Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MLB, NHL, NFL of NBA wedstrijd
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
MLB, NHL, NFL of NBA wedstrijd
Ben inmiddels al een aantal keren in de USA geweest.
De meest recente was december 2013.
Toen had ik het idee opgevat om een NHL wedstrijd te bezoeken.
Ik kijken op de site van de Chicago Blackhawks, plekje gevonden en de prijs stond me aan.
Toen kwam het "probleem".
Bij het invullen van mijn gegevens kreeg ik een fout melding van dat het telefoon nummer te lang was.....
Dat vond ik raar dus ik contact opgenomen met de Blackhawks, vertellen ze me dat iemand van buiten de USA geen kaarten online kan bestellen maar hoe wel krijg ik niet te horen.
Dus maar besloten om niet naar een wedstrijd te gaan.
Komende zomer (juni) ga ik weer die kant op.
De hoofdreden is een aantal tractor pulling wedstrijden te bezoeken en bij kennissen langs te gaan.
Nu zou in het schema een MLB wedstrijd passen en voordat ik kaarten wil gaan bestellen een team gecontacteerd, maar tot op heden nog niets gehoord.
Kent een van jullie dit "probleem"?
Het is nu opgelost doordat een kennis met me meegaat en de kaarten zal kopen, maar ik zou het graag ook zelf willen regelen.
De meest recente was december 2013.
Toen had ik het idee opgevat om een NHL wedstrijd te bezoeken.
Ik kijken op de site van de Chicago Blackhawks, plekje gevonden en de prijs stond me aan.
Toen kwam het "probleem".
Bij het invullen van mijn gegevens kreeg ik een fout melding van dat het telefoon nummer te lang was.....
Dat vond ik raar dus ik contact opgenomen met de Blackhawks, vertellen ze me dat iemand van buiten de USA geen kaarten online kan bestellen maar hoe wel krijg ik niet te horen.
Dus maar besloten om niet naar een wedstrijd te gaan.
Komende zomer (juni) ga ik weer die kant op.
De hoofdreden is een aantal tractor pulling wedstrijden te bezoeken en bij kennissen langs te gaan.
Nu zou in het schema een MLB wedstrijd passen en voordat ik kaarten wil gaan bestellen een team gecontacteerd, maar tot op heden nog niets gehoord.
Kent een van jullie dit "probleem"?
Het is nu opgelost doordat een kennis met me meegaat en de kaarten zal kopen, maar ik zou het graag ook zelf willen regelen.
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2012 Tomah WI & Mackville WI
2013 Lamont IA, Dubuque IA & Fremont WI
2014 Mackville WI & Tomah WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Re: MLB, NHL, NFL of NBA wedstrijd
Ik heb vorige week kaarten gekocht voor een wedstrijd van de Dodgers (ook MLB) en dat ging heel makkelijk en koste slechts enkele tientjes.
Ik zie dat je via de officiele site van the White Sox ook gewoon tickets kan kopen met Credit Card. En dat gaat heel gemakkelijk hoor....
Hier de link van de maand juni; kies een wedstrijd en klik op tickets en loop alle stappen door. Appeltje eitje
http://chicago.whitesox.mlb.com/schedul ... ar=DEFAULT
Ik zie dat je via de officiele site van the White Sox ook gewoon tickets kan kopen met Credit Card. En dat gaat heel gemakkelijk hoor....
Hier de link van de maand juni; kies een wedstrijd en klik op tickets en loop alle stappen door. Appeltje eitje
http://chicago.whitesox.mlb.com/schedul ... ar=DEFAULT
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb weer tickets voor de Mariners (MLB). Heel makkelijk te kopen hoor. Vorig jaar ook gedaan, tevens makkelijk. Inderdaad gewoon via de website en credit card bij de hand en je bent in 5 minuten klaar 
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Je kunt als buitenlander erg gemakkelijk kaartjes kopen via de website van de MLB. Bij de tickets kom je dan vaak uit p[ Ticketmaster of bij de club zelf.
Bij de betaling kun je aangeven of je de tickets zelf wilt printen (E-tickets) of je kiezen voor Will Call. Dan moet je (met de creditcard waarmee je de tickets hebt betaald) de kaarten bij de kassa ophalen (en dan heb je dus een "echt" kaartje).
Bij de betaling kun je aangeven of je de tickets zelf wilt printen (E-tickets) of je kiezen voor Will Call. Dan moet je (met de creditcard waarmee je de tickets hebt betaald) de kaarten bij de kassa ophalen (en dan heb je dus een "echt" kaartje).
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
Okay......
Het is toch hetzelfde systeem als voor bijvoorbeeld de NHL?
Daar ging het bij mij namelijk mis op het moment dat ik mijn NL telefoon nummer invulde.
Misschien ga ik nog wel een andere wedstrijd bezoeken.
Met mijn kennis ga ik naar de de Brewers tegen de Reds.
Aan het begin van mijn vakantie denk ik erover om naar de White Sox tegen de Tigers te gaan.
Ik zie nog wel.
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Het is toch hetzelfde systeem als voor bijvoorbeeld de NHL?
Daar ging het bij mij namelijk mis op het moment dat ik mijn NL telefoon nummer invulde.
Misschien ga ik nog wel een andere wedstrijd bezoeken.
Met mijn kennis ga ik naar de de Brewers tegen de Reds.
Aan het begin van mijn vakantie denk ik erover om naar de White Sox tegen de Tigers te gaan.
Ik zie nog wel.
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Ik heb wedstrijden bezocht in de NFL, NHL, NBA en MLB en heb echt nooit problemen gekregen bij het online bestellen. Voor de Blackhawks heb ik in november 2011 een kaartje via ticketmaster besteld en dat ging probleemloos.
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
Okay.....
Of zou dat dan komen doordat ik +31 ervoor zette.
Ach maakt ook niet uit.
Eerst een aantal andere dingen afronden en dan verder plannen voor mijn reis in juni.
Vast staat is dat ik naar Mackville WI (tractor pulling), Tomah WI (tractor pulling) en Milwaukee WI (MLB) ga.
De rest moet ik nog een beetje invullen, maar daar blijft weinig van over
, omdat het stukje tractor pulling een groot deel van de reis op slokt.
.
Ach maakt ook niet uit.
Eerst een aantal andere dingen afronden en dan verder plannen voor mijn reis in juni.
Vast staat is dat ik naar Mackville WI (tractor pulling), Tomah WI (tractor pulling) en Milwaukee WI (MLB) ga.
De rest moet ik nog een beetje invullen, maar daar blijft weinig van over
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
+31 heb ik er ook gewoon voorgezet geen problemen daar.
Misschien een fluke?
Brewers zijn awesome! Have fun!
Misschien een fluke?
Brewers zijn awesome! Have fun!
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Misschien gewoon het telefoonnummer van je hotel invullen. Ze gaan je echt niet bellen hoor.Rudy Linthorst schreef:Okay.....
Ach maakt ook niet uit.
De rest moet ik nog een beetje invullen, maar daar blijft weinig van over, omdat het stukje tractor pulling een groot deel van de reis op slokt.
.
BTW, als je in Chicago naar een ballgame gaat mag je natuurlijk het mooiste ballpark van de US, Wrigley Field, niet missen! Maar als de Cubs niet thuisspellen en je gaat toch naar Cellular Field adviseer ik je niet voor de goedkoopste kaarten hoog in het ballpark te gaan. Je kan dan alleen maar hoog blijven, je mag niet naar beneden waar de meeste actie buiten het veld is.
-
Rudy Linthorst
- Amerika-ontdekker
PeterPaul bedankt voor je reactie.
Ik heb al gekeken naar het schema van de Cubs en White Sox.
Op moment van mogelijke aankomst spelen alleen de White Sox thuis en die heb ik nu nog in mijn achterhoofd als optie.
Zou je een vak kunnen aanraden voor in de Cellular Field?
Zal mij het makkelijker maken om een plek te vinden
.
Baksteen666 ik denk dat dat met plezier wel goed komt!
Ik ga er met een kennis naartoe die ik in 2012 heb leren kennen en sindsdien nog een goede band mee.
De periode waar ik aan denk is vertrekken op 11 of 12 juni t/m 23/23 juni, maar als ik vertrek ben ik in het verleden ook blij geweest om weer naar huis te gaan.
Het weekendje tractor pulling in Tomah WI hakt er in. 's Morgens "vroeg" op en 's avonds laat slapen.
Ik heb al gekeken naar het schema van de Cubs en White Sox.
Op moment van mogelijke aankomst spelen alleen de White Sox thuis en die heb ik nu nog in mijn achterhoofd als optie.
Zou je een vak kunnen aanraden voor in de Cellular Field?
Zal mij het makkelijker maken om een plek te vinden
Baksteen666 ik denk dat dat met plezier wel goed komt!
Ik ga er met een kennis naartoe die ik in 2012 heb leren kennen en sindsdien nog een goede band mee.
De periode waar ik aan denk is vertrekken op 11 of 12 juni t/m 23/23 juni, maar als ik vertrek ben ik in het verleden ook blij geweest om weer naar huis te gaan.
Het weekendje tractor pulling in Tomah WI hakt er in. 's Morgens "vroeg" op en 's avonds laat slapen.
2003 WI
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
2004 OH
2007 WI
2010 WI MN OH IN
2011 WI
2015 IL, IN, KY, WI, IA
Ik heb heb een keer in sectie 124 gezeten, mooie plaatsen rond de $ 65. Soms kan je via Stub Hub nog goedkopere kaarten scoren.
Voor de mensen die vanaf September naar Amerika gaan en wel eens naar een NFL wedstrijd willen, het nieuwe speelschema is bekend.
Zelf hoop ik in Oktober een wedstrijd in Atlanta of New Orleans mee te pakken.
Zelf hoop ik in Oktober een wedstrijd in Atlanta of New Orleans mee te pakken.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Ik heb al eens kaarten gekocht voor NBA via Stubhub. Ook goede ervaringen mee.PeterPaul schreef:Ik heb heb een keer in sectie 124 gezeten, mooie plaatsen rond de $ 65. Soms kan je via Stub Hub nog goedkopere kaarten scoren.
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT