Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke wijk in San Francisco ?
-
leontineD
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Welke wijk in San Francisco ?
Ik zag het Paul, wij vinden dat niet zo erg. De vorige keer hebben we ook in SF gezeten en Fishermans Warf veel gezien. Ik denk dat we er nu niet heel veel naartoe gaan, Union Square hebben we ook gezien. Neemt natuurlijk niet weg dat het leuke plaatsen vd stad zijn. Ik denk dat we de bus pakken daar naartoe.
Wij zijn in ieder geval van plan om de uitzichtpunten te bezoek en de senic drive te doen in de 2 volle dagen dat we er zijn. Verder weet ik het nog niet. Misschien Alcatraz avondtour.
Wij zijn in ieder geval van plan om de uitzichtpunten te bezoek en de senic drive te doen in de 2 volle dagen dat we er zijn. Verder weet ik het nog niet. Misschien Alcatraz avondtour.
Laatst gewijzigd door leontineD op 14 mar 2015, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2011: Zuidwest 2013:New York, Texas
Ik had gelezen, vlgs mij op tripadvisor om vanaf La Luna Inn bus 30 te nemen naar Fisherman's Wharf.PSVwally schreef:Je moet bij de La Luna Inn wel even goed uitzoeken hoe je bij bv de fishermans wharf komt. Het is nl best een stukje lopen. Nu zal dat voor 1 keer niet erg zijn, maar beter even uitzoeken hoe het met de bus zit daar. Dat geldt eigenlijk ook voor bv Union Square.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
je kan op google maps ook het vervoer even op OV overschakelen, dan zie je het ook direct.
Als je al veel highlights gezien hebt zou je misschien ook naar Twin Peaks en bv het stuk rond Presidio kunnen ontdekken, prachtig park
Als je al veel highlights gezien hebt zou je misschien ook naar Twin Peaks en bv het stuk rond Presidio kunnen ontdekken, prachtig park
-
leontineD
- Amerika-ontdekker
Twin Peaks had ik gelezen, ook over Mount Davis.
Presidio nog niet. Dank je voor de tip!
Presidio nog niet. Dank je voor de tip!
Laatst gewijzigd door leontineD op 16 mar 2015, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bianca89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoe is het bevallen? Wij vertrekken over twee weken!Knar schreef:Wij gaan toevallig ook eind mei 2 dagen naar La Luna Inn
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
2015: Zuid-Westen
La luna Inn in San Francisco is prima bevallen, lekker dichtbij alles, uitzicht op de Golden Gate Bridge. De kamer was best ruim, van alles voorzien. het ontbijt was ook inclusief, niet heel erg uitgebreid, maar voldoende. Ik had dit hotel via hotwire, ik betaalde voor 2 nachten (vierpersoonskamer) €204,--, dus dat viel ook wel mee voor SF.
-
leontineD
- Amerika-ontdekker
Dat zijn goede berichten Knar
Ik had via TripAdvisor al veel goeds gelezen maar ervaringen die hier geplaatst zijn, zijn ook handig.
Nog tips voor in de omgeving? Bijv. restaurantjes.
Ik had via TripAdvisor al veel goeds gelezen maar ervaringen die hier geplaatst zijn, zijn ook handig.
Nog tips voor in de omgeving? Bijv. restaurantjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht