Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper voor 5 volwassenen
Camper voor 5 volwassenen
Hallo,
Ik zoek een camper voor 5 volwassenen in de driehoek LA, SF, LV. Liefst met 2 tweepersoonsbedden. Met uw eigen ervaringen, wat kan ik het beste doen?
1. Welke camper voldoet?
2. Bij wie reserveren? Rechtstreeks bij verhuurder in Amerika? Via tussenbedrijf in Nederland?
3. Wat moet ik verzekeren? Ik zie door de bomen het bos nauwelijks.
Een vreemd voorbeeld wat ik tegenkwam op Internet:
via WTC een Road Bear Class C 27-30' slide out: via Road Bear direct
bed 1 Hoogslaper (2.44m x 1.45m) 244 x 142
bed 2 Slaapbank (1.88m x 1.12m) 168 x 109
bed 3 Dinette (1.78m x 1.07m) 173 x 107
bed 4 Bed achterin (2.03m x 1.52m) 190 x 152
Hoe kan dat? Het bed achterin 13 cm kleiner en de slaapbank 20 cm? Die van wtc heeft voor mijn reisgezelschap voldoende slaapruimte, direct bij Road Bear is erg krap.
Herm
Ik zoek een camper voor 5 volwassenen in de driehoek LA, SF, LV. Liefst met 2 tweepersoonsbedden. Met uw eigen ervaringen, wat kan ik het beste doen?
1. Welke camper voldoet?
2. Bij wie reserveren? Rechtstreeks bij verhuurder in Amerika? Via tussenbedrijf in Nederland?
3. Wat moet ik verzekeren? Ik zie door de bomen het bos nauwelijks.
Een vreemd voorbeeld wat ik tegenkwam op Internet:
via WTC een Road Bear Class C 27-30' slide out: via Road Bear direct
bed 1 Hoogslaper (2.44m x 1.45m) 244 x 142
bed 2 Slaapbank (1.88m x 1.12m) 168 x 109
bed 3 Dinette (1.78m x 1.07m) 173 x 107
bed 4 Bed achterin (2.03m x 1.52m) 190 x 152
Hoe kan dat? Het bed achterin 13 cm kleiner en de slaapbank 20 cm? Die van wtc heeft voor mijn reisgezelschap voldoende slaapruimte, direct bij Road Bear is erg krap.
Herm
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Camper voor 5 volwassenen
Dat is inderdaad raar dat daar verschil in zit. Wij hebben voor komende zomer voor 6 volwassenen een C30 gehuurd bij Cruise America. Het past hier allemaal net in maar wij hebben ook een tentje mee zodat er altijd 2 daarin kunnen slapen. Of we dat ook zo gaan gebruiken kan ik je na de zomer vertellen 

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-expert
Onze ervaring is dat de hoogslaper voorin en het bed achterin prima zijn voor volwassenen. De slaapplaatsen die je maakt op de bank en op de tafel zijn eigenlijk alleen geschikt voor kinderen. De bank is te doen voor een tiener van 13, maar de keukentafel is echt voor kinderen.
Je kunt ook bij Star rv kijken: daar zijn wel bedden waarbij de capover en het bed achterin 200 cm of langer zijn.
Wij reizen met drie pubers en zijn allemaal vrij lang.
Let ook op de hoogte in de camper; die is bij ene camper 2.01, bij de ander 2.08 en 2.10 cm.
Wij reizen met drie pubers en zijn allemaal vrij lang.
Let ook op de hoogte in de camper; die is bij ene camper 2.01, bij de ander 2.08 en 2.10 cm.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Roadbear heeft verschillende type campers in de verhuur. Het is niet van te voren te bepalen welk type je krijgt. Vandaar het verschil in bedden, omdat de verschillende type campers ook een verschillende indeling hebben. Wij huren al 7 jaar bij Roadbear via Tiogatours en kunnen uit ervaring vertellen dat zowel de capover als het bed achterin voldoende ruimte biedt voor 2 volwassenen. Tot nu toe is ook altijd de slaapbank lang genoeg geweest.
Wij hebben een RoadBear C27-30 slide out gehuurd.
Ik kwam na veel speuren op een boeking via cheapcampers.nl Was veruit de goedkoopste. Ook als rechtstreeks bij RoadBear.
Kan over de organisatie cheapcampers weinig terugvinden verder behalve positieve recensies en dat ze bij het garantiefonds zijn aangesloten....
Tot nu toe verloopt het allemaal prima bij ons. Bevestiging, service, etc.
Kan in mei vertellen hoe het was maar op basis van mijn ervaringen inclusief de reis....
Jan M.
Ik kwam na veel speuren op een boeking via cheapcampers.nl Was veruit de goedkoopste. Ook als rechtstreeks bij RoadBear.
Kan over de organisatie cheapcampers weinig terugvinden verder behalve positieve recensies en dat ze bij het garantiefonds zijn aangesloten....
Tot nu toe verloopt het allemaal prima bij ons. Bevestiging, service, etc.
Kan in mei vertellen hoe het was maar op basis van mijn ervaringen inclusief de reis....

Jan M.
NYC 2013
Rondje Noord Oost 2015 https://dankiesontour.wordpress.com"
NYC 2017
NYC 2019
Verslaafd aan NYC maar nu tijd om eens verder te kijken.
Daarom oktober 2022 rondje Zuid West op de planning
Rondje Noord Oost 2015 https://dankiesontour.wordpress.com"
NYC 2017
NYC 2019
Verslaafd aan NYC maar nu tijd om eens verder te kijken.
Daarom oktober 2022 rondje Zuid West op de planning
Onzr beide Reizen hebben we geboekt via Tioga reizen. Betrouwbaar en goed.
2011 San Francisco Roadbear 6 volwassen. C31. Achterin 2 p. bed en boven bestuurder ook 2 p bed. Verder kon het zitje worden omgebouwd worden naar een bed, deze was niet helemaal op lengte (maar wel te doen). Verder was er een bank die je kon uitklappen. Wel kopen we altijd bij de wallmart oplegmatrassen voor de beide tweepers bedden.
2014: cruise Canada: twee maand oude 6 pers camper. Daar kon behalve de 2 p voor en achterin de bank neergeklapt worden. Prima bed. Ook goede verhuurder.
Wij verzekeren ons goed. Dus een zo klein mogelijk eigen risico.
2011 San Francisco Roadbear 6 volwassen. C31. Achterin 2 p. bed en boven bestuurder ook 2 p bed. Verder kon het zitje worden omgebouwd worden naar een bed, deze was niet helemaal op lengte (maar wel te doen). Verder was er een bank die je kon uitklappen. Wel kopen we altijd bij de wallmart oplegmatrassen voor de beide tweepers bedden.
2014: cruise Canada: twee maand oude 6 pers camper. Daar kon behalve de 2 p voor en achterin de bank neergeklapt worden. Prima bed. Ook goede verhuurder.
Wij verzekeren ons goed. Dus een zo klein mogelijk eigen risico.
Laatst gewijzigd door elleng op 08 feb 2015, 11:38, 3 keer totaal gewijzigd.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Wat de maten betreft scheelt het toch allemaal niet veel.
Volgens mij zit het verschil in HOE gemeten worden
Meet je het matras of meet je de buitenkant van de ombouw.
Volgens mij zit het verschil in HOE gemeten worden
Meet je het matras of meet je de buitenkant van de ombouw.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika