Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canada en Yellowstone met kinderen 10 en 12 jaar
Canada en Yellowstone met kinderen 10 en 12 jaar
Deze zomervakantie gaan we naar Canada en USA. We hebben al een uitgebreide reisplanning en we reizen per camper, tips zijn welkom.
Ik denk dat we vanwege hoogseizoen zo ongeveer alle campgrounds in de nationale parken van te voren moeten reserveren, dus helaas weinig ruimte om ter plekke nog van het reisschema af te wijken.
Wat zoeken we:
Afwisseling, vooral ook voor de kinderen, dus niet alleen natuur.
Geen lange zware wandelingen vanwege slechte knieën.
ons reisschema:
dag overnachtingsplaats: mogelijke activiteiten
1 Calgary: inchecken hotel, simcard regelen, olympic plaza, stadswandeling
2 Calgary: Calgary tower, Telus spark science museum
3 Calgary: heritage park, devonian gardens, chinatown
4 Banff: camper ophalen, inkopen walmart, evening ranger program Banff
5 Banff: Banff Upper Hot Springs, Cave and Basin historic site, wandelroute, Banff Gondola, Johnston Canyon 1,5 uur
6 Jasper: Bow Valley Pkwy, Icefields Pkwy, Columbia Icefield Discovery Centre, Sunwapta Falls, Athabasca Falls
7 Jasper: Jasper SkyTram, Maligne Lake, Whistler evening ranger program
8 Edmonton: world waterpark en edmonton mall
9 Edmonton: edmonton queen riverboat, fort edmonton park, edmonton valley zoo, telus world of science
10 Drumheller: horsethief canyon, royall tyrell museum
11 Dinosaur provincial park: horseshoe canyon, hoodoo's, atlas coal mine museum.
12 rond USA border: tour boeken in dinosaur park daarna vast reizen richting USA
13 Yellowstone canyon: reizen, great falls + boodschappen
14 Yellowstone canyon: wild spotten bijv. Lamar valley
15 Yellowstone grant village: sightseeing + huifkartocht met western diner
16 Yellowstone grant village: 1 dag tour boeken (geen parkeerproblemen met camper)
17 Yellowstone Madison: sightseeing + wandelen
18 Glacier national park MT: reizen
19 Glacier national park MT: tourbus going to the sun road
20 Cranbrook: red rock canyon trail waterton of head smashed in buffalo jump of fort mcleod, bellevue underground mine tour.
21 Radium hot springs : fort steele, canadian museum of rail travel, kimberley, radium hot springs pool
22 Lake louise: o.a. Kootenay Valley Viewpoint, Numa Falls, The Paint Pots, Marble Canyon, The Continental Divide, lake louise en lake agnes trail
23 Revelstoke: spiral tunnels, Takakkaw watervallen, natural bridge kicking horse river, wildlife wolf center en buffalo ranch, rogers pass visitor center
24 Revelstoke: rafting trip, meadows in the sky pkwy, glacier helikopters, wandeling, revelstoke dam
25 Canmore: skunk cabbage giant cedars en hemlock grove boardwalks, lake louise grizzly express gondola
26 Calgary calaway park: calaway park, 's-avond inpakken en camper schoonmaken
27 Calgary: RV wash, camper inleveren, Calgary zoo
28 schiphol: shopping mall en naar vliegveld.
bijbehorend routekaartje: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 5e6QSrZEjA
Ik denk dat we vanwege hoogseizoen zo ongeveer alle campgrounds in de nationale parken van te voren moeten reserveren, dus helaas weinig ruimte om ter plekke nog van het reisschema af te wijken.
Wat zoeken we:
Afwisseling, vooral ook voor de kinderen, dus niet alleen natuur.
Geen lange zware wandelingen vanwege slechte knieën.
ons reisschema:
dag overnachtingsplaats: mogelijke activiteiten
1 Calgary: inchecken hotel, simcard regelen, olympic plaza, stadswandeling
2 Calgary: Calgary tower, Telus spark science museum
3 Calgary: heritage park, devonian gardens, chinatown
4 Banff: camper ophalen, inkopen walmart, evening ranger program Banff
5 Banff: Banff Upper Hot Springs, Cave and Basin historic site, wandelroute, Banff Gondola, Johnston Canyon 1,5 uur
6 Jasper: Bow Valley Pkwy, Icefields Pkwy, Columbia Icefield Discovery Centre, Sunwapta Falls, Athabasca Falls
7 Jasper: Jasper SkyTram, Maligne Lake, Whistler evening ranger program
8 Edmonton: world waterpark en edmonton mall
9 Edmonton: edmonton queen riverboat, fort edmonton park, edmonton valley zoo, telus world of science
10 Drumheller: horsethief canyon, royall tyrell museum
11 Dinosaur provincial park: horseshoe canyon, hoodoo's, atlas coal mine museum.
12 rond USA border: tour boeken in dinosaur park daarna vast reizen richting USA
16 Yellowstone grant village: 1 dag tour boeken (geen parkeerproblemen met camper)
18 Glacier national park MT: reizen
19 Glacier national park MT: tourbus going to the sun road
20 Cranbrook: red rock canyon trail waterton of head smashed in buffalo jump of fort mcleod, bellevue underground mine tour.
21 Radium hot springs : fort steele, canadian museum of rail travel, kimberley, radium hot springs pool
22 Lake louise: o.a. Kootenay Valley Viewpoint, Numa Falls, The Paint Pots, Marble Canyon, The Continental Divide, lake louise en lake agnes trail
23 Revelstoke: spiral tunnels, Takakkaw watervallen, natural bridge kicking horse river, wildlife wolf center en buffalo ranch, rogers pass visitor center
24 Revelstoke: rafting trip, meadows in the sky pkwy, glacier helikopters, wandeling, revelstoke dam
25 Canmore: skunk cabbage giant cedars en hemlock grove boardwalks, lake louise grizzly express gondola
26 Calgary calaway park: calaway park, 's-avond inpakken en camper schoonmaken
27 Calgary: RV wash, camper inleveren, Calgary zoo
28 schiphol: shopping mall en naar vliegveld.
bijbehorend routekaartje: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 5e6QSrZEjA
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Canada en Yellowstone met kinderen 10 en 12 jaar
Als je wilt, kun je ook zonder campings in een camper kamperen. Je hebt je boodschappen en water aan boord. Dan hoef je niet persé elke dag op een camping staan. Wij overnachten regelmatig in the middel of no where.
Verder zien de reis er prima uit.
Verder zien de reis er prima uit.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Ik weet niet of er nog ruimte is, maar wij hebben destijds geraft in Golden op de Kicking Horse River.
http://www.glacierraft.com/
De upper is een float trip, de middel en lower is het echte werk.
http://www.glacierraft.com/
De upper is een float trip, de middel en lower is het echte werk.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Onze kinderen vonden het geweldig om op die leeftijd mee te doen aan een Junior Ranger programm in de parken.
http://kids.parks.ca.gov/?page_id=22783
Volgens mij hebben ze de badges nog steeds. Ze waren heel trots dat n.a.v. een foto door hun gemaakt er contact werd opgenomen met een camping..
http://kids.parks.ca.gov/?page_id=22783
Volgens mij hebben ze de badges nog steeds. Ze waren heel trots dat n.a.v. een foto door hun gemaakt er contact werd opgenomen met een camping..
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een junior ranger program is inderdaad leuk, onze kinderen hebben dat in 2004 gedaan tijdens ons bezoek aan Yellowstone. Zie ook ons 2008-verslag voor ons bezoek aan Yellowstone met kinderen.
Is die huifkartocht niet bij Roosevelt? Kun je dat niet beter vanuit Canyon doen? Of ga ook een nacht in het noorden staan, bijvoor Mammoth voor de eerste of laatste nacht.
Ik heb geen ervaring met tours, maar het zou niet mijn keuze zijn. Je zit voor veel geld een hele dag vast, terwijl je in principe met de camper ook alles kunt bereiken. En heb je tours vanuit Grant Village?
Marianne
Is die huifkartocht niet bij Roosevelt? Kun je dat niet beter vanuit Canyon doen? Of ga ook een nacht in het noorden staan, bijvoor Mammoth voor de eerste of laatste nacht.
Ik heb geen ervaring met tours, maar het zou niet mijn keuze zijn. Je zit voor veel geld een hele dag vast, terwijl je in principe met de camper ook alles kunt bereiken. En heb je tours vanuit Grant Village?
Marianne
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ziet er goed uit. Wij gaan ook deze zomer die kant op, en sommige gedeelte van jullie route doen wij ook. Dus jullie ideeën pak ik even mee 
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=57980
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=57980
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Bedankt voor de tips. Voor Yellowstone moeten we nog een detailplanning maken voor de activiteiten, we hebben alleen de campgrounds al gereserveerd. Mammoth is helaas niet te reserveren, want dat was handiger geweest. Junior ranger program gaan we zeker nog naar kijken.
Wij dachten een tour te boeken omdat ik bang ben dat we in het hoogseizoen op veel plaatsen onze grote camper c30 niet kunnen parkeren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij dachten een tour te boeken omdat ik bang ben dat we in het hoogseizoen op veel plaatsen onze grote camper c30 niet kunnen parkeren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kreeg het even benauwd van alle activiteiten die je op het programma hebt staan, maar zie dat er boven staat "mogelijk".
Ik denk dat je gezien het reisschema rekening mee moet houden dat het echt behoorlijk kiezen wordt wat je kan doen ter plaatse, in de meeste reisgidsen van touroperators lees je ook "u kunt dit of dat doen" en bedenk dan dat je het OF letterlijk moet nemen want voor EN is er meestal onvoldoende tijd.
Het gedeelte door de Rockies komt op mij als een race door de Rockies over en later kom je er dan nog eens terug, komt erg onrustig op mij over. Ik zou dat wat meer concentreren, eerst het hele Rockies gebied afwerken, dan naar Edmonton (als afwisseling op de natuur), dan de rest van je route en vervolgens op het eind vanaf Glacier NP (MT) terug naar Calgary.
Ik denk dan aan:
Calgary - Canmore - Banff - Kootenay als dagtocht vanuit Banff (kan prima op 1 dag vanuit Banff door Kootenay park, maak op de heenweg de diverse stops, dan een plons in het Radium Hotsprings/pool en vervolgens zelfde weg terug) - Banff- Bow Valley naar Lake Louise - door Yoho via Golden naar Revelstoke - dan zelfde weg terug naar Lake Louise - Icefield Parkway - Jasper.
Mocht je in de periode van de Calgary Stampede in Calgary zijn (of je route zodanig kunnen schuiven) dan moet je daar absoluut naar toe gaan, echt een super beleving (ook en misschien wel vooral voor de kinderen).
Trek voor de Icefield Parkway de hele dag uit, begin die dag niet met eerst Lake Louise nog te doen, dan heb je echt te weinig tijd. Dit is echt zo'n mooie route dat is echt heel zonde om die af te raffelen. Het Icefield Center heeft beneden een tentoonstellingsruimte met hele duidelijke uitleg, ook voor kinderen.
Ik zou nog een dag aan Jasper toevoegen, 1 dag is best weinig (ook als je niet veel wandelt).
Dan vervolgens zijn over Edmonton de meningen nogal verdeeld, ik kan er geen oordeel over geven, maar lees ook eens het Canada forum
http://canada-plaza.proboards.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zou kunnen overwegen dit uit je route te schrappen. Het is geen straf om de Icefield Parkway ook terug te rijden naar Calgary (of om alsnog iets te schuiven in de route door de Rockies).
Van Drumheller naar Livingston (noord van Yellowstone) is het 800 km. 100 km per uur ga je met een camper niet halen, dus reken op 2 flinke reisdagen.
Vervolgens is het van Livingston ook zomaar nog eens ruim 100 km het park in.
Voor Yellowstone trek je gelukkig wel een flink aantal dagen uit. Hier heb je minimaal 3 volle dagen, liefst 4 nodig. In je rijtje activiteiten mis ik Old Faithfull.
Campings in Yellowstome moet je echt van tevoren boeken. Er zijn geen overflow plekken en vol betekent dus echt vol en het park uit.
Ook van West Yellowstone naar Kalispel (toegang Glacier NP) (gezien de volgende plaats Cranbrook is in je huidige schema ga ik uit van de kant van Kalispel) is het een dikke 600 km rijden, eerste stuk over binnendoorweg (2 baans bedoel ik daarmee), dan stuk Interstate en vervolgens weer heel stuk binnendoorweg, met de auto vond ik het op 1 dag al een rot eind, ik denk dat je dit met een camper echt niet gaat redden op 1 dag.
Mocht je de boel aan het begin willen omgooien dan kan je ook de andere kant van Glacier nemen, de Saint Mary Entrance en vanaf daar terug naar Calgary. Overigens is West Yellowstone naar Saint Mary ook bijna 600 km.
Ik denk dat je gezien het reisschema rekening mee moet houden dat het echt behoorlijk kiezen wordt wat je kan doen ter plaatse, in de meeste reisgidsen van touroperators lees je ook "u kunt dit of dat doen" en bedenk dan dat je het OF letterlijk moet nemen want voor EN is er meestal onvoldoende tijd.
Het gedeelte door de Rockies komt op mij als een race door de Rockies over en later kom je er dan nog eens terug, komt erg onrustig op mij over. Ik zou dat wat meer concentreren, eerst het hele Rockies gebied afwerken, dan naar Edmonton (als afwisseling op de natuur), dan de rest van je route en vervolgens op het eind vanaf Glacier NP (MT) terug naar Calgary.
Ik denk dan aan:
Calgary - Canmore - Banff - Kootenay als dagtocht vanuit Banff (kan prima op 1 dag vanuit Banff door Kootenay park, maak op de heenweg de diverse stops, dan een plons in het Radium Hotsprings/pool en vervolgens zelfde weg terug) - Banff- Bow Valley naar Lake Louise - door Yoho via Golden naar Revelstoke - dan zelfde weg terug naar Lake Louise - Icefield Parkway - Jasper.
Mocht je in de periode van de Calgary Stampede in Calgary zijn (of je route zodanig kunnen schuiven) dan moet je daar absoluut naar toe gaan, echt een super beleving (ook en misschien wel vooral voor de kinderen).
Trek voor de Icefield Parkway de hele dag uit, begin die dag niet met eerst Lake Louise nog te doen, dan heb je echt te weinig tijd. Dit is echt zo'n mooie route dat is echt heel zonde om die af te raffelen. Het Icefield Center heeft beneden een tentoonstellingsruimte met hele duidelijke uitleg, ook voor kinderen.
Ik zou nog een dag aan Jasper toevoegen, 1 dag is best weinig (ook als je niet veel wandelt).
Dan vervolgens zijn over Edmonton de meningen nogal verdeeld, ik kan er geen oordeel over geven, maar lees ook eens het Canada forum
http://canada-plaza.proboards.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zou kunnen overwegen dit uit je route te schrappen. Het is geen straf om de Icefield Parkway ook terug te rijden naar Calgary (of om alsnog iets te schuiven in de route door de Rockies).
Van Drumheller naar Livingston (noord van Yellowstone) is het 800 km. 100 km per uur ga je met een camper niet halen, dus reken op 2 flinke reisdagen.
Vervolgens is het van Livingston ook zomaar nog eens ruim 100 km het park in.
Voor Yellowstone trek je gelukkig wel een flink aantal dagen uit. Hier heb je minimaal 3 volle dagen, liefst 4 nodig. In je rijtje activiteiten mis ik Old Faithfull.
Campings in Yellowstome moet je echt van tevoren boeken. Er zijn geen overflow plekken en vol betekent dus echt vol en het park uit.
Ook van West Yellowstone naar Kalispel (toegang Glacier NP) (gezien de volgende plaats Cranbrook is in je huidige schema ga ik uit van de kant van Kalispel) is het een dikke 600 km rijden, eerste stuk over binnendoorweg (2 baans bedoel ik daarmee), dan stuk Interstate en vervolgens weer heel stuk binnendoorweg, met de auto vond ik het op 1 dag al een rot eind, ik denk dat je dit met een camper echt niet gaat redden op 1 dag.
Mocht je de boel aan het begin willen omgooien dan kan je ook de andere kant van Glacier nemen, de Saint Mary Entrance en vanaf daar terug naar Calgary. Overigens is West Yellowstone naar Saint Mary ook bijna 600 km.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Je hebt nu totaal best wel veel dagen aan de voor- en achterkant in Calgary. Daar zou ik in ieder geval één dag weghalen. Wij vonden Calgary de meest dode stad van onze hele trip en vonden de Olympic Oval het hoogtepunt. Volgens mij lees ik uit je opsomming nu dat je maar één volle dag in Banff hebt, die volle dag van Calgary zou je daar nog goed kunnen gebruiken.
- Rij je op dag 3 of 4 naar Banff? Haal je daar je camper of al in Calgary? Dat is me niet duidelijk uit je schema. Misschien sowieso goed om van/naar in je schema te zetten, dus bv ' Dag 1 Calgary - Banff' en ' Dag 2 Banff'
- Is Revelstoke een must? Zo nee, dan zou ik dat skippen en net als jutusa de Rockies eerst helemaal afwerken.
- Rij je op dag 3 of 4 naar Banff? Haal je daar je camper of al in Calgary? Dat is me niet duidelijk uit je schema. Misschien sowieso goed om van/naar in je schema te zetten, dus bv ' Dag 1 Calgary - Banff' en ' Dag 2 Banff'
- Is Revelstoke een must? Zo nee, dan zou ik dat skippen en net als jutusa de Rockies eerst helemaal afwerken.
Gisteren en vandaag om 16:00 uur nl tijd klaar gezeten om Jasper en banff te boeken. Wat een gekkenhuis, vandaag ging de website plat en verliep mijn reserveringstijd, ik moest meerdere keren opnieuw proberen en opnieuw inloggen en elke paar minuten werden er meer plekjes rood. uiteindelijk op de valreep nog een plekje met firepit bemachtigd.
Verder hebben we revelstoke uit ons schema gegooid en ingeruild voor Golden en daar ook alvast maar de rafting trip geboekt. Ik zag dat enkele zaterdagen al volgeboekt zijn.
Nu nog plekjes in redstreak en dinosaur bemachtigen.
Verder hebben we revelstoke uit ons schema gegooid en ingeruild voor Golden en daar ook alvast maar de rafting trip geboekt. Ik zag dat enkele zaterdagen al volgeboekt zijn.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Ik heb ook Jasper en Banff gereserveerd, hoewel de site niet al te snel was, verliep het toch voorspoedig. Ik had zelfs in eerste instantie een plekje zonder firepit gereserveerd en betaald, maar deze kon ik 20 minuten later gewoon veranderen naar een plek met firepit. Wel waren er al veel plekken rood inderdaad maar genoeg keus over.wlmpie schreef:Gisteren en vandaag om 16:00 uur nl tijd klaar gezeten om Jasper en banff te boeken. Wat een gekkenhuis, vandaag ging de website plat en verliep mijn reserveringstijd, ik moest meerdere keren opnieuw proberen en opnieuw inloggen en elke paar minuten werden er meer plekjes rood. uiteindelijk op de valreep nog een plekje met firepit bemachtigd.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt eens wat reisverslagen bekijken van mensen die met een camper in Yellwostone zijn geweest; zie daarvoor in dit subforum of in het noordwesten subforum bovenin bij het reisverslagentopic.wlmpie schreef:
Ik heb nog nooit gelezen dat iemand een tour heeft gedaan, of problemen had met het parkeren van de camper. Het is natuurlijk wel eens lastiger dan met een auto, maar over het algemeen zijn ze er goed op ingericht.
Marianne
Hieronder onze definitieve reisplanning, nog bedankt voor alle tips.
kaartje:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 5e6QSrZEjA
kaartje:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 5e6QSrZEjA
- dag
1 van: Schiphol /naar: Calgary /doen: stadswandeling Calgary
2 verblijf: Calgary /doen: Telus spark science museum
3 verblijf: Calgary /doen: heritage park
4 van: Calgary /naar: Banff /doen: camper ophalen
5 verblijf: Banff /doen: Gondola, Cave and basin
6 van: Banff /naar: Jasper /doen: Icefields Pkwy
7 verblijf: Jasper /doen: jasper sky tram
8 van: Jasper /naar: Edmonton /doen: edmonton mall
9 verblijf: Edmonton /doen: fort edmonton park
10 van: Edmonton /naar: Drumheller /doen: horsethief canyon,
11 van: Drumheller /naar: Dinosaur prov. park /doen: royall tyrell museum
12 van: Dinosaur prov. park /naar: Shelby /doen: centrosaurus quarry hike
13 van: Shelby /naar: Yellowstone canyon /doen: great falls
14 verblijf: Yellowstone canyon /doen: lamar valley, roosevelt cookout
15 van: Yellowstone canyon /naar: Yellowstone grant /doen: mammoth, norris, west thumb
16 verblijf: Yellowstone grant /doen: yellowstone lake
17 van: Yellowstone grant /naar: Yellowstone madison /doen: o.a. grand prismatic spring
18 van: Yellowstone madison /naar: Glacier NP St. Mary /doen: reizen
19 verblijf: Glacier NP St. Mary /doen: shuttlebus going to the sun road
20 van: Glacier NP St. Mary /naar: Cranbrook /doen: waterton
21 van: Cranbrook /naar: Radium hot springs /doen: fort steele
22 van: Radium hot springs /naar: Lake louise /doen: kootenay hwy 93
23 van: Lake louise /naar: Golden /doen: grizzly express gondola
24 verblijf: Golden /doen: Alpine rafting Family Whitewater
25 van: Golden /naar: Canmore /doen: Takakkaw falls
26 van: Canmore /naar: Calgary /doen: Calaway pretpark
27 van: Calgary /naar: Calgary /doen: camper inleveren
28 van: Calgary /naar: Schiphol /doen: vliegen
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De indeling in Yellowstone zou ik wat anders doen. Probeer op dag 13 al naar Mammoth Hot Springs te gaan; je rijdt er dan immers langs. Of bezoek het op dag 14. Op dag 15 kun je dan beter het zuidelijke rondje doen.
Ik neem aan dat je rond Old Faithful nog wel meer gaat doen dan alleen de Grand Prismatic Spring? Voor de kinderen is het leuk om de uitbarsting van OF te voorspellen. En de boardwalk langs de geisers is toch ook een must. Wat zijn de plannen op dag 16? Ga je een boottocht maken? Anders is een volle dag Lake wel erg veel. Maak ook een wandeling naar de Grand Canyon of the Yellowstone en bekijk de Upper en Lower falls.
Marianne
Ik neem aan dat je rond Old Faithful nog wel meer gaat doen dan alleen de Grand Prismatic Spring? Voor de kinderen is het leuk om de uitbarsting van OF te voorspellen. En de boardwalk langs de geisers is toch ook een must. Wat zijn de plannen op dag 16? Ga je een boottocht maken? Anders is een volle dag Lake wel erg veel. Maak ook een wandeling naar de Grand Canyon of the Yellowstone en bekijk de Upper en Lower falls.
Marianne
Alles wat je zegt staat ook wel op het programma, maar ik heb alleen wat highlights neergezet anders wordt het overzichtje zo onleesbaar.
op dag 13 komen we helemaal vanuit shelby en we maken nog een stop in great falls, o.a. voor walmart inkopen, dus ik weet niet of we die dag dan nog tijd hebben voor mammoth hot springs, maar als het lukt kunnen we idd dan al langs.
op dag 13 komen we helemaal vanuit shelby en we maken nog een stop in great falls, o.a. voor walmart inkopen, dus ik weet niet of we die dag dan nog tijd hebben voor mammoth hot springs, maar als het lukt kunnen we idd dan al langs.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1859 Weergaves
-
Laatste bericht door analogkid
-
- 37 Reacties