Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
werk gelegenheid????
-
DannyBoy1983
- Amerika-newbie
- Contacteer:
werk gelegenheid????
Ik studeer managment is daar nou een beetje werk in te vinden in amerika.
Zo ja verdient dat dan ook nog een beetje daar.
zou graag bij een wat groter bedrijf gaan werken als ik alles heb.
En naar amerika gaan vertrekken uiteraard.
Zo ja verdient dat dan ook nog een beetje daar.
zou graag bij een wat groter bedrijf gaan werken als ik alles heb.
En naar amerika gaan vertrekken uiteraard.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee er is helemaal niets. Het is algemeen bekend dat een hoop Amerikanen naar Puerto Rico en Mexico vertrekken om daar een beter bestaan op te bouwen. Ook ligt het loon een stuk lager dan in Nederland. Een Amerikaan moet ook heel veel belasting afdragen, meer dan ons.
Overigens, kijk ook eens op sites als monsterboard, jobtracker... ik denk dat craigslist ook een goede is.
Google is je vriend, net als de search van dit forum. Er zijn al een hoop berichten over dit onderwerp te vinden.
Overigens, kijk ook eens op sites als monsterboard, jobtracker... ik denk dat craigslist ook een goede is.
Google is je vriend, net als de search van dit forum. Er zijn al een hoop berichten over dit onderwerp te vinden.
- Mike
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Waarschijnlijk is Michigan deColor01 schreef:Michigan schreef:Nee er is helemaal niets. Het is algemeen bekend dat een hoop Amerikanen naar Puerto Rico en Mexico vertrekken om daar een beter bestaan op te bouwen. Ook ligt het loon een stuk lager dan in Nederland. Een Amerikaan moet ook heel veel belasting afdragen, meer dan ons.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith