Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trip naar Amerika (New York & Arlington) maart/april 2016
Trip naar Amerika (New York & Arlington) maart/april 2016
Beste forumleden,
Hierbij mijn eerste topic en eerste post op dit forum. Volgend jaar wil ik samen met mijn broertje een reis maken naar Amerika. We willen daar twee van onze grote dromen gaan combineren. Wij willen namelijk al heel lang graag een keer New York bezoeken en wij zijn beide fans van WWE (pro-wrestling). Nu is het zo dat de grootste WWE show volgend jaar op 3 april in Arlington is en wij willen dit gaan bezoeken. Meteen willen wij dan ook de combinatie gaan maken met een bezoek aan New York. We zijn nu al aan het kijken of deze trip voor ons financieel haalbaar is.
Ons huidige idee is om eind maart naar New York te gaan met het vliegtuig en daar een dag of 6 te blijven en vervolgens het vliegtuig vanuit New York te nemen naar Arlington en daar ook nog een dag of 5 te blijven. We zitten er ook aan te denken om tussen New York en Arlington nog een tussenstop te maken ergens en daar ook nog een dag of 2 te blijven maar waar dit dan zou zijn dat weten we nog niet en hangt uiteraard ook samen met het totale kostenplaatje.
Wij hebben nu een budget in ons hoofd van €2500 per persoon voor deze complete reis en we hopen dat dit genoeg is. We zijn nu al bezig om alles in kaart te brengen voor deze trip.
Nu zitten wij nog wel met een paar vragen (we zijn beide nog vrij onervaren reizigers).
1) Onze eerste vraag is wellicht vrij simpel. De WWE show is dus in Arlington, maar welk vliegveld moeten we hiervoor hebben? Het is ons sowieso niet helemaal duidelijk waar we nu heen moeten vliegen vanuit New York. De WWE show is in de Arlington/Dallas omgeving, klopt het dat wij naar Dallas/Fort Worth, Tx moeten hebben? Het vliegveld waar we aankomen in New York City is dat Newark?
2) We willen dus vanaf Schiphol naar New York naar Arlington terug naar Schiphol vliegen (eventueel met een extra tussenstop). Cheaptickets.nl geeft de mogelijkheid om een vlucht te booken met een extra bestemming. We hebben al even gekeken en zagen een prijs van 750,- pp voor Amsterdam naar New York (Newark) naar Dallas/Ft. Worth naar Amsterdam, is dit een goede prijs?
We hebben nog meerdere vragen (over o.a. hotels) maar de vliegreis willen we nu graag duidelijk in beeld hebben, want het is voor ons nogal onduidelijk.
Alvast bedankt, ik hoop dat jullie ons met wat van deze vragen kunnen helpen!
Hierbij mijn eerste topic en eerste post op dit forum. Volgend jaar wil ik samen met mijn broertje een reis maken naar Amerika. We willen daar twee van onze grote dromen gaan combineren. Wij willen namelijk al heel lang graag een keer New York bezoeken en wij zijn beide fans van WWE (pro-wrestling). Nu is het zo dat de grootste WWE show volgend jaar op 3 april in Arlington is en wij willen dit gaan bezoeken. Meteen willen wij dan ook de combinatie gaan maken met een bezoek aan New York. We zijn nu al aan het kijken of deze trip voor ons financieel haalbaar is.
Ons huidige idee is om eind maart naar New York te gaan met het vliegtuig en daar een dag of 6 te blijven en vervolgens het vliegtuig vanuit New York te nemen naar Arlington en daar ook nog een dag of 5 te blijven. We zitten er ook aan te denken om tussen New York en Arlington nog een tussenstop te maken ergens en daar ook nog een dag of 2 te blijven maar waar dit dan zou zijn dat weten we nog niet en hangt uiteraard ook samen met het totale kostenplaatje.
Wij hebben nu een budget in ons hoofd van €2500 per persoon voor deze complete reis en we hopen dat dit genoeg is. We zijn nu al bezig om alles in kaart te brengen voor deze trip.
Nu zitten wij nog wel met een paar vragen (we zijn beide nog vrij onervaren reizigers).
1) Onze eerste vraag is wellicht vrij simpel. De WWE show is dus in Arlington, maar welk vliegveld moeten we hiervoor hebben? Het is ons sowieso niet helemaal duidelijk waar we nu heen moeten vliegen vanuit New York. De WWE show is in de Arlington/Dallas omgeving, klopt het dat wij naar Dallas/Fort Worth, Tx moeten hebben? Het vliegveld waar we aankomen in New York City is dat Newark?
2) We willen dus vanaf Schiphol naar New York naar Arlington terug naar Schiphol vliegen (eventueel met een extra tussenstop). Cheaptickets.nl geeft de mogelijkheid om een vlucht te booken met een extra bestemming. We hebben al even gekeken en zagen een prijs van 750,- pp voor Amsterdam naar New York (Newark) naar Dallas/Ft. Worth naar Amsterdam, is dit een goede prijs?
We hebben nog meerdere vragen (over o.a. hotels) maar de vliegreis willen we nu graag duidelijk in beeld hebben, want het is voor ons nogal onduidelijk.
Alvast bedankt, ik hoop dat jullie ons met wat van deze vragen kunnen helpen!
Re: Trip naar Amerika (New York & Arlington) maart/april 2016
Het vliegveld in NYC waar je aankomt en weer vertrekt is verschillend. Kan JFK zijn. Kan Laguardia zijn. Kan Newark zijn. Dat merk je wel bij het boeken van de vliegtickets. Voor Arlington in Texas is Dallas/Fort Worth inderdaad de beste opte als het om vliegen gaat.
Wat het goedkoopste is qua tickets moet je zelf uitzoeken en dat is flink veel uitzoek- en rekenwerk. Multicity is een optie maar ook een retoer heen naar NYC en terug uit DAL en tussendoor los binnenlands ticket is ook een mogelijkheid. Je hebt in ieder geval genoeg tijd om het uit te zoeken.
Wat het goedkoopste is qua tickets moet je zelf uitzoeken en dat is flink veel uitzoek- en rekenwerk. Multicity is een optie maar ook een retoer heen naar NYC en terug uit DAL en tussendoor los binnenlands ticket is ook een mogelijkheid. Je hebt in ieder geval genoeg tijd om het uit te zoeken.
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Arlington, Texas dus, haha. Ik dacht dat je misschien naar Arlington, Virginia zou gaan (waar wij wonen).
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, grappig hoe mensen denken dat er maar een plaats met een bepaalde naam is in de hele VS. Er zijn zeven Arlingtons in dit land, TX, VA, MN, MA, SD, GA en KS 

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@ een van de MODs: Dit topic staat zowel in Reizen Algemeen als in Andere regio's/interregionaal/Canada...
De reden dat ik twijfelde tussen de vliegvelden in NYC is dat ik dacht dat sommige wellicht veel dichter bij het centrum zijn (Ik denk aan een hotel in manhatten), en dat het dan wenselijker is een van de vliegvelden uit te kiezen in plaats van het gewoon af te wachten.mtl schreef:Het vliegveld in NYC waar je aankomt en weer vertrekt is verschillend. Kan JFK zijn. Kan Laguardia zijn. Kan Newark zijn. Dat merk je wel bij het boeken van de vliegtickets. Voor Arlington in Texas is Dallas/Fort Worth inderdaad de beste opte als het om vliegen gaat.
Forth Worth lijkt me inderdaad een goede optie en ook om dan een hotel in Dallas te nemen. In die stad is sowieso een stuk meer te beleven dan in Arlington.
Texas inderdaadUSA2004 schreef:Arlington, Texas dus, haha. Ik dacht dat je misschien naar Arlington, Virginia zou gaan (waar wij wonen).
waarschijnlijk is dit moeilijk in te schatten maar wanneer is het verstandig om de vliegreis te boeken? Is het bij vliegen zo dat de prijzen alleen maar stijgen als je langer wacht of varieert dit?
Vreemd, dit topic hoort daar niet en heb ik niet gedaan.harryh schreef:@ een van de MODs: Dit topic staat zowel in Reizen Algemeen als in Andere regio's/interregionaal/Canada...
Er is niet echt aan te geven wanneer je het beste de vliegtickets boekt. Ik zou nu al even de vliegticketsites checken en kijken of er een leuke prijs tussenzit. Bevalt de prijs je dan direct boeken. Vind je de prijzen hoog dan even wachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1569 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 8 Reacties