Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
B2 visa toegekend, maar paspoort zonder visa terug
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
B2 visa toegekend, maar paspoort zonder visa terug
Hallo Allemaal,
Ik zit in een hele lastige situatie en kan geen enkele gelijkwaardige situatie op het internet vinden. Ik wil graag op vakantie naar de USA met mijn vrouw. Zij heeft een goedgekeurde ESTA maar ik helaas niet omdat ik 2maal een J-1 visa ben geweigerd in december 2011. Daarvoor was ik in 2005 op een J1 visa voor 5 maanden in Florida. Ik wilde dus in 2011 nogmaals gaan maar die werd afgewezen om onduidelijke redenen (ik had in 2011 meer banden met NL dan in 2005, baan, vriendin, kinderen etc.)
Nu ben ik afgelopen 9 maart naar de ambassade geweest om een B2 visum aan te vragen omdat mijn vrouw nog nooit in Amerika is geweest en we heel graag naar Florida willen gaan voor2 weken vakantie.
Het gesprek verliep heel goed, en de consular officer vertelde me aan het eind dat ze de visum zullen toekennen. Ik vroeg nog of het mogelijk zou zijn om ooit via de ESTA een toestemming aan te vragen waarop hij zei: indien de regels niet veranderen, niet. Maar de visa is voor 10 jaar geldig dus.....
Paspoort achtergelaten.
Eenmaal thuis, elke dag de CEAC status checken of er al nieuws is wanneer mijn paspoort terug komt.
Case created: 6 MAR 2015
Status updated: 9 MAR 2015
Status: Administrative processing
op 25 maart veranderde de status update naar 25 maart maar nog steeds Administrative Processing.
dan op 27 maart een email dat mijn document geretourneerd wordt.
Ik blij dat ik eindelijk mijn paspoort terug krijg, en vandaag 31-3 eindelijk met de post terug.
Tot mijn grote verbazing is de paspoort leeg, dus geen US VISA!
op internet staat de case nog steeds aangemerkt met Administrative Processing...
Ik ben dus echt verbaasd over wat te doen, waarom is mijn paspoort teruggestuurd, terwijl ik duidelijk toezegging had gekregen dat de visum toegekend werd.
ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen, hoop dat iemand mij tips kan geven
Groetjes
Kan ik via email of telefoon antwoord hierop krijgen? Ik zie namelijk nergens email of telefoon contact.
Ik zit in een hele lastige situatie en kan geen enkele gelijkwaardige situatie op het internet vinden. Ik wil graag op vakantie naar de USA met mijn vrouw. Zij heeft een goedgekeurde ESTA maar ik helaas niet omdat ik 2maal een J-1 visa ben geweigerd in december 2011. Daarvoor was ik in 2005 op een J1 visa voor 5 maanden in Florida. Ik wilde dus in 2011 nogmaals gaan maar die werd afgewezen om onduidelijke redenen (ik had in 2011 meer banden met NL dan in 2005, baan, vriendin, kinderen etc.)
Nu ben ik afgelopen 9 maart naar de ambassade geweest om een B2 visum aan te vragen omdat mijn vrouw nog nooit in Amerika is geweest en we heel graag naar Florida willen gaan voor2 weken vakantie.
Het gesprek verliep heel goed, en de consular officer vertelde me aan het eind dat ze de visum zullen toekennen. Ik vroeg nog of het mogelijk zou zijn om ooit via de ESTA een toestemming aan te vragen waarop hij zei: indien de regels niet veranderen, niet. Maar de visa is voor 10 jaar geldig dus.....
Paspoort achtergelaten.
Eenmaal thuis, elke dag de CEAC status checken of er al nieuws is wanneer mijn paspoort terug komt.
Case created: 6 MAR 2015
Status updated: 9 MAR 2015
Status: Administrative processing
op 25 maart veranderde de status update naar 25 maart maar nog steeds Administrative Processing.
dan op 27 maart een email dat mijn document geretourneerd wordt.
Ik blij dat ik eindelijk mijn paspoort terug krijg, en vandaag 31-3 eindelijk met de post terug.
Tot mijn grote verbazing is de paspoort leeg, dus geen US VISA!
op internet staat de case nog steeds aangemerkt met Administrative Processing...
Ik ben dus echt verbaasd over wat te doen, waarom is mijn paspoort teruggestuurd, terwijl ik duidelijk toezegging had gekregen dat de visum toegekend werd.
ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen, hoop dat iemand mij tips kan geven
Groetjes
Kan ik via email of telefoon antwoord hierop krijgen? Ik zie namelijk nergens email of telefoon contact.
Re: B2 visa toegekend, maar paspoort zonder visa terug
hiervoor zul je toch echt het consulaat moeten bellen denk ik.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Administrative Processing is meestal slecht nieuws.
Het betekent dat je visa bijna was toegekend - maar dat of de Consular Officer, of the State Department, alsnog bedenkingen kreeg.
Vaak eindigt AP in een weigering het visum toe te kennen.
Je had een verklaring van de weigering moeten krijgen - bv. een 214(b).
Misschien komt die brief nog ?
Bellen of emailen lijkt me niet een goed idee.
Beter kun je een brief sturen aan de Consul, kort de situatie uitleggen, vragen waarom er geen visum is toegekend, plus vragen wat je moet doen om een visum te bekomen.
Komt er weer een weigering dan zou je een brief kunnen sturen aan het Department of State in de US met en verzoek om een visum.
Is het echt belanrijk voor je dan zou je een US immigratie advocaat in de arm kunnen nemen.
Wat was er in 2011 de reden voor weigering van het J-1 Visum ? Je hebt toen een vlaggetje bij je naam gekregen klaarblijkelijk.
Het betekent dat je visa bijna was toegekend - maar dat of de Consular Officer, of the State Department, alsnog bedenkingen kreeg.
Vaak eindigt AP in een weigering het visum toe te kennen.
Je had een verklaring van de weigering moeten krijgen - bv. een 214(b).
Misschien komt die brief nog ?
Bellen of emailen lijkt me niet een goed idee.
Beter kun je een brief sturen aan de Consul, kort de situatie uitleggen, vragen waarom er geen visum is toegekend, plus vragen wat je moet doen om een visum te bekomen.
Komt er weer een weigering dan zou je een brief kunnen sturen aan het Department of State in de US met en verzoek om een visum.
Is het echt belanrijk voor je dan zou je een US immigratie advocaat in de arm kunnen nemen.
Wat was er in 2011 de reden voor weigering van het J-1 Visum ? Je hebt toen een vlaggetje bij je naam gekregen klaarblijkelijk.
Laatst gewijzigd door USInsider op 31 mar 2015, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Voor zover ik kan lezen krijgen de meeste personen die een visum aanvragen wel de melding: Administrative Processing, waarvan de meesten dus binnen 1 week al hun paspoort terug krijgen.
Wat ik dan vreemd vind is waarom er bij de Case Status nog steeds Administrative Processing staat en niet Refuses o.i.d.
En ik heb gewoon een goedkeuring gehad ten tijde van het interview. Gaat de visum aanvraag daarna nogmaals in een controle proces ofzo?
Wat ik dan vreemd vind is waarom er bij de Case Status nog steeds Administrative Processing staat en niet Refuses o.i.d.
En ik heb gewoon een goedkeuring gehad ten tijde van het interview. Gaat de visum aanvraag daarna nogmaals in een controle proces ofzo?
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Heb geen enkele email ontvangen, of een begeleidende brief waarin staat dat mijn visum geweigerd is.
Vreemd allemaal.
Zie ook niet 123 een telefoonnummer die ik kan bellen voor opheldering.
Alleen op mijn DS160 account staat een telefoonnumer, maar hier staat weer bij:
Het callcenter kan u NIET helpen bij het volgende:
Statusinformatie verstrekken over uw specifieke aanvraag na uw gesprek. Na uw gesprek op de Amerikaanse consulaire vertegenwoordiging kunt u de status van uw visumaanvraag volgen via https://ceac.state.gov/CEAC" onclick="window.open(this.href);return false;.
btwijfel dus of zij mij kunnen helpen.....
Vreemd allemaal.
Zie ook niet 123 een telefoonnummer die ik kan bellen voor opheldering.
Alleen op mijn DS160 account staat een telefoonnumer, maar hier staat weer bij:
Het callcenter kan u NIET helpen bij het volgende:
Statusinformatie verstrekken over uw specifieke aanvraag na uw gesprek. Na uw gesprek op de Amerikaanse consulaire vertegenwoordiging kunt u de status van uw visumaanvraag volgen via https://ceac.state.gov/CEAC" onclick="window.open(this.href);return false;.
btwijfel dus of zij mij kunnen helpen.....
Twee mogelijkheden:
1. Het visum is toegekend maar men is vergeten het in je paspoort te zetten.
Dat zou je kunnen checken met brief of een email gericht aan het Consulaat.
2. Men heeft tijdens het gesprek het visum in principe toegekend, maar vervolgens toch iets ontdekt in je verleden of heden waardoor je niet-eligible bent voor een visum.
(Vraagje louter vanwege nieuwsgierigheid: heb je dit jaar meegedaan aan de Diversity Lottery ?)
1. Het visum is toegekend maar men is vergeten het in je paspoort te zetten.
Dat zou je kunnen checken met brief of een email gericht aan het Consulaat.
2. Men heeft tijdens het gesprek het visum in principe toegekend, maar vervolgens toch iets ontdekt in je verleden of heden waardoor je niet-eligible bent voor een visum.
(Vraagje louter vanwege nieuwsgierigheid: heb je dit jaar meegedaan aan de Diversity Lottery ?)
Laatst gewijzigd door USInsider op 01 apr 2015, 03:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je bericht,
Reden voor weigering in 2011 heb ik nooit gekregen, alleen een brief 214b. Toen heb ik zelf al contact opgenomen met een immigration lawyer en die vertelde me toen dat hij het ook niet goed begreep omdat mijn banden met NL sterker waren dan in 2005 ten tijde van mijn eerste J1 visum. Volgens hem kon het een klein beetje liggen aan mijn afkomst: Turkije, hoewel ik gewoon hier in NL geboren ben. Ik ben getrouwd met een Dominicaanse dat mag ook niet de reden zijn lijkt mij...of vertrouwen ze dan het 1 en ander niet....?
De officer vroeg nog in het interview welke nationaliteit mijn vrouw had, waarop ik antwoorde Dominicaanse met Nederlandse nationaliteit. Nogmaals, daarna kreeg ik gewoon bevestiging: we will issue you the visa
Ik heb na de weigering in 2011 contact opgenomen met US Customs and Border Protection in Washington.
Ik heb toen een brief terug gehad in 2013 dat ik niet definitief uitgesloten ben van de VS maar dat ik altijd een visum moet aanvragen vanwege mijn weigeringen in 2011...
dat heb ik nu dus gedaan maar nog steeds erg veel verwarring...
Reden voor weigering in 2011 heb ik nooit gekregen, alleen een brief 214b. Toen heb ik zelf al contact opgenomen met een immigration lawyer en die vertelde me toen dat hij het ook niet goed begreep omdat mijn banden met NL sterker waren dan in 2005 ten tijde van mijn eerste J1 visum. Volgens hem kon het een klein beetje liggen aan mijn afkomst: Turkije, hoewel ik gewoon hier in NL geboren ben. Ik ben getrouwd met een Dominicaanse dat mag ook niet de reden zijn lijkt mij...of vertrouwen ze dan het 1 en ander niet....?
De officer vroeg nog in het interview welke nationaliteit mijn vrouw had, waarop ik antwoorde Dominicaanse met Nederlandse nationaliteit. Nogmaals, daarna kreeg ik gewoon bevestiging: we will issue you the visa
Ik heb na de weigering in 2011 contact opgenomen met US Customs and Border Protection in Washington.
Ik heb toen een brief terug gehad in 2013 dat ik niet definitief uitgesloten ben van de VS maar dat ik altijd een visum moet aanvragen vanwege mijn weigeringen in 2011...
dat heb ik nu dus gedaan maar nog steeds erg veel verwarring...
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Ik doe inderdaad al een aantal jaar mee met de Diversity Lottery, kreeg ook de twijfels dat de reden zou zijn voor weigering in 2011. Lijkt me erg sterk...personen die dus meedoen met de Diversity Lottery kunnen niet op vakantie naar de US???
Ik vroeg het vanwege nieuwsgierigheid. Er zijn advokaten die zeggen dat er non-immigrant visums om kunnen worden afgewezen. Want de gegevens van alle deelnemers worden bewaard. Er is geen duidelijkheid over.
Voor WVP/ESTA schijnt het geen verschil te maken. Maar dat is voor jou een gepasseerd station.
We hebben inderdaad een indruk dat mensen met meer nationaliteiten, dan wel getrouwd met iemand met meer nationaliteiten, het moeilijker hebben waar het om het verkrijgen van een toeristen/no-immigrant visum gaat.
Het jammere is, dat er geen duidelijkheid wordt gegeven over waarom de afwijzing gebeurt, en wat iemand zou kunnen doen om wel in aanmerking te komen.
Jij hebt natuurlijk een levensgroot vraagteken om je hoofd zoemen waarom je in 2005 wel welkom was, en in de jaren daarna niet meer.
Je kunt er een brief naar de State Department aan wagen en kijken wat voor antwoord je krijgt.
Voeg bewijzen bij, dus kopieeen van de wel afgegeven J-1 en van de afwijzigingen daarna - als je die nog hebt.
Ik vind het enorm teleurstellend voor jullie !
Voor WVP/ESTA schijnt het geen verschil te maken. Maar dat is voor jou een gepasseerd station.
We hebben inderdaad een indruk dat mensen met meer nationaliteiten, dan wel getrouwd met iemand met meer nationaliteiten, het moeilijker hebben waar het om het verkrijgen van een toeristen/no-immigrant visum gaat.
Het jammere is, dat er geen duidelijkheid wordt gegeven over waarom de afwijzing gebeurt, en wat iemand zou kunnen doen om wel in aanmerking te komen.
Jij hebt natuurlijk een levensgroot vraagteken om je hoofd zoemen waarom je in 2005 wel welkom was, en in de jaren daarna niet meer.
Je kunt er een brief naar de State Department aan wagen en kijken wat voor antwoord je krijgt.
Voeg bewijzen bij, dus kopieeen van de wel afgegeven J-1 en van de afwijzigingen daarna - als je die nog hebt.
Ik vind het enorm teleurstellend voor jullie !
Laatst gewijzigd door USInsider op 01 apr 2015, 03:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je medeleven. Precies, ik vindt het heel erg vreemd waarom ik in 2005 wel welkom was voor een 6 maanden stage, als single en geen enkele vaste banden met NL. Nu heb ik een eigen onderneming, auto, huis, vrouw,schoolgaande kinderen en is het opeens veel moeilijker om maar 2 weken op vakantie te gaan....
Ik heb me ook aan de regels gehouden en op tijd teruggekeerd in 2006 na mijn verblijf. Had zelfs heimwee om terug te keren toen
Ergste van het verhaal is, visum toegekend, maar paspoort zonder visum, zonder enige aankondiging of melding teruggestuurd.... ze laten mensen gewoon met vraagtekens achter.... dat is niet de wijze om met sollicitanten om te gaan lijkt mij....
heel erg frustrerend
Ik heb me ook aan de regels gehouden en op tijd teruggekeerd in 2006 na mijn verblijf. Had zelfs heimwee om terug te keren toen
Ergste van het verhaal is, visum toegekend, maar paspoort zonder visum, zonder enige aankondiging of melding teruggestuurd.... ze laten mensen gewoon met vraagtekens achter.... dat is niet de wijze om met sollicitanten om te gaan lijkt mij....
heel erg frustrerend
- bedeve
- Amerika-expert
Helemaal mee eens.USInsider schreef: Bellen of emailen lijkt me niet een goed idee.
Zeker niet doen
Bellen/Mailen geeft het idee dat jij het proces wilt beinvloeden.
Dat wordt zeer zeker niet op prijs gesteld.
De code geeft aan dat het proces nog niet is afgerond.
Ik zou wachten met reageren tot een definitieve beslissing is meegedeeld.
Het zit steeds weer vast op het bindingsverhaal.
Hoeveel binding moet je meenemen om aan te tonen dat je zeker niet in de USA wilt blijven.
Met een Turkse en Dominicaanse achtergrond
Een van de extreme verschillen tussen de USA en Nederland
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Wat had je als bewijs van binding met Ned. meegenomen ?
Ik zou een brief schrijven aan de consul, en net doen of je neus bloedt !
Dus schrijven dat tijdens het interview het visum is toegekend, maar dat het abusievelijk niet in je paspoort is gezet.
Niks aangeven wat CEAC meldde of meldt, alleen zeggen:
"Tijdens bezoek visum-aanvrage goedgekeurd, maar helaas is paspoort abusievelijk zonder het visum opgestuurd.
Graag advies wat te doen. Paspoort terugsturen ? Of even langskomen bij Consulaat ?"
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik vind ook dat de US zo niet met potentiele bezoekers moet omgaan. Toerisme levert een boel geld op. Dat de US hard nodig heeft.
Ik denk bovendien niet dat het ze zo echt lukt 'geteisem' buiten de deur te houden. Integendeel.
Overigens: heimwee naar de US NIET melden !
Ik zou een brief schrijven aan de consul, en net doen of je neus bloedt !
Dus schrijven dat tijdens het interview het visum is toegekend, maar dat het abusievelijk niet in je paspoort is gezet.
Niks aangeven wat CEAC meldde of meldt, alleen zeggen:
"Tijdens bezoek visum-aanvrage goedgekeurd, maar helaas is paspoort abusievelijk zonder het visum opgestuurd.
Graag advies wat te doen. Paspoort terugsturen ? Of even langskomen bij Consulaat ?"
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik vind ook dat de US zo niet met potentiele bezoekers moet omgaan. Toerisme levert een boel geld op. Dat de US hard nodig heeft.
Ik denk bovendien niet dat het ze zo echt lukt 'geteisem' buiten de deur te houden. Integendeel.
Overigens: heimwee naar de US NIET melden !
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat ik me afvraag:
diegenen die een goedgekeurd B2 hebben gekregen, kregen die gewoon het paspoort met de post thuis gestuurd zonder begeleidend schrijven? Als dat zo is, dan lijkt het er op dat men inderdaad vergeten is het visum in het paspoort te plaatsen.
Want je zou verwachten dat, als men je echt weigert, je je paspoort terugkrijgt met vermelding van de reden (zoals in 2011: onvoldoende banden met Nederland, wat natuurlijk zo breed is als het maar zijn kan
).
diegenen die een goedgekeurd B2 hebben gekregen, kregen die gewoon het paspoort met de post thuis gestuurd zonder begeleidend schrijven? Als dat zo is, dan lijkt het er op dat men inderdaad vergeten is het visum in het paspoort te plaatsen.
Want je zou verwachten dat, als men je echt weigert, je je paspoort terugkrijgt met vermelding van de reden (zoals in 2011: onvoldoende banden met Nederland, wat natuurlijk zo breed is als het maar zijn kan
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Je vergeet de AP melding.
Het kan zijn dat men het paspoort heeft retour gezonden om TS niet te lang te ontrieven. (Hij kan het nodig hebben voor mogelijk bezoek aan een ander buitenland.)
De brief met de reden van wijziging zou dan volgen.
Maar er zijn mensen in bv. India, die al jaren in AP status verkeren.
Het kan zijn dat men het paspoort heeft retour gezonden om TS niet te lang te ontrieven. (Hij kan het nodig hebben voor mogelijk bezoek aan een ander buitenland.)
De brief met de reden van wijziging zou dan volgen.
Maar er zijn mensen in bv. India, die al jaren in AP status verkeren.
- bedeve
- Amerika-expert
Een van de weinige situaties waarin ik het niet met USInider eens ben.USInsider schreef: Ik zou een brief schrijven aan de consul, en net doen of je neus bloedt !
Ik zou even de formele afhandeling afwachten.
Maar wanneer je de USInsider weg volgt is dit het emailadres ;
ConsularAmster@state.gov
USInsider schreef: Overigens: heimwee naar de US NIET melden !
Vind het hier zo mooi,zou hier wel willen wonen.....
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik zei 'een brief' - niet een email. Een email is makkelijker 'af te doen'. Over het schrijven van een retour-brief moet nagedacht worden.
TS kan wel wachten op de ontkenning maar dat zal weer een nietszeggende214(b) of nog minder zijn.
Juist OMDAT hij de afwijzing niet officieel op papier heeft, kan hij nog even poker spelen.
Tsja zo is het leven voor ieder anders - ik kan al meer dan 20 jaar niet wachten hier weg te zijn....
TS kan wel wachten op de ontkenning maar dat zal weer een nietszeggende214(b) of nog minder zijn.
Juist OMDAT hij de afwijzing niet officieel op papier heeft, kan hij nog even poker spelen.
Tsja zo is het leven voor ieder anders - ik kan al meer dan 20 jaar niet wachten hier weg te zijn....
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Ik heb alle banden met NL meegenomen, huwelijksakte, geboorteakte kinderen, KVK inschrijving, bankafschrift onderneming, notariele akte onroerend goed, ESTA toestemming van mijn vrouw. Hier werd echter helemaal niet om gevraagd. Toen ik de officer aangaf dat ik de huwelijksakte bij me had, gaf hij antwoord dat hij om documenten zal vragen indien nodig, maar is dus niet gebeurd.USInsider schreef:Wat had je als bewijs van binding met Ned. meegenomen ?
Aan Kastelke: Ik heb inmiddels heel het internet afgespeurd en voor zover ik kan zien, krijgen de meeste mensen bij aanvraag Non Immigrant Visa als CEAC status: AP, daarna Ready, weer AP, en dan meestal 1 dag later ISSUED.
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze me de paspoort hebben geretourneerd omdat ze meer tijd nodig hebben voor AP, omdat er bij mij CEAC status nog steeds staat: Administrative Processing, maar dan is het onmenselijk om hier niet eens een email of brief achteraan te zenden als begeleiding. Moet ik nu ook maandenlang of misschien wel jaren, de status controleren??
Ik begrijp er echt helemaal niets meer van, ik denk erover om een brief te schrijven of te bellen naar National Visa Center, zoals aangegeven op deze pagina:
http://travel.state.gov/content/visas/e ... ntact.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Echter staat hier weer dat men 60 dagen na de interview moet wachten alvorens inlichtingen op te vragen:
http://travel.state.gov/content/visas/e ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat ook dat de officer de visum aanvrager meedeeld indien er AP nodig is, wat bij mij dus zeer zeker niet het geval was. Gewoon 100% toegekend, hij gaf zelfs aan dat ik bij aankomst op het vliegveld waarschijnlijk ondervraagd zal worden maar dat hij daar een notitie van gemaakt heeft in het systeem.
Wat denken jullie?
Groetjes
- bedeve
- Amerika-expert
Ga eens een dagje naar Monterey ; walvisje kijken.USInsider schreef: Tsja zo is het leven voor ieder anders - ik kan al meer dan 20 jaar niet wachten hier weg te zijn....
Daar heb je toch wel wat miles voor over ??
Fleurt je ook weer op.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
pitbulltr
- Amerika-ontdekker
Ik bedoelde dat ik heimwee had om naar NL terug te keren na mijn stage...en dus niet langer ben gebleven o.i.dUSInsider schreef:Overigens: heimwee naar de US NIET melden !
Ik heb al geschreven wat ik een idee vond.
Het NVC is NIET een US Fed. overheidsinstantie. Het is een particulier bedrijf dat - door de Fed. US overheid - is ingehuurd om werkzaamheden te verrichten op het gebied van visa-toekenningen. Wanneer ze een vraag krijgen zoeken ze gewoon de brief op die er het beste bij past - maar jou niets vertelt: 214 (b).
Bellen is nog zinlozer, want de antwoorden worden gelezen van cue-cards. Daar staat hetzelfde op als wat jij al on-line hebt gevonden.
Staat er echt Administrative Processing ? Niet gewoon Processing ?
Het kan overigens ook zijn dat er iemand nu op de no-fly list staat met een naam die lijkt op de jouwe.
Bedeve: Walvissen zijn prachtige dieren - die we vooral met rust moeten laten.
Het NVC is NIET een US Fed. overheidsinstantie. Het is een particulier bedrijf dat - door de Fed. US overheid - is ingehuurd om werkzaamheden te verrichten op het gebied van visa-toekenningen. Wanneer ze een vraag krijgen zoeken ze gewoon de brief op die er het beste bij past - maar jou niets vertelt: 214 (b).
Bellen is nog zinlozer, want de antwoorden worden gelezen van cue-cards. Daar staat hetzelfde op als wat jij al on-line hebt gevonden.
Staat er echt Administrative Processing ? Niet gewoon Processing ?
Het kan overigens ook zijn dat er iemand nu op de no-fly list staat met een naam die lijkt op de jouwe.
Bedeve: Walvissen zijn prachtige dieren - die we vooral met rust moeten laten.
Laatst gewijzigd door USInsider op 01 apr 2015, 03:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3398 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr
-
- 6 Reacties