Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mirjam Peeters: omgeving Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
Reis Mirjam Peeters: omgeving Las Vegas
In oktober moet ik voor een zakelijke trip naar Las Vegas, na het programma wil ik een weekje nog rondrijden.
Een paar jaar geleden hebben we het rondje Zion, Bryce en Grand Canyon al gedaan.
Ik zit me nu af te vragen of Sequoia en Death Valley de moeite waard zijn (en zo ja waar we dan zouden kunnen overnachten). Of hebben jullie andere tips om die week te doen?
Ik hoor het heel graag!
gr. Mirjam
Een paar jaar geleden hebben we het rondje Zion, Bryce en Grand Canyon al gedaan.
Ik zit me nu af te vragen of Sequoia en Death Valley de moeite waard zijn (en zo ja waar we dan zouden kunnen overnachten). Of hebben jullie andere tips om die week te doen?
Ik hoor het heel graag!
gr. Mirjam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: omgeving Las Vegas
Ja, die parken zijn allebei de moeite waard. Wel heel verschillend natuurlijk.
Wij waren er nog nooit in oktober maar je kunt eens naar mijn 2011-verslag kijken voor Death Valley in september, en in ons 1988-verslag voor sequoia in september. Zie ook ons 2013-verslag voor beide parken en voor de overnachtingsmogelijkheden
Marianne
Wij waren er nog nooit in oktober maar je kunt eens naar mijn 2011-verslag kijken voor Death Valley in september, en in ons 1988-verslag voor sequoia in september. Zie ook ons 2013-verslag voor beide parken en voor de overnachtingsmogelijkheden
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3845 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-