Lyntje schreef:Amaai das inderdaad ook een mooie prijs!
Ik heb echt de indruk dat het allemaal heel erg laag staat op dit moment... Waarschijnlijk door de lage olieprijs?
Moeilijk te zeggen. Voor Europese maatschappijen is januari meestal de maand voor acties.
De berichten een beetje volgende, denk ik dat de lagere olieprijs nog nauwelijks een rol speelt, vanwege langlopende brandstofcontracten. Maar of wij de lagere olieprijs in de ticketprijs gaan terug zien is nog maar de vraag.
KLM heeft afgelopen week gezegd "nog af te wachten". "De brandstofprijs maakt maar een deel van de kosten uit" zeggen ze.
Volgens een ander bericht gaan de Amerikaanse maatschappijen niet snel mee in een prijzenslag, volgens de schrijver van dat artikel zouden ze de aandeelhouders tevreden willen stellen (lees: meer winstmaken en/of uitkeren).
Mijn advies: Kopen als de prijs je bevalt en dan niet meer kijken. Zelf heb ik al eerder tickets voor het hoogseizoen gekocht voor een prima prijs, maar kijk ik nog wel naar een leuk "extraatje" voor de NL meivakantie, bijvoorbeeld naar LAS. Alleen niet met 2 overstappen of lange vluchten, dus ik hoop dat United binnenkort nog wat gaat doen...