Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
camper kopen
camper kopen
Ik loop iedere keer weer tegen de vraag. Of een eigen camper in de VS/Canada veel voordeliger is. De prijzen zijn niet hoog en als je elk jaar ongeveer 5 weken daar bent en je kunt hem ook nog verhuren aan kennissen en familie. Dan heb je hem volgens mij heel snel uit.
Wie heeft vaker hier aan gedacht en heeft misschien meer informatie?
Alvast bedankt,
Wie heeft vaker hier aan gedacht en heeft misschien meer informatie?
Alvast bedankt,
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben dit weleens (beetje half-serieus) overwogen. Toch zit ik met een paar kwesties:
- hoe zit het met verzekeringen, maken die het niet heel duur?
waar laat je zo'n ding als je zelf in Nederland zit?
je bent gedwongen steeds je reis te beginnen waar je de camper hebt achtergelaten
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik wil er wel op passen hoor als je in NL bentnieuwenoord schreef:Wij hebben dit weleens (beetje half-serieus) overwogen. Toch zit ik met een paar kwesties:
Aan de andere kant kan je hem naar eigen wens inrichten, veel spullen erin laten ... ik weet het niet ...
- hoe zit het met verzekeringen, maken die het niet heel duur?
waar laat je zo'n ding als je zelf in Nederland zit?
je bent gedwongen steeds je reis te beginnen waar je de camper hebt achtergelaten
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ja, ik lever de stickers wel. En we kunnen de camper dan op deze site laten "boeken" voor mensen die interesse hebben... kalender bijhouden en alles.
Ik weet dat je een grapje maakte PeeJay, maar ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee...
Moeten we alleen iemand hebben die de camper ook daadwerkelijk koopt en in bezit heeft.
Ik weet dat je een grapje maakte PeeJay, maar ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb eens van iemand deze linkgekregen. Hij heeft daar z'n camper gekocht, en kan de camper daar ook stallen. Heeft inderdaad wel als nadeel dat je elke keer weer hetzelfde start- en eindpunt hebt.
Marianne
Marianne
Dezelfde start en eindpunt hoeft volgens mij helemaal niet. Je betaald de opslag volgens mij per maand (iets duurder natuulijk), maar je kunt volgens mij zo van opslag naar opslag hoppen
Maar ik zou mijn camper ook niet aan jan en alleman willen verhuren. Alleen aan mensen die al eens eerder met een camper gereden hebben en verder mensen die ik persoonlijk "rederlijk" goed ken.
Maar verzekeringen, hoppen over de grens van Amerika en Canada en het laten stallen van een canadeese camper in USA daar heb ik nog geen idee van. Naar die antwoorden ga ik nog even googlen.
Vrolijke groetjes,
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
En on-topic: ja, wij hebben er wel aan gedacht om een keer een camper te kopen daar en een paar maanden te toeren. Dat zal altijd pas zijn als de kids wat ouder zijn. En ook wij zitten met de paarden, we hebben ze aan huis, dus het wordt altijd een periode pension dan. Ik weet niet of ik ze zo lang wil missen.
Ik weet dat Road Bear RV's, waar wij huren, ook een soort Lease of gegarandeerde terugkoop doet. Dat lijkt me voor enkele maanden wel weer interessant, zodat je altijd weer vrij nieuwe campers hebt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 8715 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 4 Reacties