Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw-Zeeland REISVERSLAG
Nieuw-Zeeland REISVERSLAG
2 januari 2015 was het zo ver. Toen begonnen wij aan onze Nieuw-Zeeland reis gecombineerd met 2 tussenstops, 1 op de heenweg in Hong Kong (5 dagen) en 1 op de terugweg in Macau (3 dagen). Wie geïnteresseerd is, kan altijd eens gaan kijken op http://www.kiwis2015.wordpress.com
Veel kijk-en leesplezier,
Groetjes,
Lilo
Veel kijk-en leesplezier,
Groetjes,
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Nieuw-Zeeland REISVERSLAG
Aha! Toppie! Ik was er al op aan het wachten
!!
Meteen eens bekijken...
Elisa

Meteen eens bekijken...
Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Leuk verslag.
En toffe naam gekozen voor jullie blog.
Groetjes,
Ingrid
En toffe naam gekozen voor jullie blog.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Heel leuk geschreven reisverslag! Voor mij een groot deel bekend (in 2012 deden wij een soortgelijke reis, inc Hong Kong), wat het extra leuk maakt om alles te lezen. Oh, ja en dat verhaal van die grote krekel komt mij ook bekend voor 

Groetjes,
Daniel
Daniel
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wat een prachtig reisverslag weer! Zo te zien hebben jullie genoten. Mooi ook om Hong Kong als tussenstop te gebruiken. Ga nu toch twijfelen of we niet beter oostwaarts kunnen reizen 

Leuk om te lezen, mijn dochter is net terug van 3 maanden backpacken in NZ en er komen veel bekende foto's en plaatsen voorbij.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Bedankt mensen voor jullie reacties. NZ is een echte aanrader!
Groetjes,
Lilo

Groetjes,
Lilo
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als ik de lotto zou winnen, ik ging direct terug naar N-Z voor onbepaalde tijd !!!
Schitterend land. Maar oh mein got, in Rotorua blijft het stinken, ook na 4 dagen stonk het daar nog naar rotte eieren en zwavel afkomstig van het geothermisch/vulkanisch gebied)
Schitterend land. Maar oh mein got, in Rotorua blijft het stinken, ook na 4 dagen stonk het daar nog naar rotte eieren en zwavel afkomstig van het geothermisch/vulkanisch gebied)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik heb weliswaar geen plannen om op korte termijn naar N-Z te gaan, maar heb je reisverslag met veel plezier gelezen. Prachtige foto's ook
En jullie zijn aardig sportief met zo veel pittige wandelingen. Leuk om te zien!

Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Bedankt Remski, we doen ons best.
Lilo

Lilo
Mooi reisverslag, ik hoopte al dat die zou komen! Ik denk erover volgend jaar naar NZ te gaan, dus leuk om alvast wat in te lezen. Ook mooie foto's!
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Bedankt Petticoat, zeker doen die reis. Aanrader!
Lilo
Lilo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 6964 Weergaves
-