Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SHOWTOPIC - Deel je video.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: SHOWTOPIC - Deel je video
Jeetje, dat filmpje gaat behoorlijk in de overdrive.
Denk dat iets mis is gegaan met comprimeren of zo?
Denk dat iets mis is gegaan met comprimeren of zo?
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Nee hoor ze hebben alles ook in 1 dag gedaan.
- suzanne_reijm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Grappenmakers
...
Dit is onze film van 50 minuten in 1,5 minuut...das nou juist de bedoeling...
Ik zal jullie niet vervelen met 50 minuten....

Dit is onze film van 50 minuten in 1,5 minuut...das nou juist de bedoeling...
Ik zal jullie niet vervelen met 50 minuten....
2007 Florida
2011 Zuid-Westen standaard rondje LA - LA
2012 Seattle - Denver - New York
2014 In de planning een rode rotsen rondje!
http://remysuus.waarbenjij.nu
2011 Zuid-Westen standaard rondje LA - LA
2012 Seattle - Denver - New York
2014 In de planning een rode rotsen rondje!
http://remysuus.waarbenjij.nu
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat duurt alleen zo lang met uploaden naar youtube 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet de mijne, maar vooral het begin is erg gaaf. Zo zie je deze parken niet vaak.
[youtube]5Ao5uVzGPzI[/youtube]
[youtube]5Ao5uVzGPzI[/youtube]
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
We gingen alvast wat oefenen voor het ZW in januari
.
[youtube]VC24nEbANGI[/youtube]

[youtube]VC24nEbANGI[/youtube]
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nu maar hopen dat je net zo'n goede bak krijgt als deze landrovers
Wel lekker manouvreren met de Dji tussen de bomen zeg.

Wel lekker manouvreren met de Dji tussen de bomen zeg.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat wordt sowieso ijdele hoop, Paul, vermits de Land Rover nu 1x met bijzonder grote voorsprong de beste terreinwagen isPSVwally schreef:Nu maar hopen dat je net zo'n goede bak krijgt als deze landrovers.

Wij gaan dan in Las Vegas een "4x4" of "AWD" uitkiezen wetende dat deze auto thuis in de garage staat

Konden we maar met die de dirt roads van het ZW aanpakken...
Bijna 1,5 jaar geleden over mijn geplande reis gekletst, maar jullie nog nooit het eindresultaat van de beelden hier geplaatst. Dus bij deze alsnog.
Video gemaakt met GoPro en foto's geschoten met een Olympus. Bewerking ergens in februari/maart dit jaar afgerond
Wel in HD kijken op YouTube zelf, geeft bij de foto's het mooiste resultaat.
De wat langere versie. Heeft wat stukjes die te lang duren, maar geeft een mooi beeld van de reis van 2,5 week.
[youtube]ZgsV0-USR9U[/youtube]
De 'epic edition'. Door de muziek en vlugge montage vind ik deze lekker lopen, maar gaat soms misschien iets té snel.
[youtube]zMxLgiMD98Q[/youtube]
Langere versie van alle panorama's die ik heb gemaakt
[youtube]chSz9D5sqmE[/youtube]
En voor als je wilt weten hoe lang 'ie nu echt is, vanaf MGM Grand tot aan Fremont Street:
[youtube]SyC3WEIOm-M[/youtube]
Video gemaakt met GoPro en foto's geschoten met een Olympus. Bewerking ergens in februari/maart dit jaar afgerond

Wel in HD kijken op YouTube zelf, geeft bij de foto's het mooiste resultaat.
De wat langere versie. Heeft wat stukjes die te lang duren, maar geeft een mooi beeld van de reis van 2,5 week.
[youtube]ZgsV0-USR9U[/youtube]
De 'epic edition'. Door de muziek en vlugge montage vind ik deze lekker lopen, maar gaat soms misschien iets té snel.
[youtube]zMxLgiMD98Q[/youtube]
Langere versie van alle panorama's die ik heb gemaakt
[youtube]chSz9D5sqmE[/youtube]
En voor als je wilt weten hoe lang 'ie nu echt is, vanaf MGM Grand tot aan Fremont Street:
[youtube]SyC3WEIOm-M[/youtube]
En als Suus dit leest: doe de groeten aan Remy van een collega. Hij zal me wel herkennen in de video's 
Nu is het op naar 2015, het oosten van Canada. *trailer-voice-over* Met veel meer spectaculaire beelden!

Nu is het op naar 2015, het oosten van Canada. *trailer-voice-over* Met veel meer spectaculaire beelden!
Geweldig topic. Ik zal er eens goed voor gaan zitten om de filmpjes allemaal te zien. Hoop zelf ook met mooie videobeelden thuis te komen na mijn reis.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
150 gb materiaal terug brengen naar 5 gb en 33 min. valt niet mee maar het is gelukt.
Onze video van onze afgelopen reis. Met o.a. Death Valley, Lassen Volcanic, Crater Lake, Oregon coast en California highway one het noordelijk deel. En natuurlijk onze ontmoetingen met Whales, zeeotters, zeeleeuwen en zeehonden en ander wildlife.
Voor de liefhebbers
[youtube]VGYviIyjFDs[/youtube]

Onze video van onze afgelopen reis. Met o.a. Death Valley, Lassen Volcanic, Crater Lake, Oregon coast en California highway one het noordelijk deel. En natuurlijk onze ontmoetingen met Whales, zeeotters, zeeleeuwen en zeehonden en ander wildlife.
Voor de liefhebbers

[youtube]VGYviIyjFDs[/youtube]
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Leuk filmpje Marenko!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
In mei/juni 2014 deze reis gemaakt. Film van +50 min. was al langer klaar, maar voor een leuke impressie hierbij onze clip!
Van San Francisco tot Yellowstone: http://youtu.be/VFhERneXBr8
Van San Francisco tot Yellowstone: http://youtu.be/VFhERneXBr8
Juni 2014: Zuidwesten + Yellowstone
Oktober 2015: Hawaii!
Oktober 2015: Hawaii!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk filmpje. Die ballonvlucht lijkt me overigens wel erg gaaf!
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze nieuwste...
[youtube]LzmdrFrfYzk[/youtube]
[youtube]LzmdrFrfYzk[/youtube]
- tineke57
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Prachtige film, Rudi! Voor mij persoonlijk, is Coyottes Buttes South het mooiste en ik kijk met spanning uit naar 22/4 wanneer wij dit ook zullen bezoeken.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Zeer mooie video!
Heeft dit bepaald gebied van Coyote Buttes South dat te zien is rond 02:05 een naam? Het lijkt een beetje op de The Wave maar toch weer anders en groter.
Heeft dit bepaald gebied van Coyote Buttes South dat te zien is rond 02:05 een naam? Het lijkt een beetje op de The Wave maar toch weer anders en groter.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt, Tinneke, Paul, Stan
.
Alhoewel we eerder beperkt beeldmateriaal hadden omwille van het niet-zonnige weer op de plekken waar we wilden/konden vliegen/filmen heeft Tomas er toch nog iets kunnen van maken...(denk ik toch
).
@Stan, nee hoor, gewoon Coyote Buttes South. Iedereen (ook wij) is altijd vol van The Wave in de CBN, maar in de CBS vind je omzeggens achter elke hoek een 'wave'. De eerlijkheid gebiedt mij echter om te zeggen dat de "echte" Wave veel meer uitgesproken is, ook al omdat die echt begrensd is door de omliggende hellingen. In de CBS is alles veel uitgestrekter en zijn er ook heel wat dingen die je echt helemaal niet vindt in de CBN, zoals bvb Dali's Rock (1:42) en de Witches Hat (1:46). De CBS zijn eigenlijk een combinatie van de CBN en White Pocket. Je vindt er immers zowel mooi gekleurde waves, als heel bizarre rotsstructuren en schitterende brain rocks.
@tinneke: persoonlijk hebben wij, voor deze video, het meest "voldoening" gehad aan The Cosmic Ashtray omdat het een "redelijk" ritje was om er te geraken, het nog relatief onbekend is, zo remote is én (uiteraard
) omdat we er helemaal alleen waren bij deze bijna buitenaardse creatie van de natuur.
Tomas heeft er ook nog iets heel speciaal gemaakt, maar ik zie nu dat hij het nog niet online gezet heeft. Ik zal dat eerstdaags eens doen. Het is als het ware een 3-D scan van de Cosmic Ashtray.

Alhoewel we eerder beperkt beeldmateriaal hadden omwille van het niet-zonnige weer op de plekken waar we wilden/konden vliegen/filmen heeft Tomas er toch nog iets kunnen van maken...(denk ik toch

@Stan, nee hoor, gewoon Coyote Buttes South. Iedereen (ook wij) is altijd vol van The Wave in de CBN, maar in de CBS vind je omzeggens achter elke hoek een 'wave'. De eerlijkheid gebiedt mij echter om te zeggen dat de "echte" Wave veel meer uitgesproken is, ook al omdat die echt begrensd is door de omliggende hellingen. In de CBS is alles veel uitgestrekter en zijn er ook heel wat dingen die je echt helemaal niet vindt in de CBN, zoals bvb Dali's Rock (1:42) en de Witches Hat (1:46). De CBS zijn eigenlijk een combinatie van de CBN en White Pocket. Je vindt er immers zowel mooi gekleurde waves, als heel bizarre rotsstructuren en schitterende brain rocks.
@tinneke: persoonlijk hebben wij, voor deze video, het meest "voldoening" gehad aan The Cosmic Ashtray omdat het een "redelijk" ritje was om er te geraken, het nog relatief onbekend is, zo remote is én (uiteraard

Tomas heeft er ook nog iets heel speciaal gemaakt, maar ik zie nu dat hij het nog niet online gezet heeft. Ik zal dat eerstdaags eens doen. Het is als het ware een 3-D scan van de Cosmic Ashtray.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12896 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties