Marja
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuwe reisgidsen
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Nieuwe reisgidsen
Gisteren de eerste nieuwe reisgids voor Amerika voor volgend jaar opgehaald. Er was al een reisgids uit, maar dat was voor campers. Kunnen we eindelijk gaan plannen. We willen volgend jaar met 6 personen weer een rondreis maken in het westen. Normaliter vinden we op de bonnefooi leuker,maar met 6 mensen vind ik het prettiger als de hotels geregeld zijn. Dus dat wordt lekker neuzen in de gidsen.
Marja
Marja
Fan of the U.S.A.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Nieuwe reisgidsen
Hoi Marja,Noa schreef:Gisteren de eerste nieuwe reisgids voor Amerika voor volgend jaar opgehaald. Er was al een reisgids uit, maar dat was voor campers.
Ik ben gisteren ook achter de nieuwe zomergidsen aan geweest. Helaas kon ik er nog maar twee krijgen, t.w. de Amerikagids van Holland International en de Motorhomegids van Kuoni.
De komende week worden er meer reisgidsen verwacht. Over het algemeen heb ik de meesten wel in huis voor de Kerst en kan ik die dagen al lekker gaan "snuffelen".
Zaterdag lag bij mij wel de nieuwe Djosergids in de bus. Het is net alsof die reisgids elk jaar mooier en luxer wordt. De prijzen zijn ook iets omhoog gegaan. Men biedt ook nu weer dezelfde twee reizen aan naar Amerika. De kampeerreis naar het Zuidwesten en de motelreis naar het Noordoosten.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht