Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kamperen RMNP
kamperen RMNP
Komende zomer gaan wij met twee tieners naar de VS. We starten in Denver. De eerste stop zal het RMNP zijn. We gaan kamperen met tenten en af en toe hotel / appartement. Nog niets is vastgelegd. Ik wilde net Aspenglen Campground boeken en zag daar staan capacity / Size rating: single. Betekent dit dat er maar 1 tent kan staan. wij hebben 2 kleine tentjes. moet de tent perse op de tent pad staan? De afmeting is nl 13x15 ft.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Re: kamperen RMNP
- Misschien kan je die vraag beter hier stellen:
http://www.nps.gov/index.htm / RMNP / "contact us"
- Denk eraan dat Aspenglen geïsoleerd in een kleine vallei ligt en ongeveer 20 km van 'the place to be".
Wil je persé absolute rust dan is Aspenglen wel aangewezen.
- Moraine Park en Gacier Basin zijn drukker maar liggen centraal in de grote vallei en hebben opstapplaatsen voor de gratis shuttle bus.
(men kan de route ook rijden met eigen auto)
- Hint: probeer uw route, naar of van het Park, zo te plannen dat je ook HWY 34 rijdt (Trail Ridge Road). Dit is een indrukwekkende bergweg die je tot 3.700 m hoog brengt.
PS: wacht niet te lang met reserveren. We waren er vorig jaar in september en maanden vooraf was alles volgeboekt.
http://www.nps.gov/index.htm / RMNP / "contact us"
- Denk eraan dat Aspenglen geïsoleerd in een kleine vallei ligt en ongeveer 20 km van 'the place to be".
Wil je persé absolute rust dan is Aspenglen wel aangewezen.
- Moraine Park en Gacier Basin zijn drukker maar liggen centraal in de grote vallei en hebben opstapplaatsen voor de gratis shuttle bus.
(men kan de route ook rijden met eigen auto)
- Hint: probeer uw route, naar of van het Park, zo te plannen dat je ook HWY 34 rijdt (Trail Ridge Road). Dit is een indrukwekkende bergweg die je tot 3.700 m hoog brengt.
PS: wacht niet te lang met reserveren. We waren er vorig jaar in september en maanden vooraf was alles volgeboekt.
Ik ken je route niet, maar indien het mogelijk is zou ik RMNP aan het einde doen.
Vele mensen krijgen last van 'hoogte ziekte' hoofdpijn en zich niet lekker voelen, omdat je snel erg hoog in de bergen zit en wij in NL en België dit niet gewend zijn.
Wij zijn bezig met een idee voor 2016, met tieners, maar ik wil op het einde pas RMNP doen omdat je dan wat meer aan de berghoogtes elders bent gewend en er minder last van zult hebben.
Vele mensen krijgen last van 'hoogte ziekte' hoofdpijn en zich niet lekker voelen, omdat je snel erg hoog in de bergen zit en wij in NL en België dit niet gewend zijn.
Wij zijn bezig met een idee voor 2016, met tieners, maar ik wil op het einde pas RMNP doen omdat je dan wat meer aan de berghoogtes elders bent gewend en er minder last van zult hebben.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik weet niet hoe het met 2 tentjes zit maar wij hebben met onze grote tent regelmatig een stuk buiten het tent pad gestaan. Eén slaapcabine dan op het tent pad en eentje ernaast. Dat is nog nooit een probleem geweest.
Mocht je een andere camping willen kiezen in RMNP dan kan ik je Moraine Campground plek A101 aanraden. Deze plek ligt een stukje op een heuveltje dus je moet je spullen daar naar toe brengen maar dan heb je ook een erg mooi plekje. Voor ons is het overigens geen probleem geweest om meteen de 2e dag van onze vakantie naar RMNP te gaan.
Mocht je een andere camping willen kiezen in RMNP dan kan ik je Moraine Campground plek A101 aanraden. Deze plek ligt een stukje op een heuveltje dus je moet je spullen daar naar toe brengen maar dan heb je ook een erg mooi plekje. Voor ons is het overigens geen probleem geweest om meteen de 2e dag van onze vakantie naar RMNP te gaan.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3197 Weergaves
-