Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nederlandse aupairs in usa

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
natasja
Amerikafan
Contacteer:

nederlandse aupairs in usa

Bericht door natasja »

hallo allemaal,

we ga trouwen :D :) :P !!!!!We hebben onze visums gekregen yesssss. Maar we hebben een vraag nu ,We willen een nederlandse aupair aanvragen om onze kinderen bij te staan inverband met overgang naar usa. heeft iemand er enige ervaring mee?????

groetjes natasja en aanstaande man delynn
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Gefeliciteerd! Spannend allemaal hoor. Wens jullie alvast veel geluk toe!

Echter geen ervaring met au pairs..

Chantal
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Geen ervaring mee, maar wil zelf wel over 3 jaar als au-pair naar de USA, zodra ik klaar ben met de Pabo.

Hebben jullie je al ingschreven bij zo'n bureau?
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

well nog niet we zijn opzoek naar goede buros om wat ervaringen van andere te horen is ook zeer welkom dan we weten dat het zeker rond 10'000 dollar jaarlijkls komt
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Hoi Natasja,

Wat is je motivatie om een Nederlandse au-pair te nemen voor de overgang naar de US? Mijns inziens maakt dat het alleen maar lastiger voor ze. Ze moeten zo snel mogelijk Engels gaan praten en niet steeds Nederlands horen lijkt me. Ik vind het juist al een nadeel dat mijn kinderen alleen Engels horen op school en dat we thuis Nederlands blijven praten. Dat maakt dat ze minder snel de taal leren heb ik het idee.

Ik denk dat als je dingen officieel wilt regelen er best au pair bureau's zijn. En anders is het misschien een idee om zelf een advertentie te plaatsen in een krant of eventueel via vrienden en familie iemand die zij kennen regelen?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Natasja, ik snap ook het "au pair" verhaal niet. Ga jij meteen aan het werk?

Als je beiden moet werken, dan kan ik me voorstellen dat je een babysitter nodig hebt. Maar een au pair vind ik dan wel weer ver gaan, tenzij je zelf ook wat gezellig Nederlands wil babbelen :wink:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

waar ga je naartoe verhuizen natasja?

En hoe oud zijn je kinderen als ik vragen mag?
natasja
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door natasja »

mijn kids zijn 3 - 7- 9- 10 en we verhuizen naar macon georgia maar we hebben een betere oplossing gevonden door alle tips die we hebben gehad en word de aupaire naar later tyd stip verplaast .

groetjes natasja
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer