Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ANWB-pas en AAA korting

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ArieM17
Amerika-newbie

ANWB-pas en AAA korting

Bericht door ArieM17 »

Voor mijn reis naar Boston, Washington en NYC kan ik voor verschillende bezienswaardigheden bezoeken met korting via mijn ANWB-pas omdat er een samenwerking is met AAA.
Bekent is dat de ANWB-pas niet overal wordt geaccepteerd voor de AAA-korting. Daarom ben ik voor meer informatie naar een ANWB-winkel gegaan, maar daar wisten ze vaag iets van.

Vandaar mijn vraag: "Hoe regel ik de korting en waar kan ik betrouwbare informatie vinden over AAA-korting met de ANWB-pas?"
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: ANWB-pas en AAA korting

Bericht door Martin & Marianne »

Bij mij is niet bekend dat de ANWB-pas niet geaccepteerd zou worden voor AAA-korting. Bij ons heeft het tot nu toe altjd gewerkt, zowel bij het verkrijgen van gratis kaartmateriaal in AAA-offices als bij korting voor hotels en attracties.
Misschien kun je hier meer vinden: http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/voorde ... ten-europa.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ben er ook alleen maar bekend mee dat het altijd werkt. Ik heb bij sommige hotels zelfs het idee dat een bibliotheekpasje (als iemand die nog heeft) al goed is voor korting. Ik heb overigens ook zelden daadwerkelijk de pas moeten laten zien.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Ook met onze Belgische Touring-pas al altijd de AAA-korting gekregen. Ook nog nooit moeten laten zien.
Yoshi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Yoshi »

Hoe doen jullie dat dan met inline boeken en je AAA-korting? Want ik zie vaak niet dat je dat kunt invullen. Laat je het dan alsnog bij de receptie van een hotel zien?
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Gewoon tijdens het boeken de AAA-korting aanvinken. Zoals gezegd hebben we nog nooit onze pas moeten laten zien aan de receptie.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Soms vragen ze een nummer, zoals bij de Comfort Inn:
This rate plan requires a valid AAA/CAA ID number to complete the reservation, and must be presented at check-in. If you do not have a valid AAA/CAA ID, please select another rate plan.

In die gevallen zou je een andere korting kunnen kiezen, zoals de senior korting :wink: , en dan ter plekke met je ANWB kaart zwaaien.

Marianne
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Het nummer wat je moet ingeven is wel bekend. Als ik-tijd heb zoek ik het vanavond even op.
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Bij Comfort Inn (en alle andere hotels van de Choice Hotels keten) moet je eerst het gewone tarief selecteren en nadien je boeking wijzigen. Dan kan je de code van 3 cijfers (ANWB -329 of Touring -393) ingeven voor het AAA-tarief.
ArieM17
Amerika-newbie

Bericht door ArieM17 »

:thumbup: Iedereen bedankt voor het reageren! Dan ga ik er vanuit dat de korting wordt gegeven! :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer