Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Delta Airlines VS British Airways
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Delta Airlines VS British Airways
Hmmm, nu ben ik toch weer aan het twijfelen.
Kunnen ze dit controleren door middel van een gewone bloedtest?
Ik vlieg niet super veel, maar toch gemiddeld een 8tal vluchten per jaar, dus misschien wel interessant om te weten.
Zou er iemand het supplement betalen voor de premium economy van BA?
Kunnen ze dit controleren door middel van een gewone bloedtest?
Ik vlieg niet super veel, maar toch gemiddeld een 8tal vluchten per jaar, dus misschien wel interessant om te weten.
Zou er iemand het supplement betalen voor de premium economy van BA?

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn een paar jaar geleden ook met BA gevlogen. Toen we online onze stoelen wilden vastleggen zagen we dat er helemaal achteraan 3 rijen waren met maar 2 plaatsen aan de buitenkant. We hebben toen de middelste van de 3 geboekt. Moest je wel extra voor betalen, maar ik vond dat wel de moeite.anneliesbossaert schreef:De vluchten van British Airways worden uitgevoerd door BA zelf, maar de configuratie is 3-4-3, enkel in de premium zit je met 2 naast elkaar, maar dit is met een supplement van 612€ per persoon en dat heb ik er echt niet voor over.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Het is inderdaad een (genetische) test waarvoor een beetje bloed nodig is.
Zonder indicatie zul je die zelf moeten betalen denk ik in het Ned. systeem ?
Als er in de familie al eens trombose is voorgekomen of er zijn familieleden die hersenbloedingen hebben gehad, dan zou dat als indicatie kunnen gelden denk ik.
Ik weet dat men in Ned. nogal moeilijk doet over preventief testen onder het motto 'dat medicaliseert'.
Mocht je 'in de prijzen vallen' voor Factor V Leiden dan kan het raadzaam zijn de extra kosten te dragen voor een ruimere plaats.
(Met een med. indicatie kun je ook proberen of het niet goedkoper kan).
Zonder indicatie zul je die zelf moeten betalen denk ik in het Ned. systeem ?
Als er in de familie al eens trombose is voorgekomen of er zijn familieleden die hersenbloedingen hebben gehad, dan zou dat als indicatie kunnen gelden denk ik.
Ik weet dat men in Ned. nogal moeilijk doet over preventief testen onder het motto 'dat medicaliseert'.
Mocht je 'in de prijzen vallen' voor Factor V Leiden dan kan het raadzaam zijn de extra kosten te dragen voor een ruimere plaats.
(Met een med. indicatie kun je ook proberen of het niet goedkoper kan).
Laatst gewijzigd door USInsider op 13 jan 2015, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat zo'n drama dan? Ik vlieg er namelijk mee.Danicia schreef:Let er wel op dat de vluchten van BA niet uitgevoerd worden door American airlines

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
@matjnuyt American Airlines vliegt meestal met wat kleinere verouderde toestellen zonder personal entertainment aan boord.
Ik vind overigens een nadeel van BA dat er vaak veel dronken Engelsen aan boord zijn. 2x mee gevlogen en beide keren was er wel ergens in het vliegtuig gedoe. Maar puur qua vliegtuig ed verder weinig mis mee.
Ik vind overigens een nadeel van BA dat er vaak veel dronken Engelsen aan boord zijn. 2x mee gevlogen en beide keren was er wel ergens in het vliegtuig gedoe. Maar puur qua vliegtuig ed verder weinig mis mee.
Met DL zal je op de lange stukken met een toestel met een hele moderne cabine vliegen met een uitgebreid entertainment systeem. De cabine van de meeste toestellen van BA is verouderd. Ik vind de service van beide airlines vrijwel van hetzelfde niveau. Het is aan jou of je voor betere tijden of voor meer comfort kiest. Bedenk ook dat je bij BA moet betalen om van te voren stoelen te kiezen. Pas vanaf 24 uur van tevoren kan dit gratis en dan zijn de meeste plaatsen met twee stoelen in een rij al weg.
Weet iemand of je bij de economy gedeelte van delta ook n deken en kussen krijgt? Anders neem ik zelf iets mee vind t vaak best koud
Ja hoor, ook in het economy gedeelte krijg je bij DL een deken en kussen.
Wij vlogen vorig jaar met Delta en dat is prima verlopen, zowel de intercontinentale vluchten als de vluchten binnen de VS.
Wij vlogen vorig jaar met Delta en dat is prima verlopen, zowel de intercontinentale vluchten als de vluchten binnen de VS.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ja, een deken en kussentje kan er zelfs bij de budget airlines gelukkig wel vanaf .... en als 1 deken te dun is, gewoon om nog eentje vragen, is geen probleem
Er is ook een website waar je het comfort van vliegtuigstoelen van luchtvaartmaatschappijen kunt vergelijken. Die site werkt met reviews enzovoorts. Zo kun je bijvoorbeeld stoelen vermijden waarvan de rugleuning niet naar achteren kan, mocht je dat willen.
Even googlen daarvoor, heb geen link meer.
Even googlen daarvoor, heb geen link meer.
Seatguru.com?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik zorg altijd dat ik op lange vluchten aan het gangpad zit, juist omdat ik dan elk uurtje even het pad op en neer kan .... en ik doe ook regelmatig been-oefeningen, hak teen hak teen .....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3241 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties