Ik vraag me af wat de bedoeling is van Hanksville. Willen jullie niet bij MV overnachten? Een nacht MV en een nacht Capitol Reef lijken me dan wel zo mooi als je die route neemt.
Marianne
Waar in Capitol Reef zou u ons aanraden om te overnachten?Martin & Marianne schreef:O, daar had ik overheen gelezen.![]()
Ik vraag me af wat de bedoeling is van Hanksville. Willen jullie niet bij MV overnachten? Een nacht MV en een nacht Capitol Reef lijken me dan wel zo mooi als je die route neemt.
Marianne
Je hebt dat nu staan als 1 nacht Bryce en 2 nachten Zion. Ik zou dat lekker zo laten. Langs en weer verder is zonde. Bij Zion kan je de camper laten staan en moet je de shuttlebus pakken.Wat raden jullie aan wat betreft Bryce en Zion.. daar overnachten of er alleen langs en weer verder?
Ze zij inderdaad dat het om het laatste stuk ging.. dat we dus wel voor dat stuk omhoog kunnen via 374. Ik vond het ook een raar advies. Uiteindelijk staan wij met een kokende motor en halen hun hun handen overal vanaf. Even goed over nadenken dus..PSVwally schreef:Dat vind ik eerlijk gezegd een raar advies en ik zou dat toch echt even goed bij road bear amerika checken (en/of het zwart op wit laten zetten). Ze geven nl op de site duidelijk aan dat je niet door death valley mag. Gebeurt er onverhoopt toch wat, dan zou ik in een land als Amerika toch helemaal ingedekt zijn. En waarschijnlijk zal het ook allemaal wel meevallen, maar ik vind het vreemd. Blijkbaar is dus alleen het laatste steile stuk de vallei uit de reden dat je er niet in mag? Want daar sturen ze je niet langs.