Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto kopen
Auto kopen
HI
Mijn vriendin en mezelf zijn onze 6maand lange roadtrip door de States aan het afsluiten. We kochten een Van in augustus en reden er 10 Staten mee door, naar Squamish, Canada en 15 Nationale parken. We kunnen met grote overtuiging zeggen dat dit de goedkoopste manier van reizen is als je voor een langere termijn vertrekt.
Als er mensen zijn die vragen hebben over onze ervaringen mogen die uiteraard gepost worden.
Onze auto staat nu ook te koop dus wil je eens kijken wat ons huis was (en nog 20 dagen is) klik dan eens op de link.
http://sfbay.craigslist.org/eby/cto/4862410566.html
Groeten uit Hollywood,
Basil
Mijn vriendin en mezelf zijn onze 6maand lange roadtrip door de States aan het afsluiten. We kochten een Van in augustus en reden er 10 Staten mee door, naar Squamish, Canada en 15 Nationale parken. We kunnen met grote overtuiging zeggen dat dit de goedkoopste manier van reizen is als je voor een langere termijn vertrekt.
Als er mensen zijn die vragen hebben over onze ervaringen mogen die uiteraard gepost worden.
Onze auto staat nu ook te koop dus wil je eens kijken wat ons huis was (en nog 20 dagen is) klik dan eens op de link.
http://sfbay.craigslist.org/eby/cto/4862410566.html
Groeten uit Hollywood,
Basil
-
nancywittebols
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Auto kopen
Tof. Doet me een beetje denken aan onze verbouwde 'van' (ook een Dodge Ram 250), die we in 2005 in Los Angeles hebben gekocht (en terug verkocht). Wij hebben er bijna drie maanden mee rondgereden en voor zo'n lange periode is dit inderdaad de goedkoopste manier om eigen vervoer te hebben. En natuurlijk ook goedkoop slapen.
Houden jullie een blog of zo bij. Jullie zullen leuke ervaringen beleefd hebben. Nog veel plezier.
Houden jullie een blog of zo bij. Jullie zullen leuke ervaringen beleefd hebben. Nog veel plezier.
Het kopen van een auto is geen probleem in de US.
En als niet-resident kun je rijden op een niet-US rijbewijs.
Maar: hoe hebben jullie de verzekeringen geregeld ?
En hoe heb je de title op je nam gekregen ? bij mijn weten is daar een US adres voor vereist ?
En als niet-resident kun je rijden op een niet-US rijbewijs.
Maar: hoe hebben jullie de verzekeringen geregeld ?
En hoe heb je de title op je nam gekregen ? bij mijn weten is daar een US adres voor vereist ?
-
ot_en_sien
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik stel me net dezelfde vragen 
Wil begin februari ook graag een van kopen voor een roadtrip, dus iedereen die wat meer info heeft...?
Wil begin februari ook graag een van kopen voor een roadtrip, dus iedereen die wat meer info heeft...?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 7558 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 4 Reacties