Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar stoppen tussen Savannah en Asheville?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Judith22
Amerika-ontdekker

Waar stoppen tussen Savannah en Asheville?

Bericht door Judith22 »

Hoi,
Weet iemand een leuke plek voor 1 nacht tussen Savannah en Asheville? Onderdeel van onze reis is 2 nachten Savannah, ergens een dag stoppen, en dan 3 nachten Asheville voor een bruiloft. Charleston wilde ik ook, maar dat is wel weer de kant op. Stuk tussen Savannah en Asheville vind ik erg lang, maar wat is de moeite waard van een nachtje stoppen?
clp90
Amerikafan

Re: Waar stoppen tussen Savannah en Asheville?

Bericht door clp90 »

Waarom blijf je niet een extra nacht in Savannah of Asheville? Dat stuk is goed te rijden in 1 dag. Anders zou je eventueel Columbia kunnen overwegen.
Judith22
Amerika-ontdekker

Bericht door Judith22 »

Hi,
Hm, ik vind twee nachten Savannah en drie Asheville wel voldoende eigenlijk. :-) Ik zal Columbia eens bekijken, dank! Ik zit ook met Greenville in m'n hoofd, vrienden van mij hebben daar ooit gestudeerd, schijnt wel een schattig plaatsje te zijn. :)
Rockie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Rockie »

Hallo

Je kunt ook kiezen om een dagje/nachtje Charleston te doen. Vergelijkbaar met Savannah. Vanuit Charleston ongeveer 430 km naar Asheville, Heel goed te doen over de Interstate. Uurtje of 5. Daarmee heb je wat kilometers alvast verwerkt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer