Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis edni67: route Barstow naar Yosemite
Reis edni67: route Barstow naar Yosemite
Goedenavond,
wij hebben vandaag een plek geboekt op upper pines in Yosemite. Wij komen dan vanaf Barstow waar we om 8 uur willen vertrekken in de ochtend. Is het zinvol om onderweg de Seqoia's te bekijken? We willen niet in het donker aankomen op upper pines.
wij hebben vandaag een plek geboekt op upper pines in Yosemite. Wij komen dan vanaf Barstow waar we om 8 uur willen vertrekken in de ochtend. Is het zinvol om onderweg de Seqoia's te bekijken? We willen niet in het donker aankomen op upper pines.
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: route Barstow naar Yosemite
Nou, de kale rit alleen is al een kleine 6 uur.
Om 'even' de Sequoia's te kijken, doe je het park denk ik wel een beetje tekort.
Bovendien zorgt dit voor een aardig stukje omrijden.
Ook al omdat je aangeeft niet in het donker te willen aankomen, geef je eigenlijk zelf
al het antwoord op je vraag.
Beter van niet dus....
Om 'even' de Sequoia's te kijken, doe je het park denk ik wel een beetje tekort.
Bovendien zorgt dit voor een aardig stukje omrijden.
Ook al omdat je aangeeft niet in het donker te willen aankomen, geef je eigenlijk zelf
al het antwoord op je vraag.
Beter van niet dus....
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bedoelt de sequoia's in Yosemite? Of in Sequoia NP? Dat laatste is niet te doen. Bekijk het eens op googlemaps; van Barstow via Sequoia NP (ik neem General Sherman voor de rit door Sequoia) naar Yosemite Village is meer dan 8 uur rijden.
Als de Mariposa grove nog open is zou je kunnen kijken of je daar nog tijd voor hebt als je het park binnen rijdt. Waarom Barstow en geen Tioga Pass? Ben je met een camper of tent?
Marianne
Als de Mariposa grove nog open is zou je kunnen kijken of je daar nog tijd voor hebt als je het park binnen rijdt. Waarom Barstow en geen Tioga Pass? Ben je met een camper of tent?
Marianne
bedankt voor jullie antwoorden. We zijn met een camper. Ik zie nu inderdaad dat in Mariposa ook sequoias zijn. Dan gaan we die bekijken en niet afbuigen naar sequoia NP.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Mariposa Grove is wel gesloten vanaf (vermoedelijk) 6 juli. Een alternatuief is dan de Merced Grove of Tuolumne Grove, of de Nelder grove, iets ten zuiden van Yosemite.
Rij je van LaA Vegas naar Barstow? Zo ja, dan zou je kunnen overwegen om van Las Vegas naar Lee Vining te rijden en vandaar via de Tioga Pass naar Yosemite Village, dan heb je een veel mooiere route.
Marianne
Rij je van LaA Vegas naar Barstow? Zo ja, dan zou je kunnen overwegen om van Las Vegas naar Lee Vining te rijden en vandaar via de Tioga Pass naar Yosemite Village, dan heb je een veel mooiere route.
Marianne
Re: Reis edni67: route Barstow naar Yosemite
Ha Marianne,
dank je wel voor je informatie. Heel erg fijn! Wij komen van de Grand Canyon, daarna Barstow en dan Yosemite.
Wij beginnen de reis in Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Grand Canyon.
Na Yosemite San Francisco en dan langs de kust naar LA.
Ik ga nog eens goed op de kaart kiken bij merced grove.
nogmaals bedankt!
dank je wel voor je informatie. Heel erg fijn! Wij komen van de Grand Canyon, daarna Barstow en dan Yosemite.
Wij beginnen de reis in Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Grand Canyon.
Na Yosemite San Francisco en dan langs de kust naar LA.
Ik ga nog eens goed op de kaart kiken bij merced grove.
nogmaals bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou toch eens overwegen om Barstow links te laten liggen en via Las vegas en Beatty naar Lee vIning te rijden en dan via de Tioga PAss het park binnen te rijden.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Waarom ga je niet de andere kant uit ? Grand Canyon, Monument Valley, Page, Bryce, Zion, Death Valley - Yosemite
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zou inderdaad beter zijn. Als er verder nog geen campings geboekt zijn zou ik dat aanraden.
Marianne
Marianne
Gisteren de laatste camping geboekt in Yosemeti. De reis staat vast nu.
Dank voor het meedenken.
Dank voor het meedenken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 627 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacque73