Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk hotel Monument Valley?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Welk hotel Monument Valley?
Goeie morgen iedereen,
Ik heb 2 boekingen geplaatst nl The View en een cabin op Goulding's campground ,het prijsverschil is wel enorm natuurlijk het ene kost het dubbele van het andere ,nu is de enorme meerprijs van The View het werkelijk verantwoord om dat te nemen of is het overroepen en is het andere ook heel goed?
Ik heb 2 boekingen geplaatst nl The View en een cabin op Goulding's campground ,het prijsverschil is wel enorm natuurlijk het ene kost het dubbele van het andere ,nu is de enorme meerprijs van The View het werkelijk verantwoord om dat te nemen of is het overroepen en is het andere ook heel goed?
- avusa
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Welk hotel Monument Valley?
Ik heb geen ervaring met "The View" maar in algemeen lees ik positieve verhalen over het verblijf daar. Als je de cabins bedoeld die het uiterlijk hebben van een ouderwetse woonwagen, dan kan ik je onze ervaring wel delen. De cabins bleken inmiddels al heel wat jaren oud te zijn en van onderhoud hadden ze nog maar weinig begrepen. Veel was kapot of versleten en e.e.a. rechtvaardigde ons inziens niet de relatief hoge prijs die per dag gevraagd werd. Ook de 5e slaapruimte op de zolder was eigenlijk onbruikbaar omdat er een gigantische airco ventilator hing die veel lucht over het bed produceerde. Ook het daarbij horende lawaai was niet echt prettig te noemen. Wij hadden destijds wat positievere berichten gelezen over dit onderkomen maar die waren mogelijk gebaseerd op de situatie dat de cabins nog wat nieuwer waren.
In het algemeen is overigens onze indruk dat in indianengebieden er een wat andere kijk heerst op service en kwaliteit. Dit neemt niet weg dat het op de campground en uiteraard in de omgeving prima vertoeven is.
Kijk ook nog maar even op:
https://pgusa.wordpress.com/reisverslag ... juli-2012/
Onderaan de blog van iedere dag staat een link naar meer foto's
Grtz avusa
In het algemeen is overigens onze indruk dat in indianengebieden er een wat andere kijk heerst op service en kwaliteit. Dit neemt niet weg dat het op de campground en uiteraard in de omgeving prima vertoeven is.
Kijk ook nog maar even op:
Onderaan de blog van iedere dag staat een link naar meer foto's
Grtz avusa
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2008 in een cabin overnacht; The View bestond toen nog niet. Wij vonden het een leuke ervaring, de kinderen hebben samen op de zolder geslapen. Het is erg basic, maar wel de goedkoopste manier om dicht bij het park te overnachten. Ik denk dat je geen spijt krijg van The View als ik alle reacties hier lees. Is het niet zo dat je een fee betaalt als je annuleert? Ook een beetje jammer van het geld, dat maakt de cabin nog duurder.
Marianne

Marianne
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik denk dat het per persoon enorm zal verschillen wat de ervaringen zijn. Het ligt er namelijk ook heel erg aan wat voor type reiziger je bent.
Wij gaan in Europa doorgaans met tent of caravan op vakantie. Als wij ergens een kamer boeken is dit meestal een simpel hotel of motel, want wij stellen niet heel hoge eisen aan onze slaapplek. Wij vonden de cabin dan ook heerlijk. Wel zeer eenvoudig en verouderd, maar toch was het voor onze kinderen een van de fijnste overnachtingsplekken. Het buiten zitten en buiten leven vonden we erg lekker. Mijn zoon heeft wel op de zolder geslapen, maar wij hebben de airco 's nachts uitgedaan.
Ik denk dat het voor mensen die graag een tikkeltje luxer overnachten, en die niks moeten hebben van eenvoudige motels en/of kamperen geen geschikt onderkomen zal zijn. Zelf zal je het beste weten wat voor type reiziger je bent. Hou je erg van basic dan is de cabin perfect, vind je wat meer luxe toch wel belangrijk, dan zou ik voor the view gaan.
Wij gaan in Europa doorgaans met tent of caravan op vakantie. Als wij ergens een kamer boeken is dit meestal een simpel hotel of motel, want wij stellen niet heel hoge eisen aan onze slaapplek. Wij vonden de cabin dan ook heerlijk. Wel zeer eenvoudig en verouderd, maar toch was het voor onze kinderen een van de fijnste overnachtingsplekken. Het buiten zitten en buiten leven vonden we erg lekker. Mijn zoon heeft wel op de zolder geslapen, maar wij hebben de airco 's nachts uitgedaan.
Ik denk dat het voor mensen die graag een tikkeltje luxer overnachten, en die niks moeten hebben van eenvoudige motels en/of kamperen geen geschikt onderkomen zal zijn. Zelf zal je het beste weten wat voor type reiziger je bent. Hou je erg van basic dan is de cabin perfect, vind je wat meer luxe toch wel belangrijk, dan zou ik voor the view gaan.
Ik heb geen ervaring met The View.
In juni 2013 wel een cabin op Gouldings genomen. Bij voorsprong de meest basic overnachting van de hele reis, van de cabin zelf werd ik niet erg vrolijk. Maar op zich doet de cabin wel wat ze moet doen, een goede overnachtingsplek voor een relatief goedkope prijs (duur als je naar de accommodatie kijkt, maar goedkoop indien je rekening houdt met de locatie).
In juni 2013 wel een cabin op Gouldings genomen. Bij voorsprong de meest basic overnachting van de hele reis, van de cabin zelf werd ik niet erg vrolijk. Maar op zich doet de cabin wel wat ze moet doen, een goede overnachtingsplek voor een relatief goedkope prijs (duur als je naar de accommodatie kijkt, maar goedkoop indien je rekening houdt met de locatie).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Inderdaad er staat een cancelling fee van 25$ tegenover wat inderdaad jammer is natuurlijk,dus we gaan maar bij The View blijven misschien krijgen we de kans niet meer om daar nog eens te boeken ,er was toen net een annulering geweest dus hadden we eigenlijk geluk.Martin & Marianne schreef:Wij hebben in 2008 in een cabin overnacht; The View bestond toen nog niet. Wij vonden het een leuke ervaring, de kinderen hebben samen op de zolder geslapen. Het is erg basic, maar wel de goedkoopste manier om dicht bij het park te overnachten. Ik denk dat je geen spijt krijg van The View als ik alle reacties hier lees. Is het niet zo dat je een fee betaalt als je annuleert? Ook een beetje jammer van het geld, dat maakt de cabin nog duurder.![]()
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je zult er geen spijt van hebben. Wij zijn in The View geweest en het was onze mooiste hotelovernachting in Amerika. Groot balkon waar je de zonsondergang/zonsopgang kunt zien terwijl het hele park voor je ligt. Wat ook grappig was: ze vertonen daar 's avonds oude western films die in MV afspeelden. Gewoon op de buitenmuur bij het terras.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kan het bovenstaande helemaal beamen. Prachtige plek om te overnachten. Alleen die prijs, sja.... Ik ben blij dat ik er een keer overnacht heb, maar ik zou het geen 2e keer doen, dan zorg ik wel dat ik bij zonsopkomst op een muurtje langs het hotel ofzo zit. Je betaald voor het uitzicht. Ik vond onze kamer redelijk te vergelijken met de kamer die wij bij de Furnace Creek ranch in Death Valley hadden en dat was meer dan $100 goedkoper
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben overnacht in een Cabin op Gouldings Campground. Wij zijn geen 'luxe-reizigers', maar die cabin vond ik écht wel smerig hoor! Brrr... en het bed was véél maar véél te klein (zowel in de lengte als in de breedte). Om 4u 's nachts had ik het echt gehad en hebben we ons klaargemaakt en we zijn vertrokken... daardoor hadden we een mooie zonsopgang
!
Wat wel leuk was, was dat je aan je cabin kon BBQ'en...
Als je het kan betalen, zou ik naar The View hotel gaan
!

Wat wel leuk was, was dat je aan je cabin kon BBQ'en...
Als je het kan betalen, zou ik naar The View hotel gaan

http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zou ook in Mexican Hat kunnen kijken. Bv het San Juan Inn. Scheelt al veel in prijs met MV zelf
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3998 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties