Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zuid Afrika 22 jan. - 26 febr. 2015

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Zuid Afrika 22 jan. - 26 febr. 2015

Bericht door Ineke »

Over 14 dagen vertrekken wij naar Zuid Afrika.

Met de KLM vliegen we naar Johannesburg, slapen de eerste nacht in een hotel vlakbij het vliegveld, volgende dag halen we onze huurauto op en rijden dan naar Brits (bij Pretoria) waar we een paar dagen bij vrienden op bezoek gaan. Daarna begint onze reis: via Bloemfontein naar Graaff-Reinet, Mountain Zebra N.P. Addo Elephant N.P., langs de kust richting Oudtshoorn, Swellendam, Stellenbosch, Fish Hoek naar Kaapstad.
Hier vandaan vliegen we weer terug naar Nederland.

Voor meer info zie mijn reisblog http://inekevakantie2015.wordpress.com/

gr, Ineke
Sienna
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Zuid Afrika 22 jan. - 26 febr. 2015

Bericht door Sienna »

Hallo Ineke,

Leuke reis die jullie gaan maken. Aangezien Zuid-Afrika ook nog op ons verlanglijstje staat, heb ik mij reeds ingeschreven om je blog te volgen. Ik kijk er al naar uit! Ik wens je nu al een prettige reis.

Heb ondertussen gezien dat je ook een blog hebt gemaakt voor New England en aangezien wij er dit jaar naartoe gaan zal ik ondertussen dit eerst maar eens lezen :thumbup:.

Grt Efie
2022 Texas
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

na een heerlijke reis met heel veel mooi weer en heel veel wilde dieren, zijn we sinds vorige week weer thuis.
Het uitgebreide reisverslag met heel veel foto's kun je hier lezen...... http://www.inekevakantie2015.wordpress.com

gr, Ineke
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Leuk! Wij willen graag in het voorjaar van 2016 naar Zuid-Afrika. Alleen zoek ik nog een forum zoals hier voor Amerika. Dit heeft me erg geholpen om een goede reis te kunnen plannen. Maar zo'n forum kan ik niet vinden. Iemand daar toevallig wel een goede site voor? Ik ben benieuwd of het goedkoper is om zelf te regelen of te boeken via een reisorganisatie als Arke, Fox of zuidafrikaonline.nl.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer