Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dagtocht te paard
Dagtocht te paard
Goedemiddag,
Zoals de titel al verklapt: Wij zijn opzoek naar de mogelijkheid om in onze rondreis San Francisco - Salt Lake City - Las Vegas - Sacremento - San Francisco een dacht tocht te paard te maken. heeft 1 van jullie hier ervaring mee ? of tips?
Alvast bedankt!
Zoals de titel al verklapt: Wij zijn opzoek naar de mogelijkheid om in onze rondreis San Francisco - Salt Lake City - Las Vegas - Sacremento - San Francisco een dacht tocht te paard te maken. heeft 1 van jullie hier ervaring mee ? of tips?
Alvast bedankt!
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Dagtocht te paard
Wij (pa, ma & 2 tienerjongens) hebben bij Las Vegas paard gereden.
Tocht duurde de hele ochtend en daarna was er een simpele BBQ.
Werden om 7 uur opgehaald van 't hotel en om 2 uur waren we weer terug. Ze hadden ook tochten voor een hele dag.
k Weet niet zo goed meer bij welke manage we zaten, maar als je zoekt op horseback riding Las Vegas kom je er zat tegen.
t Was erg leuk om te doen
Tocht duurde de hele ochtend en daarna was er een simpele BBQ.
Werden om 7 uur opgehaald van 't hotel en om 2 uur waren we weer terug. Ze hadden ook tochten voor een hele dag.
k Weet niet zo goed meer bij welke manage we zaten, maar als je zoekt op horseback riding Las Vegas kom je er zat tegen.
t Was erg leuk om te doen

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je met een dagtocht een 8 uur durende trip? AU Au denk ik tenzij je aan paardrijden gewend bent en je een goed zadel hebt (niet waarschijnlijk) hoop ik voor je dat de plannen voor een kortere trip zijn.
Het is de bedoeling om een echte dag tocht te maken. We zijn gelukkig heel wat gewend er staat niets voor niet een paard in de achtertuin:)ned in MO schreef:Bedoel je met een dagtocht een 8 uur durende trip? AU Au denk ik tenzij je aan paardrijden gewend bent en je een goed zadel hebt (niet waarschijnlijk) hoop ik voor je dat de plannen voor een kortere trip zijn.
Us-fanboy bedankt voor de tip ik ga er even opzoeken! Erg leuk om te horen dat het jullie naar de zin is geweest!
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
PS
Stel je van de paarden niet teveel voor hoor.Ze sjokken vooral achter elkaar aan, en aangezien je met een groep van een man of 15 bent (vooral ongeoefende ruiters) zul je ook niet ff lekker voluit kunnen gaan.
Voor ons was 't leuk omdat de jongens nog nooit hadden paardgereden en het erg leuk vonden.
Stel je van de paarden niet teveel voor hoor.Ze sjokken vooral achter elkaar aan, en aangezien je met een groep van een man of 15 bent (vooral ongeoefende ruiters) zul je ook niet ff lekker voluit kunnen gaan.
Voor ons was 't leuk omdat de jongens nog nooit hadden paardgereden en het erg leuk vonden.
-
- Amerikakenner
Als je in Monument Valley zou zijn, dan zou ik je dit kunnen aanraden:
http://www.monumentvalley.net/horse.htm
Beetje merkwaardig rondje dat jullie maken, voor een eerste keer. Bepaalde reden voor Salt Lake City?
http://www.monumentvalley.net/horse.htm
Beetje merkwaardig rondje dat jullie maken, voor een eerste keer. Bepaalde reden voor Salt Lake City?
Late reactie maar oke:) We hadden ieder afzonderlijk ''onderzoek gedaan'' zo doende kwamen we met een lijstje van wat we wouden doen/ zien. Salt lake was 1 van de dingen die mijn vriend heel graag wou zien.jerommeke10 schreef:Als je in Monument Valley zou zijn, dan zou ik je dit kunnen aanraden:
http://www.monumentvalley.net/horse.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Was het uiteindelijk wat je er van verwacht had? Want dat is toch het belangrijkste ?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En ik ben wel benieuwd waar jullie nu uiteindelijk de dagtocht gemaakt hebben en hoe dat bevallen was.
we hadden zoals hier boven vermeld werd via http://www.monumentvalley.net/horse.htm" onclick="window.open(this.href);return false; willen boekenPSVwally schreef:Was het uiteindelijk wat je er van verwacht had? Want dat is toch het belangrijkste ?
maar helaas door de gouvernement shut down zijn onze plannen drastisch veranderd en heb we een compleet andere route gereden omdat we in een aantal parken niet de geplande dagen konden verblijven.
Ondanks dat hebben we een hele mooie rit gemaakt en zijn we zeker beide fan van Amerika.
sep/oktober dit jaar gaan we weer.