Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vakantiebeurs 2007: actie op AA
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Vakantiebeurs 2007: actie op AA
Ik denk dat ik jullie binnen een paar dagen wat leuks kan aanbieden i.s.m. met de organisatie van de Vakantiebeurs in Utrecht in januari... hou de AA-homepage in de gaten, waarschijnlijk zul je snel moeten reageren!
Laatst gewijzigd door Dennis op 05 jan 2007, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dennis
- Contacteer:
Zie de AA homepage voor meer details van deze actie.
Mocht je niet in de prijzen vallen, dan kun je overigens ook nog je toegangskaarten via AA kopen met de korting van €1,50 die ik heb weten te bedingen.
Meer informatie volgt!
Mocht je niet in de prijzen vallen, dan kun je overigens ook nog je toegangskaarten via AA kopen met de korting van €1,50 die ik heb weten te bedingen.
Meer informatie volgt!
-
Dennis
- Contacteer:
Je kunt nu meedoen met de Vakantiebeurs-actie. Einddatum is 30 december 2006. Je mag de antwoorden op de korte quiz uiteraard niet aan anderen bekend maken (maar dan zou je jezelf maar in de wielen rijden, dus waarom zou je?).
Good luck!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
-
Dennis
- Contacteer:
De winnaars zijn bekend! Ik zal vandaag ook een mailtje uitsturen aan alle deelnemers, maar desondanks alvast de namen:
Koos Tamis, Pijnacker
Iris van den Broek, Rotterdam
Ilse van Pelt, Amersfoort
Jessica van Boxtel, Loon op Zand
R. Penning, Nieuwerbrug
Gefeliciteerd aan de winnaars! Je twee toegangskaartjes worden vandaag nog verstuurd.
Niet gewonnen? Geen paniek... als troostprijs kun je via AA je kaartjes voor de Vakantiebeurs t/m 9 januari a.s. nog met €1,50 korting bestellen! Klik hier voor meer informatie.
Koos Tamis, Pijnacker
Iris van den Broek, Rotterdam
Jessica van Boxtel, Loon op Zand
R. Penning, Nieuwerbrug
Gefeliciteerd aan de winnaars! Je twee toegangskaartjes worden vandaag nog verstuurd.
Niet gewonnen? Geen paniek... als troostprijs kun je via AA je kaartjes voor de Vakantiebeurs t/m 9 januari a.s. nog met €1,50 korting bestellen! Klik hier voor meer informatie.
-
Ilsepils
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Yes, wat leuk! :doublethumb:Dennis schreef:De winnaars zijn bekend! Ik zal vandaag ook een mailtje uitsturen aan alle deelnemers, maar desondanks alvast de namen:
Goed begin van het nieuwe jaar, op 2 januari iets gewonnen. Jammer dat het de 20mln van de staatloterij niet is, maar dit is ook hartstikke leuk! Bedankt!!
Grtz
Ilse

-
Staceybeesie
- Amerika-expert