Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

overnachting San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Wim
Amerika-ontdekker

overnachting San Francisco

Bericht door Wim »

Hallo iedereen,

Graag had ik wat tips gekregen over goeie overnachtingsplaatsen in SF.

Zondagavond komen wij aan in SF om maandagmorgen onze auto op te halen en onze rondreis te beginnen. Het verkennen van SF houden we voor het einde van onze rondreis.

Kent iemand leuke plaatsen?
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

Dan kan je misschien best een motel aan de luchthaven zoeken, er zijn meer dan genoeg daar. Goedkoper dan downtown en meestal gratis parking en je zit 's morgens al goed om Highway 1 te doen.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij overnachten altijd in Best Western El Rancho Inn, in Millbrae. Ligt dichtbij het vliegveld maar niet zo dichtbij dat je last van het lawaai hebt. Het hotel heeft een gratis shuttle van en naar het vliegveld (24 uur per dag).
Waarom huren jullie niet meteen een auto? Scheelt wel wat gesjouw met bagage.

Marianne
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

wilde net zeggen, el rancho inn maar hij staat er al bij. In die straat zijn trouwens heel veel motelletjes volgens mij van elke organisatie wel 1.

downtown hebben wij goede ervaring met sheraton at the wharff, niet goedkoopste maar lekker centraal en bereikbaar, en je hoeft geen stijle straatjes op met je auto :).
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij hebben ook in Millbrae, El Rancho Inn overnacht, een prima hotel.
Wij hebben direct bij aankomst op het vliegveld de auto opgehaald en zijn daarmee naar het hotel gereden, scheelt een hoop heen en weer gesjouw.

Marjon.
Wim
Amerika-ontdekker

Bericht door Wim »

Thx !
Is inderdaad een goed idee om meteen die auto op te halen (had ik nog niet aan gedacht).
matthijs en rian
Amerikafan

let wel op de prijs van die extra dag auto huur, misschien is shuttlebus wel degelijk de moeite waard (scheelt je uurtje werk om volgende dag auto op te halen maar kan ook wel eens dollar of 20-30 schelen. Kijken wat je wil.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

matthijs en rian schreef:wilde net zeggen, el rancho inn maar hij staat er al bij. In die straat zijn trouwens heel veel motelletjes volgens mij van elke organisatie wel 1.

downtown hebben wij goede ervaring met sheraton at the wharff, niet goedkoopste maar lekker centraal en bereikbaar, en je hoeft geen stijle straatjes op met je auto :).

Even een vraagje: wat kostte het om bij het Sheraton te overnachten en hoeveel parkeergeld was je daar kwijt?
Ik ben aan het overwegen om daar een overnachting te boeken.
matthijs en rian
Amerikafan

poe, weet ik niet om eerlijk te zijn, we hebben het in pakket betaald dus weten niet wat de individuele kamers kostten.

we hebben er niet geparkeerd aangezien we van hieruit vertrokken zijn aan onze rondreis en we een auto hadden gehuurd bij dollar rent a car. Dit bedrijf heeft verstiging in dit hotel dus smorgens vroeg stond de auto klaar voor de deur.

Er is wel tegenover het hotel een parkeergarage van een supermarkt, hier stonden veel auto's van hotelgasten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer