Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boottochten in Page en alcohol
Boottochten in Page en alcohol
Misschien een beetje een gekke vraag, maar is het toegelaten om alcohol mee te nemen tijdens een georganiseerde boottocht in Page (of ergens anders)? Ik bedoel natuurlijk geen sloten, maar een paar blikjes zijn altijd lekker op een warme dag. 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Boottochten in Page en alcohol
Hmmm dat is een lastige. Op bv lakepowell.com staat het volgende:
Volgens mij behoort Lake Powell zelf niet tot Navajo Nation. Maar de Rainbow bridge ligt wel in Navajo Nation. En voor Navajo nation geldt:Miscellaneous: Child pricing is available for most cruises for children age 3 to 12 years old. Water, coffee, and lemonade are available on all cruises. No food is available for purchase on board our cruises unless otherwise stated. Guests are welcome to bring food and drink on board. Smoking is not permitted while onboard.
Dus dan zou je denken dat het op de boot wel mag, maar als je aan land gaat aan zeg maar de zuidkant van het meer, dan zou je het daar niet bij je mogen hebben of mogen drinken.Consumption and/or possession of alcoholic beverages or illegal drugs are prohibited.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Het is een moeilijk geval.
Moet je je baseren op de wetgeving van Utah of Arizona? Navajo Nation of National Park Service (Rainbow Bridge is een National Monument)?
En wordt een boottocht als 'private' beschouwd of is het meer 'public place'
Verder is het publiek op zo'n boot gemengd, er zijn dus minderjarigen bij.
Ik zou een mailtje sturen naar de organisator van de boottocht.
Als je het mee neemt zal je wel zeer rare blikken van de Amerikaanse toeristen krijgen, vermoed ik.
Verder lijkt het me wel veel gedoe voor een biertje dat waarschijnlijk ook al wel warm zal zijn voor je ertoe komt om het te drinken
(minstens 30 min van tevoren moet je al aanwezig zijn voor de boarding)
Zet het gewoon in je koelkast en geniet er 's avonds van op je kamer of op je terras.
Groetjes,
Ingrid
Moet je je baseren op de wetgeving van Utah of Arizona? Navajo Nation of National Park Service (Rainbow Bridge is een National Monument)?
En wordt een boottocht als 'private' beschouwd of is het meer 'public place'
Verder is het publiek op zo'n boot gemengd, er zijn dus minderjarigen bij.
Ik zou een mailtje sturen naar de organisator van de boottocht.
Als je het mee neemt zal je wel zeer rare blikken van de Amerikaanse toeristen krijgen, vermoed ik.
Verder lijkt het me wel veel gedoe voor een biertje dat waarschijnlijk ook al wel warm zal zijn voor je ertoe komt om het te drinken
(minstens 30 min van tevoren moet je al aanwezig zijn voor de boarding)
Zet het gewoon in je koelkast en geniet er 's avonds van op je kamer of op je terras.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
blikje cola of water is ook lekker. Van bier krijg je alleen maar meer dorst.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2229 Weergaves
-
Laatste bericht door Minonbos