Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
mustang huren op SF
-
Gast
mustang huren op SF
hallo allemaal,
Ik wil van 20 mei tot 6 juni een auto huren, ophalen op SFO airport.
Ik zat te kijken via rentalcars.com, maar er zijn ongetwijfeld nog meer sites.
Als ik dan kiest voor een mustang convertible, staat er bij "or similar".
Wat is mijn garantie op een mustang, zodat ik geen crysler bijv. krijg?
En ik kan nergens op verhuursites Mustang hard-tops vinden, terwijl ik die eens mee kreeg bij alamo als upgrade op Miami. Weet iemand hoe je die kan huren?
Mvg,
Wouter
Ik wil van 20 mei tot 6 juni een auto huren, ophalen op SFO airport.
Ik zat te kijken via rentalcars.com, maar er zijn ongetwijfeld nog meer sites.
Als ik dan kiest voor een mustang convertible, staat er bij "or similar".
Wat is mijn garantie op een mustang, zodat ik geen crysler bijv. krijg?
En ik kan nergens op verhuursites Mustang hard-tops vinden, terwijl ik die eens mee kreeg bij alamo als upgrade op Miami. Weet iemand hoe je die kan huren?
Mvg,
Wouter
- Color01
- Amerika-expert
Re: mustang huren op SF
ik woon no al zoveel jaren hier, maar ik wist niet eens dat de mustang ook kwam met een hard top ?wouterbw schreef:En ik kan nergens op verhuursites Mustang hard-tops vinden, terwijl ik die eens mee kreeg bij alamo als upgrade op Miami. Weet iemand hoe je die kan huren?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als er or similar bij staat is het dus ook mogelijk dat je bv met een Camero wegrijdt. Hangt af van wat er staat.
-
Gast
Ik bedoelde mustang gewoon, geen cabrioColor01 schreef: ik woon no al zoveel jaren hier, maar ik wist niet eens dat de mustang ook kwam met een hard top ?
Laatst gewijzigd door PSVwally op 08 jan 2015, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: probeer aub alleen de regel(s) te quoten die interessant zijn en niet het hele bericht
Reden: probeer aub alleen de regel(s) te quoten die interessant zijn en niet het hele bericht
Wij hebben afgelopen zomer op SFO bij Hertz deze mooie witte Mustang Coupe opgehaald. Is bij Hertz categorie D, volgens deze website (http://www.flyertalk.com/forum/hertz-go ... u-get.html) zie je dat enkel de Ford Mustang of de Nissan Altima Coupe binnen categorie D zitten. De Nissan Altima Coupe heb ik totaal niet gezien, dus denk dat de kans groot is dat je dan de mustang krijgt. Echter is niks zeker, maar je kan altijd nog je auto bij een andere hertz omruilen als ze daar de auto hebben die je wilt.

-
Gast
Aha, cat D slaan ze alleen over als ik op hertz.com kijk. En in de volledige voertuigenlijst staat alleen de mustang gt en shelby genoemd...wellicht al op?....
K zal eens bellen naar wat andere maatschappijen. Wellicht weten ze in mei beschikbaar is...
K zal eens bellen naar wat andere maatschappijen. Wellicht weten ze in mei beschikbaar is...
-
M&MgoesUSA
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Uhm Mustang convertible ís een cabrio. Als je die dus bestelt krijg je geen hard top. Cabrio is wel een aanrader trouwens, maar dat terzijde
.
Ik wilde ook per se een Ford Mustang (wel cabrio) en vroeg bij het ophalen dat ik die auto kwam ophalen. Die werd ook meteen voorgereden. Geen idee of dat altijd werkt, maar valt te proberen.
Ik wilde ook per se een Ford Mustang (wel cabrio) en vroeg bij het ophalen dat ik die auto kwam ophalen. Die werd ook meteen voorgereden. Geen idee of dat altijd werkt, maar valt te proberen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht