Wij gaan begin augustus en gaan waarschijnlijk ook voor de FOL maar met dezelfde twijfels, het is gewoon veel geld. Ik heb net gekeken bij The Cleaver Brothers, zij bieden kaarten aan voor 149 dollar, geldig t/m 31-1-2016. Maar klopt dat dan wel als de kaarten in augustus 189 dollar kosten bij Universal? Iemand ervaring daarmee?
Verder heb ik ook op advies van het forum naar de site gekeken van attractionticketsdirect.de -een betrouwbare site volgens velen- ,daar kosten de FOL-kaarten 172 euro. Of 259 euro voor de VIP-kaarten (299 dollar bij Universal). Er wordt meer geschreven over prijsstunters maar het scheelt (volgens mij dan) niet veel in prijs of het lijkt me niet betrouwbaar.
groetjes Nori
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Ik twijfel ook nog steeds. We zitten er in het weekend van Labor day en kunnen alleen op de zaterdag of zondag een hele dag gaan. Het zit er dik in dat het erg druk zal zijn. Maar ik vind die FOL kaarten zo extreem duur dat ik er dan zelfs over denk om Universal Studios over te slaan, maar goed, dat is ook weer jammer.
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Wij waren er vorig jaar op een vrijdag in augustus. Wij waren er een half uur voor aan opening en hebben gelijk de studiotour gedaan. Daarna de attracties en later op de dag de shows, sommige zelfs meerdere malen. In de middag was het wat druk bij de attracties, maar wanneer we de singlerij namen waren we meestal gelijk aan de beurt. Het park was lang open, en daardoor deden we twee shows nog een keer, maar rond 17.00 uur hadden we alles wel gedaan. Wij reisden met vijf personen, en de front of line kaartjes vonden wij duur en zeker overbodig. Zo rond Laborday en in het weekend zou ik wel voor de front of line kaartjes gaan, of liever helemaal niet: veel te druk!
momomarknb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door momomarknb »

Hoi, eind augustus is het park helaas niet meer tot laat open. Heb vandaag mijn touroperator gemaild, waarbij ik alles geregeld heb (GoAmerika). Zij kunnen kaartjes regelen voor 69 euro, denk dat ik daar toch maar voor ga....
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Ik heb ervaring met kaartjes van the cleaver brothers, die waren in orde. Ze waren inderdaad een stuk goedkoper en omdat ik weinig over de website kon vinden, stond ik met zenuwen in de rij. Dat was niet nodig, de kaartjes waren gewoon geldig en we hebben een heerlijke dag gehad!
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Kloosgoesusa schreef:
al die 3 kwartiertjes in de rij in de hitte is slopend, vooral als je met 3 kinderen bent
Het mooie aan Universal Studios is ook dat er overal doeken als overdekking hangen, en je dus in de schaduw kunt wachten, en de shows kunt bekijken. In tegenstelling tot Sea World in San Diego, waar dit veel minder het geval was en je echt in de hitte de shows bekeek! Ook staan er vaak sprinklers die voor een heerlijke verkoeling zorgen! Wij vonden het super, en reisden overigens met drie tieners.
Joeri1983
Amerika-ontdekker

Bericht door Joeri1983 »

Afhankelijk van je gezinssamenstelling, en of je wel of niet een grote film/serie fan bent, zou ik overwegen om zelfs voor de VIP tickets te gaan...

Dan moet je wel de prijs van de FOT tickets nog eens maal 2 doen ongeveer, maar ik vond het echt de moeite. Uiteindelijk zit er dan echt alles in. Ik ben er vorig jaar in september geweest en wij hadden de VIP tour besteld. Ik moet zeggen dat ik het TOP vond. Wij gaan normaal volgend jaar terug en die doe ik sowieso terug. (Uiteindelijk zit er parking in, vlak bij de ingang, ontbijt, voor het park opent, dus je verliest er geen tijd door, middagmaal en heel de dag door drank, wat gadgets en sowieso kom je overal voor. Wij mochten met onze VIP pas overal nog extra voor op de FOT passes ook. En bij de shows is alles gereserveerd, dus kom je gewoon vlak voor het begin er aan... Voordeel was ook dat blijkbaar met de FOT passes je maar 1x in elke attractie voor mag, met die VIP pas, kan je zo vaak je wil ermee voor... als je op het einde van de dag rond bent, is er nog wel wat tijd om leuke dingen nog eens te doen.
Wij waren er in september. Normaal was het park tot 18 uur maar geopend, maar dit is uiteindelijk verlengd tot 21 uur. Ik denk dat ze dat wat bezien van dag tot dag...

Wil je wat extra's zien (want het trammetje van de gewone tour is niet te vergelijken met de VIP tour en waar je dan allemaal komt) en wil je gewoon de hele dag naar niks moeten zien en als het ware overal voor mag enz... zou ik voor de VIP tour gaan. Moet je natuurlijk zelf afwegen of je dat de prijs waard vindt...
wij vonden alvast van wel...
Natuurlijk zal het ook wat afhangen van wie je gids is...
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Wat is de prijs als je ter plaatse wil bijbetalen voor Front of Line tickets (en al gewone tickets hebt gekocht)?
Frk52
Amerika-ontdekker

Bericht door Frk52 »

Wij zaten ook te twijfelen maar toch de gewone kaarten genomen.
Mede door de ligging van ons hotel in hollywood ( op 10 min van universal studios ) waren we er met de opening van het park (openingstijd).

even opgezocht van te voren wat de drukste attracties zouden zijn, die gelijk meedere keren kunnen doen ( doorlopen ) en in de middag
maximaal 20 minuten moeten wachten bij de Simpsons en het studio tour treintje. In de middags tevens de shows bezocht. ( toen werd het wel druk in het park ). Erg leuke dag gehad.

Waren er op een woensdag begin juni.
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

Ik vond FOL tickets echt veel te duur en bizar hoeveel mrnsen die kochten.
Wij waren er op ern vrijdag en langste tijd was voor ons 30-40 minuten, dus was goed te doen.
We hebben alles kunnen doen op 1 dag behalve transformers want die was tijdelijk buiten werking en daarna wel wachtrij van 60 minuten, dus die dan maar overgeslagen
Maar qua wachttijden niet anders of mss korter dan efteling :)
Sproedie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Sproedie »

Ben van nature ongeduldig maar vond het erg meevallen. Wij waren ook eind juni / begin juli.
Zorgen dat je er bij de opening bent, de mooiste attracties vast meepakken, rond het middaguur heb je het wel gezien.
Park is niet super groot. Vond het eten trouwens echt smerig en veel te duur in dat park.
September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
ziggy
Amerika-ontdekker

Bericht door ziggy »

Wat zijn de attracties die je best eerst doet ?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Sproedie schreef: Zorgen dat je er bij de opening bent, de mooiste attracties vast meepakken, rond het middaguur heb je het wel gezien.
:o Wij hadden met onze FOL kaartjes - dus zonder wachttijden - een hele dag nodig. Je hebt dan toch lang niet alles gezien en gedaan?
ziggy schreef:Wat zijn de attracties die je best eerst doet
De tramtour is erg populair, misschien kun je die het beste als eerste doen. En verder zou ik kijken welke attracties en shows jullie het meest interesseren; daar zou ik dan het eerst naar toe gaan.

Marianne
Sproedie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Sproedie »

Martin & Marianne schreef: :o Wij hadden met onze FOL kaartjes - dus zonder wachttijden - een hele dag nodig. Je hebt dan toch lang niet alles gezien en gedaan?
Marianne
Zei ook niet dat je alles hebt gezien, maar dan heb je het wel gezien :D

Goede toevoeging is wellicht inderdaad wel dat we niet alles attracties en shows hebben gezien maar wel de meeste en de beste.
September 2012: New York
Juli 2013: Mexico
December 2013: New York
Juli 2014: Westkust
Januari 2015: Jamaica
September 2015: Florida
Januari 2016: Zuid Afrika
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht