Eind september/begin oktober willen mijn vriend en ik richting het ZuidWesten van Noord-Amerika vertrekken. Het is onze eerste reis naar Amerika en tevens onze eerste langere rondreis.
We kunnen max. 3 weken vrij krijgen van ons werk, dus we moeten binnen die 3 weken manoeuvreren. Welke periode precies weten we nog niet, moeten eigenlijk even kijken wanneer de vluchten het goedkoopst zijn. Maakt het ook uit of we eind september gaan of pas in oktober, qua weer, openingen van NP's, wegen oid?
De 2 vluchtdagen moeten trekken we af van de dagen die we over hebben, dus dan zouden we 19 dagen hebben om rond te reizen.
We willen wel vliegen op Las Vegas en dan een rondje doen richting San Francisco en weer terug. Ik weet niet of dat te doen is? Ik zelf wil heél graag naar de Grand Canyon en ook nog wel een ander NP. Mijn vriend is meer van de steden dus we moeten een beetje evenwicht vinden. Vrienden van ons zijn ook nog in LA geweest maar vonden dat niet heel erg bijzonder. Is dat zo of hebben zij gewoon niet goed gekeken

Hebben jullie tips voor een (ongeveer) 19e daagse rondreis? Absolute must sees?