In ons geval flink wat extra reiskosten, evt heel hoge parkeerkosten, onhandige tijden en 2x overstappen...ga ik mijn vrouw en kids niet aandoen...
maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft.

Daarom heb ik het gedeeld - doe er je voordeel mee als het voor jou wel iets iseddepet71 schreef:In ons geval flink wat extra reiskosten, evt heel hoge parkeerkosten, onhandige tijden en 2x overstappen...ga ik mijn vrouw en kids niet aandoen...
maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft.
Alleen in augustus wat ik tot nu toe zag.eddepet71 schreef:Harry, jij had het over de meivakantie...maar dus ook in de zomervakantie goedkoop, daarom had ik ook nog even gereageerd.
United is ook prima, zou ik zo bij boeken. Verder gingen de vluchten die ik in april/mei zag allemaal over Frankfurt, belangrijkste knooppunt van Lufthansa. Zal niet snel veranderen denk ik.ina schreef:Toch wel aantrekkelijk, iemand bekend met Luxair en United airlines?? Je kan je gewoon niet voorstellen dat je voor deze tarieven kan vliegen en dan met de mogelijkheid terug helemaal met Lufthansa staat er tenminste, ik weet niet hoe groot de kans is dat Lufthansa alsnog uitbesteed aan United??
Dat kan je zien aan het vluchtnummer. Hoge waarde van 4 cijfers beginnend met 8 of 9 wordt uitgevoerd dan de andere maatschappij die voor het vluchtnummer staat.ina schreef:k weet niet hoe groot de kans is dat Lufthansa alsnog uitbesteed aan United??
Gefeliciteerd en graag gedaan.laanvdj schreef:We zijn heel erg blij met jullie tip hier op het forum