Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Walterjhb: onze rondreis in een def. plooi gevallen!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis Walterjhb: onze rondreis in een def. plooi gevallen!
Onze rondreis is, mede dankzij de leden van dit forum, in een definitieve plooi gevallen.
Dus nog even hard roepen: BEDANKT MENSEN VOOR ALLE INFO EN ROADTRIPS die jullie aanreikten!!
Dit wel ten koste van wat nachtrust, maar beter zo dan onvoorbereid rondtrekken.
De reis eindigt in Boston, omwille van familiebezoek. Het uiteindelijk resultaat is laat ons zeggen,
een standaardrondrit geworden. Wat me nog een beetje zorgen baart is de te rijden afstand tussen
Lancaster en Corning, en tussen Niagara Falls en Utica. Is het een drukte van jewelste op deze baan,
( E17-toestanden ??) dan worden dit idd. lange rijtijden.
Zo kan ik toch een dagje meer in Lake George en/of Lincoln doorbrengen.
Ik geef de rit hieronder in 't kort nog even weer. Misschien is er hier of daar nog een punt of een komma
ter verbetering, maar je moet je natuurlijk houden aan het tijdstip van terugvlucht. Bon, het is dus de eerste keer
naar Amerika, hopelijk mis ik geen vliegtuig!
Noot: Hotels zijn van dag 4 tot dag 13 niet geboekt.
Walter
Vertrek op 23 mei: Brussel JFK
dag 1 tot dag 3: New York ( hotel Metro- geboekt) ( auto ophalen bij Avis)
dag 4: Intercourse (AMISH)
dag 5: Corning ( Watkins Glenn)
dag 6: NIAGARRA FALLS
dag 7: UTICA ( tussenstop)
dag 8: LAKE GEORGE (Adirondacs)
dag 9: LAKE GEORGE (Adirondacs)
dag 10: BURLINGTON (Lake Champlain)
dag 11: LINCOLN (White Mountains)
dag 12: LINCOLN (White Mountains)
dag 13: Rockport -Gloucester
dag 14: BOSTON (logeren bij zoon)
dag 15: BOSTON
dag 16: BOSTON
dag 17: BOSTON :terugvlucht BOS-JFK-Brussel
Dus nog even hard roepen: BEDANKT MENSEN VOOR ALLE INFO EN ROADTRIPS die jullie aanreikten!!
Dit wel ten koste van wat nachtrust, maar beter zo dan onvoorbereid rondtrekken.
De reis eindigt in Boston, omwille van familiebezoek. Het uiteindelijk resultaat is laat ons zeggen,
een standaardrondrit geworden. Wat me nog een beetje zorgen baart is de te rijden afstand tussen
Lancaster en Corning, en tussen Niagara Falls en Utica. Is het een drukte van jewelste op deze baan,
( E17-toestanden ??) dan worden dit idd. lange rijtijden.
Zo kan ik toch een dagje meer in Lake George en/of Lincoln doorbrengen.
Ik geef de rit hieronder in 't kort nog even weer. Misschien is er hier of daar nog een punt of een komma
ter verbetering, maar je moet je natuurlijk houden aan het tijdstip van terugvlucht. Bon, het is dus de eerste keer
naar Amerika, hopelijk mis ik geen vliegtuig!
Noot: Hotels zijn van dag 4 tot dag 13 niet geboekt.
Walter
Vertrek op 23 mei: Brussel JFK
dag 1 tot dag 3: New York ( hotel Metro- geboekt) ( auto ophalen bij Avis)
dag 4: Intercourse (AMISH)
dag 5: Corning ( Watkins Glenn)
dag 6: NIAGARRA FALLS
dag 7: UTICA ( tussenstop)
dag 8: LAKE GEORGE (Adirondacs)
dag 9: LAKE GEORGE (Adirondacs)
dag 10: BURLINGTON (Lake Champlain)
dag 11: LINCOLN (White Mountains)
dag 12: LINCOLN (White Mountains)
dag 13: Rockport -Gloucester
dag 14: BOSTON (logeren bij zoon)
dag 15: BOSTON
dag 16: BOSTON
dag 17: BOSTON :terugvlucht BOS-JFK-Brussel
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Onze rondreis uiteindelijk in een def. plooi gevallen!
Hallo,
Wij zijn vanuit Niagarafalls in een keer naar Lancaster gereden, zo'n 7 uur rijden als ik me niet vergis. Dus met een tussenstop moet dat geen probleem zijn!
Groet Rieky
Wij zijn vanuit Niagarafalls in een keer naar Lancaster gereden, zo'n 7 uur rijden als ik me niet vergis. Dus met een tussenstop moet dat geen probleem zijn!
Groet Rieky
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Een heerlijk vooruitzicht! Lijkt een beetje op ons rondje in 2010 (maar dan zonder Washington en met NF). Er is genoeg te zien onderweg. Ben je ook een whale watch doen vanuit Boston e.o?
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Beste Analogkid,
Uw reisverslag heb ik met veel aandacht doorgenomen, en heeft mij zeker geholpen. Het whale watchen doen we vanuit Boston-haven. Ik heb het me hier gemakkelijk gemaakt, de zoon woont in Cambridge, en zorgt voor de trip. ( Hij mag en zal mij de rekening wel doorspelen.)
Uw reisverslag heb ik met veel aandacht doorgenomen, en heeft mij zeker geholpen. Het whale watchen doen we vanuit Boston-haven. Ik heb het me hier gemakkelijk gemaakt, de zoon woont in Cambridge, en zorgt voor de trip. ( Hij mag en zal mij de rekening wel doorspelen.)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht