Ik ben onlangs op dit forum gestuikt en kan hier enorm veel informatie vinden. Dit is belangrijk, omdat ik en 3 vrienden ( allemaal rond de 22 jaar oud ) besloten hebben om eind juni/begin juli een rondreis door het Westen van Amerika te maken, al rijdend met een huurauto welliswaar. Aangezien jullie allemaal, sommige meer dan andere, enorm ervaren zijn op dit gebied, willen we advies vragen aan de beste! Daarom heb ik hier enkele vraagjes dat ik graag aan jullie zou willen stellen.
Het idee is dus een rondreis te maken door het Westen met de mooiste en leukste bezienswaardigheden. Een leuke mix van avontuur en steden.
Momenteel hebben we enkel offertes aangevraagd bij reisbureau's zoals Jetair, USA-online.com enzovoort, omdat we geen enkele ervaring hebben op vlak van Amerika, en dit ons de veiligste optie leek.
(Bijvoorbeeld. https://wereldreizen.jetair.be/nl/Noord ... U_2_22617/)
Het grote probleem hiermee is vrijheid. Je moet je steeds aan de planning houden en als je een dag langer ergens wil spenderen, gaat dat niet zomaar..
Daarom vraag numero uno! Zouden jullie zelf een route opstellen of zouden jullie een reisbureau contacteren?
Als tweede vraag, vroegen we ons af wat we als budget moeten rekenen voor de reis ? We kiezen tussen een 15 - 21 dagen reis te doen in standaard hotels. Om kosten te besparen willen we ook een 4-persoonskamer nemen.
Als jullie nog meer tips hebben of dergelijke mag je die altijd zeggen, we zijn noobs op dit vlak
Wie wil onze guiding angel zijn
Met vriendelijke groeten
Steven