Vergeet dat maar, Bjorn! Morgen is het donderdag, en de lotto gaat pas op vrijdag!Bjorn schreef:Moest ik morgen de Lotto winnen, dat zou zeker al helpen

P.S.: willen we samen een lotto-forumuliertje invullen?
Vergeet dat maar, Bjorn! Morgen is het donderdag, en de lotto gaat pas op vrijdag!Bjorn schreef:Moest ik morgen de Lotto winnen, dat zou zeker al helpen
LOLkastelke schreef:Vergeet dat maar, Bjorn! Morgen is het donderdag, en de lotto gaat pas op vrijdag!Bjorn schreef:Moest ik morgen de Lotto winnen, dat zou zeker al helpen
![]()
P.S.: willen we samen een lotto-forumuliertje invullen?
En Ameri-Nederlanders willen daar ook wel meedoen denk ik.....kastelke schreef:Misschien moet je aan de reeds in Amerika aanwezige Belgen maar eens vragen of zij je niet willen sponsoren!reivax schreef:hier nog een vlaming die volop aan het sparen is om de grote overzet te doen... het is mijn droom om daar een chocolade bedrijfje te beginnen, weet nog niet waar maar het zal er ooit van komen...
Welkom op dit forum! Ik kan je verzekeren dat je je hier verre van "alleen" zal voelen!hannibull schreef:hallo mede-Belgen (en Nederlanders natuurlijk!), mijn eerste post hier.
dit is inderdaad ongelooflijk. Zoiets heb ik ook nog nooit ervaren. Vorig jaar naar Turkije Kusadasi geweest. Geen haar op mijn hoofd dat ik er terug naartoe wil. Net hetzelfde met al die spaanse Costa's! Ik heb er mijn buik van vol!kastelke schreef:Grappig toch, hoe mensen werkelijk door een virus lijken besmet te zijn als ze eenmaal voet gezet hebben in Amerika?
Sommigen willen er dan gaan wonen, anderen beschouwen het daardoor als hun favoriete vakantiebestemming... En iedereen vindt elkaar hier!
waarom niet ehnieuwenoord schreef:Allé, een beetje Vlaams op het forum kan nooit kwaadoh wow bedankt voor de links Kastelke!
ja ik verschoot me een ongeluk dat er een forum als dit bestond lol ik zal sebiet eens gaan posten in die topics sé
thanks again!