Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chatten op AllesAmerika ?
*Bump* misschien even een stickie van maken .. Ik vind het een succes!
Edit Mod: Op verzoek van Dennis, de URL voorlopig verwijderd
Edit Mod: Op verzoek van Dennis, de URL voorlopig verwijderd
Laatst gewijzigd door Sandy op 17 dec 2006, 14:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Klopt en je kunt ondertussen ook op het forum lezen .. en andere websites browsen ..
Wanneer er iemand wat zegt, zie je dat onder in je taakbalk verschijnen. Je moet wel even je naam aanpassen .. anders krijg je een nummer. Het zou mooi zijn als "gabbers" aangepast kan worden in "AA' ers" ofzo ..
PS. Ik geloof niet dat het verkeer van het forum hierdoor zal afnemen .. Ik hoop dat Dennis het ook een goed idee vindt : ))
-
Wanneer er iemand wat zegt, zie je dat onder in je taakbalk verschijnen. Je moet wel even je naam aanpassen .. anders krijg je een nummer. Het zou mooi zijn als "gabbers" aangepast kan worden in "AA' ers" ofzo ..
PS. Ik geloof niet dat het verkeer van het forum hierdoor zal afnemen .. Ik hoop dat Dennis het ook een goed idee vindt : ))
-
Sandy
Die Gabbly chat is wel leuk voor een geimproviseerde chat, maar is natuurlijk een beetje magertjes qua functionaliteit.
Ik ben nu aan het testen met een chat-scriptje dat je op je eigen site kunt installeren...is misschien wat voor Dennis ook.
Ik denk overigens dat het "eindbesluit" over hoe er gechat gaat worden bij Dennis moet liggen.
Ik ben nu aan het testen met een chat-scriptje dat je op je eigen site kunt installeren...is misschien wat voor Dennis ook.
Ik denk overigens dat het "eindbesluit" over hoe er gechat gaat worden bij Dennis moet liggen.
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij mij werkt die Gabbly niet lekker. Ik kan wel inloggen maar ik zie dan niet wat de rest tikt. Kan zijn dat het iets te maken heeft met dat we hier 2 pc's hebben en dat Spaceace ook ingelogged is.
Zal dus nog wel wat evaluaties nodig hebben
Zal dus nog wel wat evaluaties nodig hebben
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Uiteindelijk hoop ik nog altijd op een IRC kanaal ergens, er zijn zat geschikte public servers beschikbaar. Met een java-chat op de site zodat alle bezoekers die niet weten wat IRC is ook mee kunnen chatten.
De hele dag mijn browser open laten staan is wat onpraktisch vind ik.
Voordeel voor Dennis is dat je met IRC ook geen traffic op je eigen site hebt
.
De hele dag mijn browser open laten staan is wat onpraktisch vind ik.
Voordeel voor Dennis is dat je met IRC ook geen traffic op je eigen site hebt
- Mike
Dit is inderdaad de ideale situatie. Ook weinig tot geen overhead en administratie voor Dennis.Michigan schreef:Uiteindelijk hoop ik nog altijd op een IRC kanaal ergens, er zijn zat geschikte public servers beschikbaar. Met een java-chat op de site zodat alle bezoekers die niet weten wat IRC is ook mee kunnen chatten.
Alleen misschien een botje opzetten om het kanaal open te houden.
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000
Je kunt het technisch gezien niet offline halen, want het is nooit opgezet.Dennis schreef:Kunnen we dit voor nu even offline halen? Ik wil hier graag naar kijken, maar ik heb momenteel even geen tijd wegens familie-omstandigheden en ik wil graag eerst zelf naar chatforum-opties kijken voordat iemand anders iets start. Graag dus deze chat deactiveren.
De service van Gabbly werkt zodat je op *elke* website een chat kunt voeren zonder installatie of setup.
Ik denk dat we gewoon moeten afspreken dat zodra jij een chat-optie gevonden hebt die je goedkeurt, we die (en geen andere) gaan gebruiken als AllesAmerika chat.
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Note Mod: Zoals jullie kunnen zien heb ik de links voor de chatroom weggehaald. Het staat een ieder natuurlijk vrij om een eigen chatroom op te starten maar op dit moment nog niet via AllesAmerika.com (waar het nu wel erg veel op leek).
Dennis zal er in een later stadium op terugkomen óf en hoe e.e.a. via AllesAmerika.com en het forum gerealiseerd kan worden.
Graag jullie begrip hiervoor.
Roland
Dennis zal er in een later stadium op terugkomen óf en hoe e.e.a. via AllesAmerika.com en het forum gerealiseerd kan worden.
Graag jullie begrip hiervoor.
Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 17 dec 2006, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
doreennicole
- Amerika-expert
Het lijkt mij dat hier duidelijk behoefte aan is -ik vond het ook wel gezellig- dus onze mods zullen zich denk ik hierover buigen en gauw een oplossing aandragen (hint-hint).
If not, kunnen we altijd buiten de site om iets opzetten. Ik vind het wel leuk als het makkelijk is en alleen AA-ers komen, hoewel we misschien ook nieuwe mensen ontmoeten als we erbuiten gaan kijken.........
Ik ben benieuwd.
If not, kunnen we altijd buiten de site om iets opzetten. Ik vind het wel leuk als het makkelijk is en alleen AA-ers komen, hoewel we misschien ook nieuwe mensen ontmoeten als we erbuiten gaan kijken.........
Ik ben benieuwd.
SEEING IS BELIEVING
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Doreen,doreennicole schreef:If not, kunnen we altijd buiten de site om iets opzetten.
Geef ons even de tijd. Het hele chatroom gebeuren komt op een ongelukkig moment voor Dennis. Binnenkort zal hij er echt naar kijken óf en hoe dat hier geïmplementeerd kan worden. Het zou zonde zijn als er buiten het forum om al van alles geregeld gaat worden.
Nog even geduld dus.
Roland
Er is een phpBB chat mod ( http://www.123flashchat.com/phpbb_chat.html ) maar of je mods wil gebruiken op je site is weer een heel andere vraag.
Voordeel van chat (zoals ik ook aangaf in het slowchat topic) is dat het je topics wat schoner houdt.
Voordeel van chat (zoals ik ook aangaf in het slowchat topic) is dat het je topics wat schoner houdt.
Oh dat verzoekje : ))jvinch schreef:Er is een phpBB chat mod ( http://www.123flashchat.com/phpbb_chat.html ) maar of je mods wil gebruiken op je site is weer een heel andere vraag.
Daar had Dennis niet meer op gereageerd.. maar ik vind een echte chat ook heel leuk ..
Doreen, heb je Yahoo Instant Messenger?
-
Sandy