Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Alexandra.v: Road trip Vegas en National parks

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Alexandra.v
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Alexandra.v: Road trip Vegas en National parks

Bericht door Alexandra.v »

Hallo allemaal!

Omdat ik hier al zoveel hulpvaardige mensen heb gezien, heb ik besloten om ook eens mijn plannen voor deze zomer (begin juli) te delen. Ik vertrek op 7 juli vanuit Topeka, Kansas, waar vrienden van me wonen, richting het westen. We hebben ongeveer een week tijd. Graag had ik eens geweten wat jullie van deze planning vinden, of het haalbaar is e.d.

1. 7 juli: Topeka - Albuquerque
2. 8 juli: Albuquerque - Grand Canyon (kamperen in Grand Canyon)
3. 9 juli: Grand Canyon - Las Vegas (vertrekken richting LV in de namiddag, om 's avonds toe te komen)
4. 10 juli: Las Vegas
5. 11 juli: Las Vegas - Zion NP - Bryce Canyon (kamperen in Bryce Canyon)
6. 12 juli: Bryce Canyon - Page
7. 13 juli: Page - Colorado Springs
8. 14 juli: Colorado Springs - Kansas City
9. 15 juli: Kansas City - Brussel

We hopen op de 2e dag tegen de late namiddag in de Grand Canyon te zijn, zodat we nog een zonsondergang kunnen zien, en de volgende ochtend zouden we dan waarschijnlijk de South Kaibab trail doen.

Op dag 5 zouden we 's morgens vroeg uit LV vertrekken richting Zion NP, en daar de shuttle bus nemen voor de scenic drive, misschien op 1 of 2 uitzichtpunten eventjes uitstappen. Het is niet veel, maar aangezien we het passeren wilden we het niet links van ons laten liggen. We zouden willen tegen de vroege avond in Bryce Canyon zijn, zodat we misschien nog een zonsondergang kunnen meepikken, en ons dan installeren op de camping.

Op de 6e dag zouden we dan in de voormiddag een scenic autoritje doen in Bryce Canyon (zou ongeveer 3 uurtjes duren?) en dan vertrekken richting Page, om daar de Upper Antelope Canyon te bezoeken (tour boeken rond 16.30 hoogstwaarschijnlijk). We zijn niet zeker of dit wel erg realistisch is... De horseshoe bend laten we voorlopig nog wat voor zich, en zouden we misschien doen als we tijd over hebben (te vroeg in Page zijn voor onze tour zogezegd), maar lijkt mij wat krap om die er nog tussen te krijgen.

De 7e dag zouden we in de ochtend de eerste tour proberen te nemen in de Lower Antelope Canyon, en dan richting Colorado Springs terugkeren.

Albuquerque en Colorado Springs zullen we niet bezoeken, zijn slechts 'stops' op onze trip om te slapen. Vliegtuigtickets Brussel-Kansas City-Brussel zijn voor mij al geboekt, dus moet sowieso terugkeren naar daar. En meer tijd kunnen we niet besteden, een kort road tripje dus :).

Groetjes,
Alexandra
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Reis Alexandra.v: Road trip Vegas en National parks

Bericht door Marcopstal »

Hebben jullie al iets van deze regio gezien ? Je gaat er immers wel op sneltreinvaart doorheen.

Topeka - Albuquerque = 11 uur rijden
Albuquerque - GC = 5,5 uur rijden
Page - Colorado Springs = 9 uur rijden ik zou overigens naar Denver rijden, dat kost evenveel tijd.
Colorado Springs - Kansas City = 9 uur rijden (1 uur minder vanaf Denver)

Je gaat dus 35 uur in de wagen zitten om even te kijken nar Grand Canyon, Zion, Bryce en Page ?

Alles is uiteraard mogelijk, maar het lijkt me toch van het goede wat teveel. Vooral dat terugkeren naar Kansas is er wat teveel aan vind ik.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Hallo Marcopstal,

Ik ben zelf nog nooit in Amerika geweest, dus ik heb nog geen van deze plaatsen gezien. Voor de roadtrip verblijf ik 2 weken bij vrienden in Topeka, en ga dan met hen rondtouren. Het plan was eerst om te vliegen naar Las Vegas en vandaaruit te touren, maar daar is uiteindelijk verandering in gekomen (aangezien vliegtuig + huurwagen toch een pak duurder ging uitkomen dan zelf te rijden met een Prius van één van die vrienden). Eén van ons is al in Las Vegas geweest, maar de andere plaatsen is nog door geen van ons bezocht.

De lange ritten heen en terug vinden wij niet zo erg. We zijn met 3 chauffeurs die kunnen afwisselen, dus zou wel moeten lukken. Als je slechts korte tijd hebt om toch enkele dingen van je 'dit wil ik ooit zien in mijn leven' te bezoeken, heb je er veel voor over! Ik ben eerder wat bezorgd over de stukjes tussen de parken enzo, aangezien ik niet weet hoe accuraat de berekening van tijdsduur van google maps is in Amerika...

De tip over Denver is een goed idee! Zal ik zeker overwegen!
EEAMuller
Amerikafan

Bericht door EEAMuller »

Ik snap dat als dit een once in a lifetime kans is dat je m gaat grijpen! T zullen wel echte einden zijn maar als je het er voor over hebt houd ik je niet tegen!

1. 7 juli: Topeka - Albuquerque
2. 8 juli: Albuquerque - Grand Canyon (kamperen in Grand Canyon)
3. 9 juli: Grand Canyon - Las Vegas (vertrekken richting LV in de namiddag, om 's avonds toe te komen)
5. 11 juli: Las Vegas - Zion NP
6. 12 juli: Zion NP - Bryce
7. 13 juli: Bryce - Denver
8. 14 juli: Denver - Kansas City

Wel zou ik page eruithalen en in plaats daarvan een overnachting nemen in Zion. Geeft je meer tijd in Zion waar zo veel te zien is!
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

EEAMuller, bedankt om me niet tegen te houden! :D

Om eerlijk te zijn was Antelope Canyon onze topfavoriet om te doen, dus we kunnen het echt niet over ons hart krijgen om Page er uit te halen. Zion gingen we oorspronkelijk niet doen, wegens tijdgebrek, omdat we inderdaad ook dachten dat we hier beter een tweetal nachtjes zouden blijven om het echt te zien. Toen las ik echter dat je via de shuttle al een leuk toertje door het park kan doen en toch ook heel wat mooie plekjes ziet, en heb ik het er nog snel tussengemoefeld zonder weet van mijn reisgenoten. Aangezien we sowieso Bryce Canyon zouden doen en hier dus zo goed als passeren, vond ik dat eerst wel een leuk idee. Laat ik het beter toch weg dan misschien?
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Alexandra.v schreef:Toen las ik echter dat je via de shuttle al een leuk toertje door het park kan doen en toch ook heel wat mooie plekjes ziet
Dat is een misvatting: in Zion heb je géén viewpoints zoals langs de Scenic Drive van Bryce. In Zion rij je op de Valley Floor, terwijl je in Bryce net op de bergkam rijdt.
De shuttlebus in Zion stopt bij trailheads waar je dan voor diverse hikes kan vertrekken.

Op 16/12/2013 hebben we de volledige rit over de Valley Floor gefilmd, dat zie je hier: Kalaman's Travelblog December 2013: 16-12-2013 Springdale - Zion NP - Kanab.
En hier zie je de Scenic Drive van Bryce: Kalaman's Travelblog December 2013: 17-12-2013 Kanab - Bryce Canyon NP - Kanab.
Op onze videopagina vind je ook nog een timelapse van Bryce, maar dan zonder sneeuw (april 2012).
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Kalaman,

Wat een leuke blog! En zo'n mooie foto's!
Hmmmm... Jammer dat er geen viewpoints zijn bij Zion. Is het dan niet de moeite om te gaan als we niet kunnen hiken? De filmpjes op je blog zien er wel mooi uit, maar misschien dat dit een ander gevoel geeft in zo'n busje vol toeristen?
Uitgerekend hebben wij zo'n 3-4 uur dat we kunnen besteden in Zion ongeveer... Beter schrappen dan en meer tijd doorbrengen in Bryce Canyon? Deze laatste heeft sowieso onze voorkeur boven Zion, en enkel op deze zijn er nog campingplaatsjes vrij, dus in Zion overnachten is eigenlijk sowieso al geen optie)

Heel erg bedankt voor de informatie alvast! Ik zal nog even door je blog bladeren :)
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Zion zou ik dan, hoe node ik het ook schrijf, overslaan tot een volgende reis.
Vanuit een volgepakte shuttlebus zie je uiteraard niet wat de camera van op de voorruit registreert en...bij jullie zal de kers op de taart (sneeuw en ijs) uiteraard ook ontbreken :wink: .

Wij vinden Zion een absoluut top-park, maar enkel als je tijd hebt om het ook écht te ontdekken. In Zion kan je enkele van de mooiste wandelingen van alle nationale parken doen, maar dan moet je er inderdaad wel de nodige tijd voor uittrekken. Wijzelf slaan Zion bij geen enkele ZW-reis over, maar we houden er dan ook voldoende rekening mee in de planning.
Ik vind het dan ook verstandig om, in jullie geval, meer tijd in Bryce door te brengen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou dat ook doen. Als je net als de meeste besmet raakt met het USA-virus na de sneltreinreis die je nu doet wil je toch wel snel nog een keer terug om het echt goed te gaan bekijken. Ik zou dus nu Zion ook overslaan en al je tijd aan Bryce geven. Je zou evt wel via de 9 door Zion heen kunnen rijden opweg naar Bryce, ik weet niet of die paar 10-tjes entree voor een auto erg op je budget zullen drukken, dan heb je in ieder geval wel een mooie rit.
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Oké, ik denk dat we dan inderdaad Zion zullen laten vallen voor deze keer. Geeft ons wat minder druk ook voor de daaropvolgende dagen...
En ik denk wel dat ik het USA-virus te pakken zal krijgen, want ik heb het nu al een beetje door al het opzoekwerk en het opstellen van de planning e.d. :clap:
Ik ben nu gewoon al blij dat ik al enkele hoogtepunten te zien zal krijgen!

PSVwally, is die route (UT-9?) ook in de zomer toegankelijk? Aangezien deze door Zion lijkt te gaan? Zou wel een leuk alternatief zijn!

Bedankt voor de tips in elk geval!!!

PS: voordat ik deze roadtrip doe verblijf ik ook al 2 weken in Kansas en ga ik ook al enkele 'citytripjes' doen naar Kansas City, Chicago en misschien nog San Francisco of New Orleans, dus ik ga heus niet zomaar voor deze sneltreinreis helemaal naar Amerika, no worries ;) (Ik zou wel goed gek lijken anders :mrgreen: )
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

De US-9 kan je altijd gewoon rijden. Je moet wél toegang betalen, net zoals je echt Zion zou bezoeken, maar misschien kopen jullie ern parkenpas, die al vanaf 3 parkbezoeken (op jaarbasis) voordeliger kan zijn.
Soms, in het hoogseizoen, kan je wat tijd verliezen aan de tunnel. Die is immers te smal voor de moderne RV's en vrachtwagens. Daarom worden ze, om beurten, in deze of gene richting doorgelaten.
In onze diverse blogs en videopagina krijg je een goede indruk van de natuurpracht langs de US-9.
Ik zou zelfs nog durven aanraden om de korte, maar schitterende Canyon Overlook Trail te doen.
Parkeren direct bij de oostuitgang van de tunnel (zie oa onze blog van januari 2015).
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Oh leuk idee kalaman! Dankje voor de tip! Ik denk dat we, nu we dat shuttle ritje er uit halen, zullen zien hoe onze tijdsindeling uiteindelijk zal zijn dan. Waarschijnlijk zullen we iets later uit Las Vegas vertrekken, de US-9 nemen, en dan checken hoelaat het is. Misschien inderdaad die korte trail er bijnemen! Zou wel tof zijn!

Het zal er ook wat van afhangen of we een plekje bij de campground reserveren in Bryce Canyon of niet. We kijken hier morgen of maandag voor, en nu zijn er slechts een 5-tal meer vrij die te reserveren vallen. Anders zullen we moeten gaan met first-come-first-served, en het lijkt mij dan niet zo slim om nog heel erg laat toe te komen :)
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Even een update! Intussen staat de route ongeveer vast. Ik heb alle tips zeker ter harte genomen, en dit is hoe het er nu uitziet:

1. 7 juli: Topeka - Albuquerque (lang stuk, maar met 3 frisse chauffeurs gaan wij er het beste van maken)
Overnachting bij vrienden
2. 8 juli: Albuquerque - Grand Canyon
We proberen 's middags toe te komen via de desert view scenic drive en enkele viewpoints mee te nemen. Indien we nog wat tijd hebben voor zonsondergang, nemen we het shuttle busje naar Powell point of Hopi point om daar de zonsondergang te bekijken (en anders al ergens op onze viewpoints, hangt er vanaf hoelaat we toekomen)
Overnachting op Mather Campground
3. 9 juli: Grand Canyon - Las Vegas
's morgens vroeg uit de veren om de zonsopgang te zien; in de voormiddag de South Kaibab trail tot Cedar ridge, ergens in de namiddag vertrekken naar Las Vegas
Overnachten in hotel in Las Vegas (ligt nog niet vast)
5. 11 juli: Las Vegas - Zion NP - Bryce Canyon
Hier gaan we dus die US-9 nemen, misschien (afhankelijk van hoe laat we vertrekken uit Las Vegas) nog de Canyon Overlook trail doen, en op het gemak afzakken naar Bryce Canyon, enkele viewpoints meepikken van de scenic drive, ligt hier nog niet volledig vast, afhankelijk van hoe laat we toekomen...
Overnachting in Dixie national forest, Pine Lake Campground - aangezien we niet meer konden reserveren in Bryce zelf en het wat te riskant was om te vertrouwen op FCFS... Ligt op ongeveer driekwartier van Bryce... Ik twijfel nog of we eerst onze tent hier gaan opzetten en dan terugrijden, of eerst de viewpoints in Bryce doen...
6. 12 juli: Bryce Canyon - Page
In de voormiddag hiken naar beneden, rond de middag vertrekken richting Page (of wat later, indien we nog geen tijd gehad hebben voor de scenic drive de dag voordien). In Page onze tent gaan opzetten. Horseshoe Bend indien nog tijd, anders de dag nadien.
Overnachting hoogstwaarschijnlijk op Wahweap Campground, staat nog niet vast
7. 13 juli: Page - Denver
Lower antelope canyon en dan de lange weg naar Denver
Overnachting bij vrienden
8. 14 juli: Denver - Kansas City
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Van Page naar Denver op 1 dag :shock: ? Ná eerst nog een bezoek aan Antelope Canyon :o ?
De rit alleen al, zonder 1 stop, is al 10u. Dat is toch niet realistisch. Waarom niet op 2 dagen?
Ik zou overigens eerst naar Page rijden, en dan pas naar Bryce. Op die manier kan je van uit Bryce via de schitterende US-12 en US-24 naar Denver rijden.
Dit is zelfs korter dan vanuit Page: Bryce-Denver
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Alexandra.v schreef: 3. 9 juli: Grand Canyon - Las Vegas
's morgens vroeg uit de veren om de zonsopgang te zien; in de voormiddag de South Kaibab trail tot Cedar ridge, ergens in de namiddag vertrekken naar Las Vegas
Waarom combineer je dat niet? De zon zien opkomen op de South Kaibab Trail? Zie daarvoor ons 2013-verslag. Je kunt daarna bijvoorbeeld nog met de shuttlebus naar Hermits rest.

Kun je bij Bryce niet bij Ruby's staan? Dan zit je naast het park. Jammer om er zo ver vandaan te zitten, je wilt er toch wel een zonsondergang/opkomst meemaken.

Marianne
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

@Marianne,
Nadat ik zag dat de camping op Bryce zelf volzet was, ben ik beginnen panikeren :roll: en heb ik gegoogled naar 'campgrounds bryce', ook op de nps website gekeken, en ik kwam enkel die pine lake tegen. Ruby's heb ik pas ontdekt nadat we gereserveerd hadden voor pine lake... Had inderdaad wel beter geweest. :sadcry:

Het probleem is dat ik met 2 Kansans ga, die nogal 'laid back' zijn en zich er helemaal niets van aantrekken. Wat betekent dat ik alles moet opzoeken, hen moet proberen bereiken dan, enz... Ik heb ook nog geen credit card (is intussen besteld), waardoor ik hen telkens moet optrommelen om de reservaties te maken (vandaar dat we te laat waren voor die op Bryce zelf - ik kan nu de hele tijd niet op die z'n naam komen).
Nu, het lijkt wel een mooie camping te zijn (redelijk onbekend denk ik, als ik zo even google), dus ik denk dat we er gewoon het beste van maken. Als we kunnen, denk ik dat we eerst de tent gaan opzetten en dan naar Bryce gaan voor de zonsondergang... Al is dat wel wat omrijden... Zonsopgang zullen we sowieso niet halen, dat doe ik die 'laid back' Amerikanen niet aan.... :mrgreen: :mrgreen:

En voor de GC: Ja!! Dat is ook wat ik zelf wil! Maar ik vrees dat ik die Amerikanen niet meekrijg (al zal ik het zeker voorstellen). Jullie verslagen zijn trouwens echt leuk om te lezen :wink:

@Kalaman,
Hmmm zo had ik het nog niet bekeken... Dan zouden we dus vanuit Las Vegas via die US-9 ook kunnen gaan, naar Page, daar de horseshoe bend doen, en de volgende ochtend lower antelope. Daarna naar Bryce en de scenic drive doen, zonsondergang meepikken. Oh, maar dan zouden we niet kunnen hiken (want dat zal langer duren dan als we vb. 's morgens de antelope canyon om 8.30 bezoeken dacht ik). Ik had ook nog gedacht om in plaats van in Denver, ergens tussen Grand Junction en Denver te verblijven (kamperen), maar één van de Amerikanen heeft vrienden wonen in Denver, en wil daar persé naartoe gaan dan. Zal ik hem nog proberen uit het hoofd te praten, al is het mooi meegenomen.

Ik voeg er wel nog even aan toe: Die mannen zijn het gewoon van extreem lange stukken te rijden (aangezien in Kansas helemaal niets dichtbij is). Zij wilden zelfs van Topeka naar Grand Canyon in 1x rijden... Goed gek die Kansans! :shock:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Maar als je toch al op bent voor die zonopkosmt, dan kun je toch meteen doorlopen? :wink:
En die camping is niet te annuleren?
Ik durf niet te zeggen of je op North of Sunset nog een fcfs-plekje zou kunnen vinden maar als je daar staat loop je van af de camping in de ochtend naar de rim - prachig!

Marianne
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

Wat ik misschien wel nog kan proberen, is Page tussen Albuquerque en Grand Canyon zetten, en dus een dag vroeger te vertrekken... Ik dacht eerst dat dit nogal gek was, maar in kilometers komt het wel korter uit... En dan kunnen we vb. een nacht langer in Bryce (en dan dus de 2e nacht in Ruby's inn), en toch ook wat tijd spenderen in Zion (ook al zal dit ook niet zo heel erg veel zijn). Dan hebben we een volle dag in Bryce en vertrekken we de volgende ochtend van daaruit naar Denver.

Of lijkt deze suggestie nu echt helemaal té gek?

Moet ik enkel nog kunnen een dag eerder vertrekken. Zal ik eens voorstellen :)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ergens is het een groot avontuur natuurlijk wat erg leuk is, maar aangezien je toch al een vrijwel knotsgekke roadtrip gaat maken waar je op een flink aantal dagen echt niet veel tijd hebt om rond te kijken behalve uit je autoraam zou ik dat ook doen. Maar dan moet je wel heel de planning omgooien en alles wat al geboekt was tot Page in de originele planning annuleren, want dan schuift alles een dag op. Hou er ook nog rekening mee dat je her en der door tijdzones komt he :lol:
Maar als die Amerikanen niet vroeg opstaan elke dag ga je toch ergens de afstand misschien een keer ergens niet halen.

Ik zie alleen niet hoe je dan ineens een dag vroeger vertrekt ofzo? Zet je routeplan nog eens neer hoe die nu is anders?
Alexandra.v
Amerika-ontdekker

@Marianne,
Oeps, had je berichtje niet meer gezien. Ja, dat lijkt mij ook maar zo logisch, maar ik denk dat zij liever eerst nog even terug in hun bed kruipen om dan pas rond 10u ofzo die trail te lopen. Maar sowieso stel ik het voor om ineens de trail te doen, want dat heeft ook mijn voorkeur. Ik heb dit nog niet verwerkt in ons 'roadbook' en zal de 2 opties erin stoppen :).
De camping is te annuleren, maar vraagt $10 opleg, +dus het bedrag dat al betaald is, +dan de nieuwe campground, lijkt mij dan toch wel wat jammer (al heb ik het er misschien wel voor over, maar dan hangt het er weer van af wat de Amerikanen ervan denken)... Als ik de route kan omgooien door een dag eerder te vertrekken, zou ik wel kunnen de eerste nacht op de gereserveerde camping blijven, en dan de 2e nacht een FCFS nemen in Bryce zelf, want dan zouden we er wel vroeg kunnen zijn.

@PSVwally,
Die Amerikanen willen gerust wel vroeg opstaan hoor (rond n uur of 7 vb.). En anders sleur ik die wel uit hun bed. Alleen dat super vroeg opstaan voor zonsopgang, met nog een hele actieve dag voor de boeg vb. zou misschien wat te veel van het goede zijn. Maar aangezien ik hen al 2 weken niet kan bereiken, weet ik dat dus ook niet zeker. Maar dat lossen we wel op, da's maar een kleinigheidje. Ik het behoorlijk wat overtuigingskracht als het er op aan komt :mrgreen:
Ach en een dag vroeger vertrekken, als dit mogelijk is voor hen (aangezien er denk ik ergens in de dagen er voor een bruiloft en een verjaardag gepland is), zou volgend schema geven:

1. 6 juli: Topeka - Albuquerque
2. 7 juli: Albuquerque - Page
3. 8 juli: Page - Grand Canyon
4. 9 juli: Grand Canyon - Las Vegas
5. 10 juli: Las Vegas
6. 11 juli: Las Vegas ( - Zion) - Bryce (dan zou ik denk ik mijn tijd nemen om toch die korte trail in Zion te doen, en pas 's avonds door te rijden naar Bryce)
7. 12 juli: Bryce
8. 13 juli: Bryce - Denver
9. 14 juli: Denver - Kansas City

Ik moet op 15 juli mijn vlucht halen, dus een dag er bij op het eind lukt niet. Dit schema lijkt mij wel een stuk haalbaarder, dus ik hoop op goed nieuws van het Amerikaanse front wat betreft het vroeger vertrekken. Al vrees ik er wel voor.
Met dit schema zou ik ook helemaal niets moeten annuleren. Aangezien Grand Canyon dezelfde nacht blijft, alsook de eerste nacht Bryce. Indien ik daarentegen toch op 7 juli moet vertrekken, en Page dan tussen Las Vegas en Bryce zet, moet ik wel de campground bij Bryce annuleren (en dan zou ik Ruby's inn nemen), maar dan kunnen we in Bryce misschien niet hiken, aangezien we er maar enkel één namiddag zouden zijn, en voordien (met het eerdere schema) was het een late namiddag en een hele voormiddag nog...

Ik vind het echt super dat, hoewel jullie waarschijnlijk denken dat ik gek ben door dit schema, jullie toch nog zoveel reacties met tips geven! Dat apprecieer ik heel erg!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer