In dit bericht vraag ik jullie hulp bij het samenstellen en beoordelen van de "standaardroute" voor het zuidwesten die de mods en ik in samenspraak hebben opgebouwd, waarbij ik direct dien te vermelden dat verreweg het meeste werk is verzet door PSVwally (Paul).

We hebben deze standaardroute opgezet omdat het ons opviel dat veel mensen die voor het eerst naar het zuidwesten van de VS gaan kiezen voor een zeer vergelijkbare route. Om hen hierbij behulpzaam te zijn (en het voor jullie makkelijker te maken om steeds weer dezelfde vragen te beantwoorden), hebben we besloten om te proberen een standaardroute te bouwen die men
(a) ofwel geheel "as is" kan volgen, dus zonder wijzigingen; of
(b) als uitgangspunt kan nemen voor een eigen samen te stellen route.
PSVwally (en de rest van het modteam) hebben hierbij het voortouw genomen omdat niet iedereen hetzelfde idee zal hebben over wat een goede "standaardrondreis" door het zuidwesten zal zijn en er altijd verschillen in mening zullen zijn. Wij denken ook niet dat de door ons opgezette route per se de beste of de juiste is, maar wel dat deze rondreis een goed uitgangspunt kan bieden aan "Amerika-newbies".
Graag zou ik nu de ervaren zuidwest-reizigers willen verzoeken om een blik op de door ons samengestelde route te werpen en hun mening te geven! We zijn erg benieuwd wat jullie ervan denken en waar jullie eventueel nog mogelijkheden tot verbetering zien.
Let hierbij op het volgende:
- Het is ons plan om deze standaardroute toekomstig uit te breiden met mogelijke alternatieven, waarbij we ook hopen dat jullie ons verder kunnen helpen.
- We hopen natuurlijk op constructieve feedback die ons kan helpen de route beter te maken, dus alle constructieve suggesties zijn van harte welkom.
- We willen graag weten of jullie naar dit artikel zullen verwijzen als men vragen stelt over een reis naar het zuidwesten, dus laat ons eerlijk weten wat ervoor nodig is om dit te bereiken.
Je kunt het artikel hier vinden. We zijn erg benieuwd naar jullie vragen en opmerkingen! Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.