Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Locaties AAA kantoren
Locaties AAA kantoren
Hallo allemaal,
Ik las dat je kaarten kunt halen bij AAA kantoren, maar nu kan ik nergens vinden waar deze winkels zijn? Is er ergens een overzicht te vinden?
We komen in het weekend aan in Las Vegas en vertrekken op maandag richting Grand Canyon, Page, Zion etc etc.
Alvast bedankt!
Groeten Sofie
Ik las dat je kaarten kunt halen bij AAA kantoren, maar nu kan ik nergens vinden waar deze winkels zijn? Is er ergens een overzicht te vinden?
We komen in het weekend aan in Las Vegas en vertrekken op maandag richting Grand Canyon, Page, Zion etc etc.
Alvast bedankt!
Groeten Sofie
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Locaties AAA kantoren
Misschien heb je iets aan dit topic.
De kantoren zijn in het weekend niet open, dus je zult aan het adres in Las Vegas niets hebben tenzij je wat later vertrekt uit Las Vegas.
Marianne
De kantoren zijn in het weekend niet open, dus je zult aan het adres in Las Vegas niets hebben tenzij je wat later vertrekt uit Las Vegas.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1092 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess