Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis eddiemike: Seattle,SF,SD,LA september 2015
-
eddiemike
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis eddiemike: Seattle,SF,SD,LA september 2015
In september wil ik graag weer richting USA en ik heb nu de route Seattle-SF-SD-LA in gedachte...
Nu heb ik eerder al eens het bekende rondje SF-LA-LV-SF gedaan dus wat het laatste stuk van mijn route is bij mij al eea bekend maar wanneer we er vanuit gaan dat ik een dag of 10 heb om van Seattle naar SF te rijden (enige "eissen" zijn een whalewatching tour en een outletcenter) Ik zou alleen reizen,ben niet echt van de uitgebreide wandelingen...wat moet ik zien en waar moet ik geweest zijn?
Alvast bedankt!
Nu heb ik eerder al eens het bekende rondje SF-LA-LV-SF gedaan dus wat het laatste stuk van mijn route is bij mij al eea bekend maar wanneer we er vanuit gaan dat ik een dag of 10 heb om van Seattle naar SF te rijden (enige "eissen" zijn een whalewatching tour en een outletcenter) Ik zou alleen reizen,ben niet echt van de uitgebreide wandelingen...wat moet ik zien en waar moet ik geweest zijn?
Alvast bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 5072 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-