Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Januari is dan ook laagseizoen vergeleken met de periode rond kerst 

Wij hebben twee schoolgaande kinderen en zijn dus beperkt tot de schoolvakanties.
We plannen een trip naar Orlando in augustus 2016.
Concreet:
We gaan uiteraard op zoek naar de best mogelijke deal, maar zo kort mogelijke reisduur en max. 1 overstap zijn wel een vereiste.
Iemand tips voor vertrekluchthavens (BRU heeft onze voorkeur maar andere komen ook in aanmerking) en maatschappijen (vooral voor reizen met kinderen van 8-12j)?
We plannen een trip naar Orlando in augustus 2016.
Concreet:
We gaan uiteraard op zoek naar de best mogelijke deal, maar zo kort mogelijke reisduur en max. 1 overstap zijn wel een vereiste.
Iemand tips voor vertrekluchthavens (BRU heeft onze voorkeur maar andere komen ook in aanmerking) en maatschappijen (vooral voor reizen met kinderen van 8-12j)?
Memories...
Je bent veel te vroeg voor een vliegticket in augustus 2016. Je kan over het algemeen 330 dagen van te voren boeken. Verder is niet te zeggen welke maatschapijen en luchthavens het goedkoopste zijn. Jullie gaan wel in het hoogseizoen. Dit en jullie bijkomende eisen gaan mogelijk zorgen voor een duur vliegticket. Vanaf september gaan beginnen met zoeken. Eventueel de acties begin vh jaar achter de hand houden.
minime ik raad ook altijd om eens te kijken om te vertrekken vanuit Dusseldorf kan soms een pak goedkoper zijn!!
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Ik ben al 2-3 maanden op de lookout voor Florida tickets in augustus, maar ze willen maar niet onder de 850 zakken; een keertje in het begin zijn ze onder de 800 gedipt, maar toen had ik het prijsverloop te weinig in de gaten om direct te happen. Is er nog kans op een lichte daling of zien we ze meestal alleen maar stijgen?
Voor welke periode?Rachel. schreef:Ik ben al 2-3 maanden op de lookout voor Florida tickets in augustus, maar ze willen maar niet onder de 850 zakken; een keertje in het begin zijn ze onder de 800 gedipt, maar toen had ik het prijsverloop te weinig in de gaten om direct te happen. Is er nog kans op een lichte daling of zien we ze meestal alleen maar stijgen?
Augustus 2015, over drie maanden dus. De laatste flash-sale was begin februari, maar toen had ik mijn vrije dagen nog niet.
Heb even gezocht, maar zijn inderdaad erg duur die periode.Rachel. schreef:Augustus 2015, over drie maanden dus. De laatste flash-sale was begin februari, maar toen had ik mijn vrije dagen nog niet.
Ik zou ook ticketspy en weflycheap in de gaten houden.
Hoogseizoen met nog 3 maanden te gaan. Weinig kans op prijsdaling. Al weet je het nooit in de vliegwereld.
Weet niet welke datum je precies in gedachte heb en of je bereid bent om vanaf Dusseldorf te vertrekken, maar zie bij Lufthansa via Kayak.com het volgende reisschema bijvoorbeeld (meerdere datums, schema's en reisroutes mogelijk):Rachel. schreef:Augustus 2015, over drie maanden dus. De laatste flash-sale was begin februari, maar toen had ik mijn vrije dagen nog niet.
13-8-15 6:40 DUS 17:28 FLL 16u 48m 2 stops (HAM, EWR)
27-8-15 9:45 FLL 6:05 DUS 14u 20m 1 stop (EWR)
Prijs 593 euro.
Niet slecht voor de zomer, maar denk dat je er snel bij moet zijn....
Succes!
Data: 6 augustus t/m 24 augustus, eventueel een dag eerder of later, zeker bereid om vanaf Brussel te vertrekken, Dusseldorf iets minder, maar als de prijzen goed zijn...sterke voorkeur voor 1 overstap en vluchttijden onder de 14 uur, maar goed, beggars can't be choosers :p
Die vlucht van 593 euro krijg ik echter niet uit hun zoekfunctie, ik kom niet onder de 900 dollar
Die vlucht van 593 euro krijg ik echter niet uit hun zoekfunctie, ik kom niet onder de 900 dollar

Voor deze data kom ik op 578 euro pp.....
Hier de link:
http://www.kayak.nl/flights/DUS-MIA,nea ... 2015-08-24
Lukt dit?
Hier de link:
http://www.kayak.nl/flights/DUS-MIA,nea ... 2015-08-24
Lukt dit?
Ah, naar Miami! Dat is een lastige keuze, lange vluchttijden, levert drie uur extra reizen op hier en vier uur daar, maar prachtige prijzen...bedankt voor de tip!
Tsja, het is het een of het ander, denk niet dat je nog zulke mooie prijzen tegenkomt 3 maanden van te voren!Rachel. schreef:Ah, naar Miami! Dat is een lastige keuze, lange vluchttijden, levert drie uur extra reizen op hier en vier uur daar, maar prachtige prijzen...bedankt voor de tip!

En inderdaad Fort Lauderdale zoals Division aangeeft ipv Miami, scheelt mss weer iets qua reistijd....
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heeft iemand misschien een suggestie voor:
Heen 18/9 vanaf een van alle gangbare vliegvelden naar Phoenix (eventueel Las Vegas)
Terug 10/10 (eventueel 9/10) vanaf San Francisco naar een van alle gangbare vliegvelden?
De goedkoopste opties die ik de afgelopen maanden vond, waren tegen de 700 euro of de reistijden waren bijna een etmaal...
Alvast heel erg bedankt!
Heen 18/9 vanaf een van alle gangbare vliegvelden naar Phoenix (eventueel Las Vegas)
Terug 10/10 (eventueel 9/10) vanaf San Francisco naar een van alle gangbare vliegvelden?
De goedkoopste opties die ik de afgelopen maanden vond, waren tegen de 700 euro of de reistijden waren bijna een etmaal...
Alvast heel erg bedankt!
Onze plannen zijn een beetje gewijzigd. We zouden in september 2016 willen vertrekken.
Iemand een idee of de vliegprijzen dan lager zijn?

Laatst gewijzigd door M23M op 19 mei 2015, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou kunnen. Heb je al gekeken op de boekingsites?
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
met uitzondering van een enkele maatschappij (bvb Icelandair) worden vluchtprijzen beschikbaar vanaf +/- 330 dagen voor je terugkeerdatumWe zouden in september 2016 willen vertrekken.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Ik wil graag op bezoek bij een vriendin in SF in oktober. We zouden samen graag roadtrippen.
Ik ben dus op zoek naar een ticket van BRU, AMS of DUS naar SFO rond 10 oktober, en zou graag terugkeren vanuit Phoenix, Albuquerque, Austin of Dallas rond 31 oktober.
Heeft iemand tips voor mij? Wat zou een goede prijs zijn?
Ik ben dus op zoek naar een ticket van BRU, AMS of DUS naar SFO rond 10 oktober, en zou graag terugkeren vanuit Phoenix, Albuquerque, Austin of Dallas rond 31 oktober.
Heeft iemand tips voor mij? Wat zou een goede prijs zijn?
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV