Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies route Noordwest Amerika en West Canada 4 wk

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
jetusa
Amerikakenner

Re: Advies route Noordwest Amerika en West Canada 4 wk

Bericht door jetusa »

Ik was wat voorzichtig met dag 27, maar als je de dagen daarvoor al wat verder kunt komen, des te meer tijd heb je om in de (na)middag Mammoth nog te bezoeken. Ik denk dat dat wel moet lukken (zoals ik al schreef betreft het vanaf Spokane snelweg, ik zou daar echt zoveel mogelijk kilometers proberen te maken).
Van Mammoth via Norris naar Old Faithfull en dan Grant Village overnachten is op zich te doen, maar je kan dan echt niet alles zien. Het is maar een klein stukje op de kaart, maar op dat kleine stukje is het meeste te zien van heel Yellowstone. West Tumb zou ik dan in ieder geval laten zitten tot de terugweg.
Op 30 juni dan onderweg West Thumb doen en 1 juli geeft je inderdaad meer tijd voor dat deel van het park.

Ik heb geen ervaringen met kamperen in Yellowstone, maar wel gezien en gehoord dat het de hele zomer vol is op de campings. En vol is ook echt vol, er zijn geen overflow mogelijkheden, dus dan moet je het park uit. Ik zou er niet op rekenen dat je aan het eind van de dag een plekje kunt bemachtigen op een first come first serve campground, dus als het nog kan zou ik kiezen voor een reserveerbare camping en die reserveren. Ik weet niet hoe het met cancellen zit, maar in het ergste geval ben je die overnachtingskosten kwijt.
wlmpie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door wlmpie »

wij zijn een maandje later dan jullie in yellowstone en hebben alle campgrounds al gereserveerd. Annulering is overigens gratis, maar moet geloof ik wel ruim van te voren. Wij zouden ook graag op mammoth overnachten als we 's-avonds na een lange reisdag vanuit het noorden arriveren, maar omdat je daar niet kunt reserveren hebben we canyon maar geboekt.
jetusa
Amerikakenner

Bericht door jetusa »

Als Mammoth niet te reserveren valt dan wellicht iets daarvoor, in Gardiner, een camping reserveren..........
anders wordt het doorrijden naar Madison, volgens de site is die wel te reserveren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer